Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #223591:
Dáva to logiku. Síce je značenie zanedbané a z diskusií sa to úplne vytratilo, ale sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie. Ostatné (samozrejme po individuálnom posudzovaní) by sa postupne mali upokojovať.
Reply on: zakaznik #223594:
Kedy ti dunco hackol účet??
Reply on: ivanbuto #223591:
Že si zo všetkých ulíc v centre vybrali na pešiu zónu zrovna tú, kde majú sídlo. ? ? ? Ale predpokladám, že súčasťou návrhu je aj výnimka, aby sa svojim autom dostali k svojmu miestu v garáži.

Prečo si nevybrali Radlinského? S čiastočným obmedzením až po Blumentál...
Reply on: ivanbuto #223591:
Podľa hesla chceme pešiu zónu pred našim office, ostatné nás nezaujíma. ?
Reply on: mbordac #223487:
V Bratislave sa metro začalo stavať v polovici 80tych rokov, do r. 2017 sa postavilo 0,0 m. Dopadne to v Brne rovnako?
Reply on: Ike #223588:
Zaujímavá aktivita a iniciatíva prichádza od architektov Šebo&Lichý, týka sa to práve obmedzenia tranzitu cez centrum (Mickiewiczova a Ul. 29. augusta).
Reply on: zakaznik #223589:
Ani k Milosrdným nie je priamy prístup zo všetkých smerov a nezdá sa mi, že by ich to nejako negatívne ovplyvňovalo.
Reply on: Ike #223588:
Načo by sme z Vajnorskej k OÚSA chodili cez Krížnu, keď môžme chodiť cez Jarošovu, Mýtnu, Kollárko a 29.VIII ?
Reply on: zakaznik #223587:
Bolo to úplne presné. Obmedzenia ulíc, ci uz american plaza alebo spitalska ci safarikovo námestie sú dôkazom, že kolapsy sa nekonajú. Stačí trochu preferencie, bus pruhov a vymáhania predpisov zo strany pz sr a sme niekde inde.
Reply on: S499.1023 #223584:
Vo vlákne sa spomína Am. námestie a Špitálska. A ty do toho klasicky mimo tému s Michalskou ?
Reply on: zakaznik #223579:
Uplne ti usiel kontext toho prispevku.
Reply on: zakaznik #223582:
On nehovorí, že sa nechce pripútať, on hovorí, že ho to vzadu nenapadne. Takže na požiadanie by sa asi pripútal.
Reply on: zakaznik #223579:
Tebe sa fakt niečo stalo. Netreba pustiť autá všade, aj na pešie zóny aby nejazdili obchádzkami? Keď som bol malý, ešte jazdili autá aj cez Michalskú bránu, to by sa ti akiste páčilo.
Reply on: TeBeCe #223577:
Ministerstvo dorucuje listy osobne? ?
Zaujimave, ze aj ked 7.8. bolo v podatelni BSK este len zaevidovane odvolanie, ale uz 9.8. si ministerstvo vyziadalo osobne dorucenym listom podklady... A ze bude Stromcek v konflikte zaujmov, im tiez doslo az toho 9-teho...
O to zaujimavejsie, ze ked prisla vyzva od firmy 14.8.. tak BSK ju odstupil az o tyzden. Potom je to s nasimi statnymi instituciami vynikajuce, ked iniciativne ziadaju ku vsetkym kauzam predlozenie spisov do 2 dni od vzniku "problemu" a urcite to nebude touto funkciou http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=122932 ?

Vystavba zastavky Manderlak sa predpoklada v 1. polroku 2017... ?
Reply on: MatejBA #223569:
V prípade nehody môže cestujúci letiaci zo zadného sedadla spôsobiť osobe v predu zranenia alebo smrť. Takže ľudí, čo sa nechcú pripútať v IGK vzadu posielam pešibusom. ?
Reply on: Ike #223580:
Ak zavriem ulicu, tak ciele cesty motoristov sa vyparia - to je aká logika? Ekoteroristická?

KDI presadzuje veci typu maximalizácia počtu jazdných pruhov, CSS všade, zastávka v nike a pod.
Reply on: zakaznik #223579:
KDI logic...
Reply on: Ámos #223578:
Áno, vylúčme autá z oblasti, kde Ámos býva, aby autá jazdili obchádzkami a aby celkový počet vozokilometrov IAD v centre bol čo najvyšší. ?
Reply on: david1 #223557:
Ja tam kusok byvam a som za vylucenie IAD z danej oblasti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.