To je pravda ze by sa dalo, na jednopolozkove nakupy by to nebol problem. Asi tam je iny zadrhel ked v zakaznickych centrach maju samostatne kasy na doplnkovy tovar. Naposledy som tam kupoval nozik-rybicku a obsluha nevedela najst spravny kod do kasy. No hladali ho asi 5 minut bez vysledku.
A ked sa posunie ta zastavka k vyhybke uz ta 5/9 nebude blokovat 4tku ? Sucasne PKO je polohou samozrejme blbost, ale ak sa postavi Nove Pko tak to bude idealne pri novom namesti.
Keby išlo o to, čo píšeš, tak by ten daňový doklad na tlačivo cvestovného lístka mohla vydať aj pokladňa iKVC, keďže má fiskálny modul a všetko, čo k tomu treba.
Ja by som rozvíril diskusiu, je podľa vás umiestnenie zastávok PKO a chatám sofér v súčastnosti dobrá voľba?.. resp aspoň odbočná koľaj z KV smer tunel...
koľko krát som bol v 4ke a predo mnou dlho čakala 5/9 na zelenú...
Keď príde z Košíc zmeškaný, tak to určite spôsobí problém aj na rakúskej strane (v Marcheggu sa vymieňa slovenský vlakvedúci aj rušňovodič za rakúskeho). To potom nebude niekedy stíhať ani obrat z Viedne. Zabezpečí niekto náhradnú súpravu medzi Bratislavou a Viedňou alebo cestujúci budú musieť čakať na ďalší REx? Predpokladám, že v prípade väčšieho meškania bude ten REx tvoriaci súprava z IC-čka medzi Bratislavou a Viedňou v oboch smeroch odrieknutý.
Aj podľa www.cp.sk to vyzerá, že mu v Bratislave v smere do Viedne vymenia iba rušeň. To asi v praxi bude znamenať, že slovenský reštauračný vozeň za slovenské ceny budú môcť využiť aj Rakúšania cestujúci z Marcheggu na konečnú do Viedne.
Wifi bude, predpokladám, fungovať iba na území Slovenskej republiky. Som zvedavý či na zaintegrovanom úseku IDS BK (Hlavná stanica - DNV) bude ten vlak označený ako S20 (vnútri a zvonka na súprave). A keďže to bude medzi Bratislavou a Viedňou iba REx, tak vozeň / vozne 1. triedy (čo tam budú) budú teda môcť využívať cestujúci bez príplatku? Totiž tarifa IDS BK, pokiaľ viem, nepozná 1. triedu a to isté ani tarifa MPS s Rakúskom ani tá spiatočná na trasu "Bratislava - Viedeň"... A keď niekto pocestuje z Košíc v 1. triede do Viedne, tak snáď ho odtiaľ v Bratislave nevyhodia - teda, že nepôjdu tie vozne zamknuté a prázdne...
Vozeň ZSSK so zdvíhacou plošinou budú vedieť rakúski železničiari použiť vo Viedni pre nástup / výstup imobilných cestujúcich?
Myslim ze pri iKVC nejde o sluzby vs. tovar. Ide o to ze cestovny listok sa sam o sebe povazuje za danovy doklad / fakturu ale k cestovnemu poriadku musia vydat doklad z registracnej pokladne. To by znamenalo neumerne naklady, keby museli vybavit kazdu stanicu fiskalnou tlaciarnou (cca 400-600 €) alebo prenosnou fiskalnou pokladnou (cca 300 €). Samozrejme + poplatky za zaregistrovanie, servisnu organizaciu, archivaciu zurnalov, zaucenie obsluhy, vykonavanie a archivacia uzavierok,...
Prave kvoli tomu maju zakaznicke centra malu prenosnu kasu aby takyto doklad vedeli vydat.
K nedávnej téme regionálnych vlakov v okolí Bratislavy:
"Druhá zmena cestovného poriadku od 10. 6. 2018 ráta s výrazným oživením vlakovej dopravy v Bratislave a okolí. Pribudnú nové linky osobných vlakov (Os) z a do stanice Bratislava-Nové Mesto, a to smerom na Trnavu, Senec a stanicu Bratislava-Petržalka s prípojmi do Rajky aj Viedne."
Denník N píše ohľadom nového areálu pre cudzineckú políciu: "Jediným priamym spojením s areálom je pritom len autobusová linka 65, ktorá prepája Vrakuňu s Račou, z centra žiadna priama linka ku kasárňam nevedie. Polícia teraz rokuje s dopravným podnikom o novom spoji. Dopravný podnik tvrdí, že je v prípade potreby pripravený predĺžiť jednu z račianskych liniek až po cudzineckú políciu."
(https://dennikn.sk/957854/nocovanie-cudzincov-pred-policiou-sa-moze-skoncit-zvazuju-rezervacny-system/)
To by ma zaujímalo, čo tam chcú z Rače poslať, ako aj to, či to bude končiť na Vojenskom útvare, alebo sa vybuduje konečná až priamo pri cudzineckej polícii.
Len v zákazníckych centrách je to preto, lebo Zločinecká dokáže v iKVC predávať len služby, nie tovar. Prečo je to tak a prečo sa nedá platiť kartou? Pretože ZSSK, vždy sa to tak robilo, ešte nič neprišlo, bolo by to príliš zložité, cestujúci by to zneužili a vôbec - nerob problémy a nejako sa dohodni.
A buď rád, že ho máš aspoň za 7 evri, v Česku už SŽDC KCP v tlačenej forme nevydáva vôbec, len ČD svoj - čiže bez CP súkromníkov. Toto keď sa pokúsili spraviť ÖBB, tak ich Bundesnezagentur (ÚRSO) dotrhala jak noviny.
Dnes ma prekvapilo, že knižný CP železníc stojí až 7€! MInulý rok to bolo nejak okolo 5,50 € ak si dobre pamätám. Z minuloročného knižného CP Slovak Lines mám aj účtenku - ten stál 3,60 €. Som zvedavý koľko bude stáť a či naozaj bude ešte tento rok.
Najlepšie je, že knižné CP predáva ZSSK iba v Zákazníckych centrách (zdá sa mi, že kedysi to predávali aj v pokladniciach s KVC). A dá sa platiť iba v hotovosti! Zaujímavé, že cestovné lístky aj do zahraničia (!) sa na viacerých staniciach dajú platiť platobnou kartou. S knižným CP si Sekcia odúčtovania tržieb železníc v ZSSK nevie poradiť?
Možnosť kúpy iba v Zákazníckych centrách je, predpokladám, spôsobená tým, že iba tam majú registračnú pokladnicu - aj kvôli rôznym spomienkovým predmetom súvisiacich so železnicou. A to ani tie sa nedajú platiť platobnou kartou?
Predpokladám, že každý rok kupuje knižné CP vlakov menej ľudí. Na rozdiel od minulosti sú tie CP celkovo tenšie. To ich tlačia tak málo, že na jeden výtlačok to vychádza tak draho alebo ŽSR, ktoré to vydávajú to vnímajú ako komerčnú službu na ktorej sa snažia zarobiť? Alebo na knižnom CP zarába ZSSK?
A napriek tomu, že to vydáva ŽSR, tak nikde u nich (napr. na Klemensovej ul.) sa to nikdy nedalo kúpiť?
PS: Čo si pamätám (ak sa to nezmenilo), tak DPB neumožňuje platiť cestovné lístky na linku 901 v predajniach platobnou kartou. A v automatoch sú dostupné iba v tých starších žltých, ktoré neboli prerobené aj na možnosť platby kartou. To je tak len preto, že tá linka je (teda aspoň oficiálne) prevádzkovaná mimo výkonov vo verejnom záujme?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo