Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #22497:
Heeeeej... ale aj ja by som chcel Ikarus C83 !!!! 🙂

Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.

Re #22501 PvvS: Velmi dobre, velmi dobre .... 😃

Re #22503 Sarko: To, co spominas, cize obnovenie seriovej velkovyroby T3 bol po tramvaji RT6N1 najvacsi omyl v dejinach CKD.
re #22307 qwix: ake prepasovanie??? Ved to bol normalny, SBSkarom odobreny vstup do vozovne Jurajov Dvor. ;-P

re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"? 😞

re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
Reply on: ufo #22508:
Veľmi pekne si to napísal 🙂
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro 🙂 Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Reply on: Vladimír #22488:
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. 🙂 Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.

Re #22497 Andy: Zvelicujes a prekrucas.

Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.
Reply on: Vladimír #22505:

Viem. Ja som sa len chytil toho, čo si napísal, takže od druhého odstavca to ber tak, že je to určené ostatným.
Reply on: Sarko #22503:
Mne je tá história predsa jasná. Hovorili sme o tom už mnohokrát.
Reply on: J #22498:

V tom plechovom kuželi pod laminátovým kornútkom sa nachádza špirála, ktorá sa nahrieva ako odpor a vyhrieva ich.
Reply on: Vladimír #22488:

Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).

Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!

V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.

Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!
Reply on: Papyr #22500:
Mno a jakej je rozdil mezi B731 a B951 to sou oba stejny vozy , jenom jiny cela
Reply on: J #22498:
A to ze z nich ridici poradne nevidi ven , protoze jim sirokej sloupek zakrejva vyhled do zrcatka a to nemluvim o vyklopnych dverich , ktery toho zakryvaj este vic . Navic je to jenom rekonstrukce 20-30 let starych vraku . Cast by se mela zrekonstruovat , ale zbytek by mel obsadit novyma vozidlama. JInak asi byl zbytecnej prechod od 2napravovych, protoze i na ty se da nacpat novej vzhled a koneckoncu i na slavnym zapade jezdej leckde dodnes. Pokud nekde podel trasy tramvaje pojede NP bus , tak se nikdo nebude cpat do VP tram , i kdyby byla pozlacena a misto sedacek mela lehatka. ¨

Co se tyce obhajovani , tak nebude to tim ze jim zatim nikdo do provozu nenabidl nic lepsiho ?T401 je strasne preplacana , rozhodne nema tvarama i vzhledem na T11
Reply on: Andy #22497:
Ved prave 🙂 Ikarus 28x a C8x su zastarale shity. T3 su zastarale shity. Karosy B 7xx su tiez zastarale shity, ale tie tu aspon nikto neobhajuje. Som zvedavy, preco vlastne ludia z BA tak velmi obhajuju I-28x a T3. Nadcasovy dizajn urcite nema ani jedno. Nadcasovy design maju napriklad Rolls Royce, Jaguar, Renault 2CV, Mini Morris a podobne. Z vozidiel MHD som nadcasovost ochotny priznat len Tatre T401, z ktorej ale existoval len jeden exemplar 🙂
Reply on: Andy #22497:
Absolútne súhlasím.
Myslím si, že DP sú tu na to aby poskytovali atraktívne dopravné služby a nie zachovávali dizajn z 60tych rokov. Keby všetky električky typu T3 a K2 mali Kotasové čelá, tak električková doprava je oveľa atraktívnejšia. Ja by som bol za to aby sa všetky eliny takto prerobili, pretože pre väčšinu cestujúcich sú to eliny nové.
U autobusov a trolov je to jedno. Tu sa budú kupovať nové NP vozy a tie sú svojím spôsobom pekné všetky.

Re #22486 Sarko: Aká špirála pod sedadlom?
Tu ma vacsina z vas nejake zvlastne nazory.. Chceli by tie Ikarusy C83, do vsetkeho laminatove sedadla, vsetko v staromodnom dizajne ako T3, no na druhej strane chcete Solaris, ktory je presny opak. Ja za roky cestovania Ikarusmi a T3 nemam ani najmensiu chut sa v takom vozidle viezt ani minutu ak by to bolo mozne. A minimalne tri stvrtiny bratislavcanov(ktori nechodia na iMHD) by so mnou suhlasili.
Reply on: galiyosha #22494:
narychlo som si prebehol vysledky starsich ankiet a jedine co sa vzhladu T3 tykalo bola otazka, co ludia hovoria na nater nasej slavnej T3modky...
No co se libi nam je celkem jedno , Hlavni je to jak se vozidlo libi ridicum. A Co ja vim , tak Kotasi cela jsou podle nich to nejhorsi co kdy kdo vymyslel. Asi nejoblibenejsi byla T2 s jejima vyklopnyma okynkama. Jinak nedaj na Kardausuv navrh dopustit. Osobne se mi kotas taky moc nelibi , ale co se da delat , kdyz uz sou jednou tady. CO se tyce sedacek , tak mam taky radsi laminaty . Kdyby byly o neco vyssi ,tak by asi nad ne nebylo. Jsou vandaluvzdorne, rychle ohrate , vcelku pohodlne .
Reply on: galiyosha #22493:
No, mohol som si tie moznosti po sebe aspon precitat, takze este raz:

Ako hodnotite vzhlad elektricky CKD/Tatra T3?
- Paci sa mi.
- Svojho casu to bol pekny kus, dnes je uz T3 prezita/opozerana.
- Dokazem sa cez jej dizajn preniest.
- Myslim si, ze vyzera otrasne.
Co takto spravit anketu? 🙂

Paci sa Vam (este) elektricka CKD/Tatra T3?
- Paci sa mi stale.
- Svojho casu to bol pekny kus, dnes je uz prezita/opozerana.
- Dokazem sa cez jej dizajn preniest.
- Nie, myslim si, ze je otrasny.

A dalej: "Pripadaju Vam laminatove sedacky v elektricha T3 pohodlne?", pripadne "Ktore sedadla Vam pripadaju najpohodlnejsie?" a v "V ktorom vozidle si najradsej sadnete?" 🙂

Ak sa uz tieto ankety riesili, ospravedlnujem sa za nechcene opakovanie. 🙂
Reply on: Andy #22477:

Andy, ty si dajaky divny... Nadavas na vsetko, co je dobre...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.