Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Spectre #22378:
To vieš, že existuje. Osobne som sa v nej viezol 21. augusta z Ostrova (resp. Horného Žďáru) do Jáchymova. Ide veľmi pekne ale v zime by som tomu moc neveril.
I.
Reply on: fobust #22395:
2 motory tam dát jdou, ale je to k****sky dražší 😞
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

BA 21Tr AC: No tak co mam infosky predbezne zatial, tak "nasa" 21 je najviac podobna Hradeckej. Rozdiely su zatial v tom, ze to ma klimu (to ste si iste vsimli vsetci), dalej to ma ABS, nejaky iny menic, ci co a este par detailov.
Ked vediet viac, mozem napisat 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: galiyosha #22387:
No ta kontinuita designu medzi ikacmi je. Ono sa len treba poriadne pozerat a vediet, ze 2xx a 4xx co jazdia v BA tak medzi nimi su vyvojove stupne a tam vidis medzi nimi kontinutiu. Ono ju troxu vidis aj pri prvej BA serii - myslim, ze este aj druhej v oknach - tie su identicke skorom, dalej blinkre pri prvej serii a pod., potom keby si si pozrel na webe obrazky skorsich modifikacii ikacov 4xx, alebo xod do budapesti a ten ix modry nater robi svoje a pri starsich a prvych kusoch uvidis podobne a xarakterisiticke znaky s i2xx - napr. svetla na celnej maske, celna maska, okna, tvar blatnikov - etc.. Nie je to mozno az tak ocividne, ako u skody ostrov, ale to je len dobre. Podla mna je 21/22 Tr uz hodne zastarana designovo, aj zvonku, ale najma zvnutra. Staci sa pozriet na ten dnes uz mimo cisto hranaty design, priserne /sede, ci sive/ farby /interier/ - velmi divne tvary vnutornych svetiel, resp. roznych vystraznych a "oznamovacich" svetielok, resp. ich priehladne plastove kryty su priserne.
Proste zvonka ten t-bus este ujde. Predna maska a svetla by mohli aj atraktivnejsie vyzerat. Ale vznutra - ten design (nemyslim usporiadanie sedadiel!) je veeelmi velmi priserny.
Tolko moj nazor.
Reply on: Vladimír #22402:
Ale nie preboha. Ved sa pozri, co je v Citybuse. To sedadlo je tam sice silou-mocou natlacene, ale je to dost nahovno. Starsi vlcak sa ti tam nevydriape a kedze starsi vlcaci su sprosti, budu sa tlacit prave tam!. Ked tam to sedadlo nie je, je to uplne v pohode. Navyse, psychologicky efekt nuti vlcakov tlacit sa dalej do voza kde uz sedadla su (teda tych starsich vlcakov zase 🙂 ). Podla mna absencia toho sedadla tomu trolejbusu vobec neuskodila. Akurat by bolo vhodne to trochu zamaskovat, napr. tak, ako je to na Ik412 (jedina dobra vec na interieri toho busu). Ja osobne som videl len tu verziu s hasiacim pristrojom, takze neviem, ako je to u tych novsich - u novsich som sa vzdy viezol vzadu 😞
Reply on: Spectre #22385:
Presne! Toto mi vadí, že predná náprava bráni umiestneniu predných sedačiek. Podľa mňa je to dosť vyplytvaný priestor. Staršie 21-tky mali na tom bubne pripevnený hasiaci prístroj, čo bola už fakt päsť na oko. Novšie majú plochu aspoň zarovnanú, akože odkladací priestor na batožinu. Ja samozrejme nie som žiaden konštruktér vozidiel, ale rozmýšľal som nad tým, či by nebolo vhodné zúžiť predné dvere a tie sedačky tam dosadiť.
Reply on: V. #22363:
Ak chcete pochvalit vodica oficialne, musite poslat takuto spravu na jeden z mailov uvedenych v lavom menu - Kontakt na DPB.
Reply on: nick #22399:
vlavo v menu (alebo aj hore) je taky pekny napis ze "Cestovne poriadky"
jak to je s nocakom 509?????????????? prvy nocak ide o kolkej? please...
Reply on: QUAKEMAN #22397:

Tak zasa som doslat zle informacie... Overim si to este raz u cloveka, ktory mi to povedal, OK?
#22349 fobust: Tak to čo tvrdíš je pekná blbosť o tých majstroch a práci vo volnom čase,to ti kto nakukal.18 sa robí cez normálny pracovný čas a za peniaze.A vekový priemer pracovníkov ktorí na nej robia je asi od 22 do 70 rokov,tých mladších je asi tak 80%.s tých starších je jeden stolár a karosár a to je tak všetko.
Reply on: Miki #22394:

Dufam ze nie je tak, ako to spravili na Spitalskej ulici, vid prispvok c. #22393. 😞
Reply on: S499.1023 #22377:

Ake kus? 🙂 Ik 4xx je priemysleny dizajn. Ale nehovorim, ze je to vyslovene skarede, ale 21 Tr vyzera krajsie. A Shithnis je oproti tomu hnusy. 🙂 A o tej 22TrAC mas pravdu. A to je naozaj taky strasny problem dat tam dva asynchronne motory? Vsak v tramvajach ich je aj ovela viac (radovo aj 8 ks) a nehadaju sa. 🙂
Na obchodnej je nanovo nakreslena-nastriekana biela deliaca ciara oddelujuca chodnik od trate 😉
Reply on: Spectre #22389:
Tvar karoserie a celkovy dojem z vozu. Na 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr jednoducho vidim (subjektivny nazor), ze sa jedna o evoluciu, kdezto v Ikaruse skor o revoluciu (aj ked niektore zhodne prvky sa daju najst, napriklad svetielka v klbe 🙂 ). Co Ti na interiere Ikarusov pripada odporne? Mne len odporne spinave sedacky, ale aj to je vyhradna vysada Bratislavy, ktora sa konecne postupne meni k lepsiemu.
Reply on: galiyosha #22387:
S tou kontinuitou mas pravdu.. Ale trochu je vidno aj kontinuita ikarusov..
Reply on: Spectre #22389:
Mno tlumice tam jsou a bude se to prohejbat uplne stejne , nebo mozna hur jak B741 . Takze i do zatacek to pak bude delat curbes.

V Brne jezdej vsechny ,bohuzel nemam cas na foceni. Ale vidam je postupne .
Reply on: galiyosha #22387:
Kontinuita v dizajne????? Ja tam vidim iba rovnake logo a obidva maju na streche klacky 🙂 🙂 🙂

Vysokopodlažné Ik4xx sa mi kedysi páčili. Ako autobus je to dobrý voz, akurát tie naše sú také debilné - odporný interiér, malé dvere vzadu a shitná prevodovka. 😞 Klasicka stara 280ka je však neprekonateľná a zlatá cesta sa volá Ikarus C80 a Ikarus C83 !!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.