Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
T3 sa mi nepaci. Tvar ma taky, aky ma, bolo to hypermoderne a revolucne na rok 1930, na urovni doby v roku 1960, dost zastarale v roku 1990 a priserne zastarale dnes. Ano, ma to vsetky podvozky hnane a zaroven natacave, ma to dobry prechodovy profil a je to pevne, ale to je tak vsetko. Ale ze sa mi nepaci dizajnovo, to je moja vec, nad to by som sa dokazal preniest, ostatne lokomotivy radu 240 (Kryspin S499) sa mi tiez nepacia, a niektorym ludom sa pacia velmi 🙂 ale ide o to, ze do T3 sa musim stverat po schodoch strmych jak v Sanose, sedadlo mi obije prdel (a to mam zadok zatial vekom nerozteceny - no mozno toto bude chyba 🙂 ), tych sedadiel tam je priserne malo, takze vacsinou stojim, nebyvaju po dvojiciach, takze ked cestujeme dvaja, tak sedime (ak vobec) za sebou, ked je T3 plna, tak sa zas musim drzat zasadne nad hlavou, co nie je moc stabilne, bo kolma tyc vacsinou nie je pri mne, daju sa na tom roztrhnut dvere... proste dnes sa mi to uz vobec nepaci. A navyse som prave absolvoval trasu Smichovske nadr.-Hradcanska, scasti v T3, scasti v T3P a nebol to teda nic moc zazitok, aj ked boli prazdne.
Reply on: Spectre #22480:
Ja som sa na Prahu/Brno odvolaval len v sposobe dosadzovania transparentov, ktory je, ak sa nemylim, navzajom odlisny. Proti modernizaciam interieru nemam vobec nic, je to rozumny krok. Je len otazkou priorit, ci je pre podnik prednejsie zmodernizovat menej elektriciek kompletne aj s interierom, alebo vo viacerych elektriciek modernizovat vyzbroj.

Re #22477 Andy: Este by som chcel podotknut, ze prispevkom #22478 som vobec nepovedal, ze by sa mi T3 pacila viac ako ktorakolvek ina elektricka, len som tym povedal, ze sa mi paci.
Reply on: COLOR #22476:
T3 bola pekna mozno pred 40-timi rokmi. Bohuzial, v dnesnej dobe, vzhladom na to, kolko toho u nas jazdi sa mi to vozidlo hnusi. Nie kvoli dizajnu, ale celkovo.....
Reply on: galiyosha #22478:
POZOR POZOR! Suhlasim s tym, ze na starych serbloch netreba menit celicka. Nie vsak z dovodu dizajnu, ale z dovodu praktickeho. Chod do Brna a nech ti ukazu starsie K2R -- akosi sa im to celicko oddeluje od zbytku tramvaje.

Rekonstrukcia typu Brno je sice z hladiska tramvaje ucelna, ale ja osobne by som nesetril a dal tam normalny interier ako v K2S. Na Brnenskych kachnach, ktore su rekonstruovane v tomto duchu sa mi ale velmi paci to, ze tam dali originalny nater... ten je ovela krajsi a k vozidlu celkovo sa hodi viac.
Reply on: S499.1023 #22463:
Tej laminatovej sedacke nechyba FAKT VOBEC NIC!!!

Doplnujuca otazka.... skus si tam sadnut nie ako cestujuci, ale ako vodic. Preco aj v budke vodica nie je laminatovy podritnik, co myslis????
Reply on: COLOR #22476:
Ja si nielen, ze myslim, ze T3 je pekna (podla mna je to spickovy reprezentant dizajnu svojej doby), ale navyse sa mi podovne T3 a K2 pacia daleko daleko viac nez T3S a K2S. Tie mi pripadaju jednak trosku rozpacito a smiesne (celo a zadok vobec nesedia k celkovemu tvaru vozidla a posobia tam podla mojho nazoru nasilne), navyse im chyba nadcasovost. Osobne by som bol daleko radsej, keby sa na bratislavskych elektrickach modernizovala len vyzbroj, interier a dosadili transparenty (ci uz prazskym alebo brnianskym stylom) -- napriklad na 7085 a 7304 sa mi nepaci nater, ale 7715 a podobne vyzeraju IMHO velmi elegantne.
Reply on: COLOR #22476:
Tak komu sa viac paci T3 ako ktorakolvek ina elektricka, tak je UCHYL!
Reply on: Andy #22475:
Ty si to chcel... Spytaj sa S499.1023, je to extrem, ale mas tu aj fobustika a Spectreho, d3ka, verim ze aj ludia ako galiyosha, Sarko, busmech a tak podobne - tak tipujem ze vsetci ti povedia ze T3 je pekna. Jo a este Miki Hrubisko.
Reply on: COLOR #22474:
Len ja? Spytaj sa hockoho ineho a povie ti ze je to humus.
Reply on: Andy #22472:
Samozrejme, to len ty povazujes T3 za odpad 😃
Reply on: COLOR #22471:
🙂 🙂
Reply on: COLOR #22470:
Tebe sa nebodaj v tych sedadlach sedi dobre?
Reply on: Andy #22469:
Take kriwe som tam bohuzial nenasiel 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Reply on: Andy #22468:
Lenze ty si ANDY!
Reply on: Spectre #22461:
Jake detailne, aspon si mozem pozriet nazvy a nakresy tych rozny dielov vedenia, ktore poletuju nad nasimi ulicami... 🙂
Reply on: S499.1023 #22465:
Jak ze niesu? Ved ked sa postavim z laminatoveho sedadla, tak ma boli zadok a chrbat, kdezto na calunenom skoro vobec nie. Vsak a preco potom v Brne davaju na laminatove sedadla tie calunene podritniky? Aby boli pekne? V tom pripade to moc pekne nevyzera...
Videli ste uz niekto najnovsiu reklamu na Steam&Coffee, ako sa postupne meni stara fotografia na sucasny obraz (pri Carltone)? Neviem preco, ci sa mi to len zdalo, ale mam hrozny pocit ze ta fotka v reklame je http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=sgp&no=13&id=27302aeef4f6f01f25
Reply on: Spectre #22461:
Najlepsie je, ze pri objednavke uvedie hmotnost a nie cenu 😃
Reply on: Sarko #22458:
Laminátové sedadlá nie sú nepohodlné, neviem kam na túto momotinu všetci chodíte. Proste si priznajte, že ste v zajatí predsudkov a nepáčia sa vám laminátové sedačky, lebo ich vídate už príliš dlho. A laminátka mala vtedy práce dosť, nepotrebovala robiť sedačky pre Tatru Smíchov.
I.
Reply on: d3k0 #22453:
Človeče, zmier sa konečne s tým, že design je subjektívna záležitosť. Mne sa Citaro páči.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement