Reply on: chodec #225228:
To ze to je drahe je celkom relevantny argument. Okrem toho tu opakovane bolo argumentovane rozbitim bratislavskeho uzla, zhorsenim pripojovosti a nevhodnou polohou ZST Filialka na kraji mesta, namiesto existujucej centralnej polohy Hlavnej stanice.
juro
- zvýšiť rýchlosť na Hlavnej stanici - vlaky sa tam plížia na cca 2,5 km úseku 30km/h (momentálne kvôli problémom s výhybkami až 10km/h)
- druhá koľaj medzi BA hl.st. a BA-Nové Mesto, autoblok v dezolátnom stave, zlé trasovaná už existujúca traťová koľaj - momentálne je tam kvôli RJ už skoro vypredané,nákladné vlaky čakajú hodne dlho aby sa tade prepchali, príp jazdia odklonom cez Raču a Vajnory, čím obsadzujú inú kapacitu,
- predĺžiť nástupištia na Vinohradoch,
- tretia koľaj BA hl.st. - BA-Lamač - nutnosť ďalšej rúry - to je pri začarovaných bratislavských tuneloch tak na 20rokov výstavby, existujúca stanica Lamač sa môže zmeniť na zastávku resp. diaľkovo riadenú dopravňu s mimoúrovňovými nástupišťami, aby tam mohli zastavovať napr. aj Rexovia do Viedne,
- zvýšiť rýchlosť Odb. Vinohrady - Predmestie - Nové Mesto - ÚNS + aspoň jedno AHr medzi Nové Mesto - ÚNS
- druhá koľaj Nové Mesto - Biskupice - ....
- potom môžeme začať zahusťovať zastávky
.
.
.
Na súčasnú Filialku presťahovať napr. muzeum dopravy ?