Aha, nevedel som, že si na to predné sedadlo tak zaťažený
Inak čo sa mňa týka, tiež by som tam rád sedel, nakoľko odtiaľ mám perfektný prehľad, čo sa deje vonku mimo bus. Lenže treba sa na to pozerať z praktického hľadiska: Z praktického hľadiska je to sedadlo naprd.
Do CityBusu sa pozerať nemusím, prevážam sa v nich každý deň a práve na TOM sedadle sedávam najčastejšie A starý vlčák by mal vlastnou inteligenciou prísť na to, že najpohodlnejšie sú pre neho sedadlá pri druhých dverách. Ak to nepochopí, "naj še žgrape".
Ved pohoda, nemas sa za co ospravedlnovat . Ja som Ti len xcel naznacit, ze to nie je uplne tak, ako hovoris . A tiez mas pravdu u 14/5 a 21/2 Tr(M) je to vidiet viac .
A tiez otazka designu je jednak dost irelevantna u MHD a o to viac subjektivna.
Keby bolo po mojom, tak u 21/22 Tr zmenim predne a zadne celo a komplet interier. Ale pohoda . Su dolezitejsie veci aj .
V Budapesti som bol a suhlasim, neuvedomil som si to, tym naterom tam tie autobusy vyzerali skutocne pribuznejsie. Moje studovanie pribuznosti Ikarusov teda bolo velmi povrchne a ospravedlnujem sa zan. Na druhu stranu pri tej Skode to priamo bije do oci.
Ja mam hranaty dizajn rad, cize 21Tr sa mi v tom natere, v akom prisiel do BA, paci (ten modro-oranzovo-biely nater -- to je Plzen alebo ktore mesto? -- co je na stranke skodaostrov.cz mi pripada dost otrasny, ale asi je to len sila zvyku). Co sa tyka vnutrajsku 21Tr -- tu mam smolu, ze som sa nim neviezol, a tak to neviem posudit. Ja osobne mam "hranaty" dizajn (v rozumnom prevedeni) rad, a preto sa mi pacia Ikarusy 4xx, a z novych autobusov ma najviac oslovuju MANy. Napriklad taky Solaris sice povazujem za velmi pekny, ale na moj vkus prilis "americky", navyse interier mi pripada miestami az gycovy.
Asi by se mělo napsat, že u AC nejdou jen tak dát dva motory ale každý by musel mít komplet vlastní regulaci. Pak existuje ještě jedna cesta, kterou kdysi zkoušel nějaký Mercedes nebo kdo - jeden motor, hodně kardanů a diferáků, dvě hnané nápravy:-).
I.
Viem, ze nepletiem . Mozno som sa blbo vyjadril, ale na mna posobi dost hranato a staromodne a velmi depresivne zvnutra. Nebyt nizkej podlahy, tak mam pocit (vo vnutri), ze som v 70-tych rokoch min. storocia - neviem preco to tak je, ale bohuzial. Urcite menej, ako 14/15TrM, ale ovela viac, ako ine "skrine" MHD - ik4x, solaris a podobne. Ale je to len moj nazor a tyka sa len designu - nicoho ineho a po pravde design, nie je az tak dolezity pre MHD.
Ale prd by to bylo ideální. Střední nápravu mají hnanou Arnhemské a Salzburské Van Hooly a Berkhofy nic moc.
Ideální by bylo nespekulovat a nechat obě nápravy hnané.
I.
To vieš, že existuje. Osobne som sa v nej viezol 21. augusta z Ostrova (resp. Horného Žďáru) do Jáchymova. Ide veľmi pekne ale v zime by som tomu moc neveril.
I.
BA 21Tr AC: No tak co mam infosky predbezne zatial, tak "nasa" 21 je najviac podobna Hradeckej. Rozdiely su zatial v tom, ze to ma klimu (to ste si iste vsimli vsetci), dalej to ma ABS, nejaky iny menic, ci co a este par detailov.
Ked vediet viac, mozem napisat
No ta kontinuita designu medzi ikacmi je. Ono sa len treba poriadne pozerat a vediet, ze 2xx a 4xx co jazdia v BA tak medzi nimi su vyvojove stupne a tam vidis medzi nimi kontinutiu. Ono ju troxu vidis aj pri prvej BA serii - myslim, ze este aj druhej v oknach - tie su identicke skorom, dalej blinkre pri prvej serii a pod., potom keby si si pozrel na webe obrazky skorsich modifikacii ikacov 4xx, alebo xod do budapesti a ten ix modry nater robi svoje a pri starsich a prvych kusoch uvidis podobne a xarakterisiticke znaky s i2xx - napr. svetla na celnej maske, celna maska, okna, tvar blatnikov - etc.. Nie je to mozno az tak ocividne, ako u skody ostrov, ale to je len dobre. Podla mna je 21/22 Tr uz hodne zastarana designovo, aj zvonku, ale najma zvnutra. Staci sa pozriet na ten dnes uz mimo cisto hranaty design, priserne /sede, ci sive/ farby /interier/ - velmi divne tvary vnutornych svetiel, resp. roznych vystraznych a "oznamovacich" svetielok, resp. ich priehladne plastove kryty su priserne.
Proste zvonka ten t-bus este ujde. Predna maska a svetla by mohli aj atraktivnejsie vyzerat. Ale vznutra - ten design (nemyslim usporiadanie sedadiel!) je veeelmi velmi priserny.
Tolko moj nazor.
Ale nie preboha. Ved sa pozri, co je v Citybuse. To sedadlo je tam sice silou-mocou natlacene, ale je to dost nahovno. Starsi vlcak sa ti tam nevydriape a kedze starsi vlcaci su sprosti, budu sa tlacit prave tam!. Ked tam to sedadlo nie je, je to uplne v pohode. Navyse, psychologicky efekt nuti vlcakov tlacit sa dalej do voza kde uz sedadla su (teda tych starsich vlcakov zase ). Podla mna absencia toho sedadla tomu trolejbusu vobec neuskodila. Akurat by bolo vhodne to trochu zamaskovat, napr. tak, ako je to na Ik412 (jedina dobra vec na interieri toho busu). Ja osobne som videl len tu verziu s hasiacim pristrojom, takze neviem, ako je to u tych novsich - u novsich som sa vzdy viezol vzadu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Ja mam hranaty dizajn rad, cize 21Tr sa mi v tom natere, v akom prisiel do BA, paci (ten modro-oranzovo-biely nater -- to je Plzen alebo ktore mesto? -- co je na stranke skodaostrov.cz mi pripada dost otrasny, ale asi je to len sila zvyku). Co sa tyka vnutrajsku 21Tr -- tu mam smolu, ze som sa nim neviezol, a tak to neviem posudit. Ja osobne mam "hranaty" dizajn (v rozumnom prevedeni) rad, a preto sa mi pacia Ikarusy 4xx, a z novych autobusov ma najviac oslovuju MANy. Napriklad taky Solaris sice povazujem za velmi pekny, ale na moj vkus prilis "americky", navyse interier mi pripada miestami az gycovy.