Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #224727:
DPB bol dokonca generálnym partnerom... ? ?
Reply on: Joyki #224723:
A paradoxne tam bol DPB ktory so zupou vela nema.
Reply on: Joyki #224723:
Možno preto, že (nielen) novinári nemajú ešte BID zafixovanú ako relevantnú organizáciu, ktorá by mala čo povedať k verejnej doprave v meste a kraji.
Reply on: Joyki #224723:
lebo sú SMEtiari a sú na to hrdí ?
Reply on: Valec #224721:
Narážam na to, prečo BID nepozvali, nie na to, prečo nešli.
Reply on: Drnda14 #224718:
Vyhľadávač ponúka časovo najvýhodnejšiu trasu. Ak je to s prestupmi rýchlejšie, tak zobrazí to. V opačnom prípade je potrebné kliknúť na "Viac nastavení" a tam si vybrať vo voľbe "Chcem prestupovať najviac" možnosť "0-krát". ?
Reply on: Joyki #224719:
"Týždenníky MY vydavateľstva Petit Press a.s. pripravili sériu diskusných fór pod názvom Stretnutie so županom."

Mal si možnosť spýtať sa organizátora, koho a prečo pozval.
Reply on: Drnda14 #224718:
IDE
Reply on: Ike #224716:
DM sa zúčastní, BID nie...
Prosím, ide bus č.99 zo zastávky Bradáčová k nemocnici Antolská? Lebo keď si dám plánovač trasy, ukazuje mi prestupy a pritom trasu by mal mať a Antolskú.... Tak teraz neviem... Vďaka...?
Reply on: sith #224709:
Cestujúca prepravovala kyselinu, ktorá rozleptala fľašu, v ktorej bola prepravovaná a následne poleptala spomínanú pani a údajne aj nejakých ďalších cestujúcich.
Ahojte, dovoľujem si uverejniť odkaz ešte na jeden príspevok, ktorý vznikol v spolupráci s ľuďmi z DPB (a mohol by vás zaujímať): http://www.engineering.sk/strojarstvo-extra/3865-renovacia-capu-napravy-elektriciek-typu-t3-a-t6

Renovácia čapu nápravy električiek typu T3 a T6
"Príspevok sa zaoberá porovnaním výsledkov renovácie poškodeného čapu hriadeľa nápravy z nízkolegovanej Cr-V ocele tavným naváraním dvomiodlišnými prídavnými materiálmi. Pôvodný, už odskúšaný prídavný materiál, je určený na zváranie nízkolegovaných vysoko- pevných ocelí. Druhý prídavný materiál je určený na zváranie mäkkých nelegovaných a nízkolegovaných ocelí. Zistené výsledky až na malé odchýlky sú prekvapivo zhodné. Rozdiel je len v cene prídavného materiálu."
zbytočný človek

zbytočný človek

Reply on: chodec #224711:
Nechápem na čo konkrétne reaguješ, ja som teoretizoval o rozdiele medzi spotrebou trakčnej energie medzi 30Tr a 30TrDG.
Reply on: TeBeCe #224710:
Akú má motiváciu spoločnosť Property Danube (Ex. Ballymore) napadnúť to stavebko? Lebo vlastní nejaké pozemky pri Dunaji, pre ktoré bude nové obchodné centrum na Nivách konkurenciou?
Reply on: chodec #224711:
Že by to mohlo ísť spolu, to ja na striktnepodľanormyprojektanta príliš zložité?
Reply on: zbytočný človek #224696:
"no teda, ja som myslel že využívanie MHD je závislé v prvom rade na kvalite prepravy z pohľadu cestujúceho t.j. aby sa relatívne rýchlo a bezpečne a relatívne pohodlne dostal do cieľa svojej cesty a tu vidím, že je potrebné maximálne využiť hmotnosť vozidla a tak ušetriť náklady, zbohom preferencia MHD pred IAD"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.