Sorry, tvoje prispevky nad 200 slov (10 riadkov) preskakujem automaticky ? . Ale asi aj preto ze mamoc ZSSK nezaujima , akurat tak nove Vectrony a budovanie zeleznicnej infrastruktury - tak tam spozorniem. ?
Mna si nenasral ? . Len som žasol nad tvojou "stupid" otazkou. Ak rano cestujes 37ckou tak vidis rano situaciu. Ale ved skus navrhnut riesenie,aby nemeškali. ?
Rád by som vedel či aj niektorý z mojich príspevkov kandiduje na "najdebilnejší príspevok roka". Ak áno, tak ktorý konkrétne? ?
Niektoré moje príspevky majú aj informačnú hodnotu (napr. tie o knižných CP ZSSK aj Slovak Lines). Dúfam, že ste si všimli, že témy vôbec nesúvisiace s Bratislavou alebo IDS BK už dávam do sekcie "Transport".
Dúfam, že sa vám páčia rôzne otázky v mojich príspevkoch a že sú vhodné na zaujímavú diskusiu o verejnej doprave. Myslím si, že sú zaujímavé (inak by som sa ich nepýtal). ? Zaujímavé je, že na niektoré si neskôr dokážem odpovedať aj sám.
Zaujalo ma, že v Rusovciach sú CP iba na papieri. Čakáreň je (mala by byť) otvorená iba ráno a poobede - v čase odchodov vlakov. Odchod vlaku hlásí naživo pracovník ŽSR [aj do Maďarska iba v slovenčine]. Pri lavičke vonku pred vstupom do čakárne je strecha. Stanica vyzerá byť v nedávnej minulosti minimálne zvonka zrekonštruovaná. Žiaľ prístupová cesta od zastávky MHD je taký štrk či čo to je - v čase dažďa a po ňom sa tam asi ľudia zablatia. ?
Zmier sa stym , ze vsetky autobusove spoje jazdiace do centra (vratane 37cky) meskavaju v rannej spicke. Nie je to vina soferov auobusov, ale vodicov aut ktori upchavaju cesty. 37cka ma rano upchate cesty napr. pri ZST Lamac, na Patronke a velmi slusna zapcha byva rano aj od PKO pod Most SNP. V Smere Zahorska Bystrica je to najma zapchate rano na Patronke smer Zahorska Bystrica.
No to som sa pytal. Co robi drahu sucastou pozemnej komunikacie... Lebo aj zeleznica sa tym padom stava sucastou p.komunikacie na priecestiach.
Kto urci , ze kedy je draha sucastou a kedy nie. Prave na tej Detvianskej.
Ale dráha na Cabelkovej križovatke je bez akejkoľvek diskusie súčasťou cestnej komunikácie. A aj keby nebola, tak bez svetelnej signalizácie má električka prednosť a so svetelnou signalizáciou majú svetelné signály prednosť pred všeobecnou úpravou.
To je otázka, či sa nejedná o miesto ležiace mimo cestu a tá značka tam nie je len na zdôraznenie povinnosti dávať prednosť. To je totiž najväčší problém celej SK aj CZ legislatívy o cestnej premávke, že je veľmi vágne definované, čo je ešte výjazd z miesta ležiaceho mimo cestu a čo je už križovatka.
Ani pri Slovenskej Ľupči nie je "zónová hlavná cesta", len je značka hlavnej cesty (platná pre JEDNU križovatku" umiestnená za predchádzajúcou križovatkou a nie tesne pred križovatkou, pre ktorú platí.
Z toho co tu bolo napisane... Ak plati, ze draha ma vzdy prednost, a kym nie je sucastou pozemnej komunikacie, tak sa na nu nevztahuje cestny zakon, tak by sa k priecestiam elektricky na samostatnom telese, malo pristupovat, ako ku vlakovym priecestiam.
Rozmerovo väčší domestifikovaný samec čeľade psovité canis lupus familiaris je vďaka svojej imanentnej fyzickej kondícii schopný na úkor ostatných jedincov z rovnakej populácie zvýšiť frekvenciu kopulácie ?
Čo tým chceš povedať? Ak som náhodou v Bratislave, tak po Prievoze šoférujem pravidelne, keďže mi tam býva sestra a so žiadnym nepísaným pravidlom hlavnosti ulíc som sa tam nestretol. Sú tam križovatky s prednosťou v jazde určenou dopravným značením a križovatky s prednosťou vozidiel prichádzajúcich sprava. Síce sa to debilne strieda, vo svete býva zvykom, že su zóny s prednosťou sprava a nie, že sa to ob križovatku strieda ale rozhodne tam nikde nie je žiadne nepísané pravidlo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
A prosim zabudnime na zvyk, ze vzdy to tak bolo.
A teda prosim ta, na zaklade coho sa urcuje, ze draha je ,ci nie je sucastou pozemnej komunikacie?