Mimochodom, keby mesto myslelo dopredu a za hranicu sucasneho volebneho obdobia, tak by tlacilo na to aby sa do projektov prepojenia letiska Vieden s Bratislavou zahrnulo aj napojenie ZST Petrzalka na elektrickovu siet. Lebo vyplut ludi v Petrzalke nie je idealne riesenie a po zeleznici sa do centra z toho smeru dostat (zmysluplne) neda.
Celkovo som zvedavy ako to dopadne, lebo dnes autobusy poskytuju spojenie letisko - centrum za cca 45 minut a zeleznica tak ako je navrhovana bude mat dost velky problem to tromfnut. Ak to vlakom bude dlhsie a este aj drahsie (lebo OBB), tak to bude celkom zufaly vysledok.
Celkovo som zvedavy ako to dopadne, lebo dnes autobusy poskytuju spojenie letisko - centrum za cca 45 minut a zeleznica tak ako je navrhovana bude mat dost velky problem to tromfnut. Ak to vlakom bude dlhsie a este aj drahsie (lebo OBB), tak to bude celkom zufaly vysledok.
810zssk
Avsak, toto co som napisal je jedna velka fantasmagoria, ktora by stala neuveritelne peniaze. Dve zakladne otazky su:
a) Kto by to financoval? A nehovorim len o vystavbe.
b) Ak by sme namiesto toho zrekonstruovali a skapacitnili bratislavsky uzol v existujucom trasovani, vybudovali elektrickove trate po Stefanikovej, na Nivy, do Prievozu a druhu vetvu v Petrzalke, kolajovu dopravu do Stupavy, vyriesili zeleznicne napojenie na letisko Vieden a objednali vlaky v intervale 15 minut celodenne, nepomohli by sme doprave ovela viac za ovela menej penazi?