Tu je pekne vidno ake su tie SORy papundeklove haraburdy! Byt to poriadny autobus, ma len zdemolovany blatnik a mozno prasknute celne sklo! Este ze tu uz sedem rokov nejazdia, kedze sa, ako spravne mnohi predpovedali, rozpadli po pol roku...
Dobrý deň,
vedel by mi niekto poskytnúť link resp. informáciu o tom, ako to je v prípade, keď vynechá nejaký mhd spoj a v predstihu (to znamená, že cca. 5 min. predtým ako podľa harmonogramu mal ísť mhd) bol cez SMS zakúpený cestovný lístok (napr. 40min.) a nasledujúci spoj prichádza až o 20 min. ; platí ten SMS lístok alebo je potrebné kúpiť nový vzhľadom k tomu, že platnosť zakúpeného prvého lístka zrejme vyprší ? Dá sa nájsť databázu vynechaných spojov?
Toto je tiež celkom dobrý fór - DPB sa tuneluje cez Recar, pričom Pigmedia je iný subjekt. Aké legálne právo má zastávka Slowackého prenajímať reklamné plochy na inzerciu?
Zaujímavosťou je napríklad inzerovanie plochy na električkových zastávkach na Trnavskom mýte, ktoré nepatria DPB a ani ich nemá v správe, pretože sú magistrátne, ale DPB po rekonštrukcii v roku 2010 formálne neodovzdal stavebné objekty a na magistráte to nikoho nezaujíma, tak to v roku 2013 oblepila Bigmedia a ten reklamný balast tam je až podnes, pričom po rekonštrukcii zastávok by mal zmiznúť, ak si ho znova načierno nepolepia.
"Aby štátny dopravca udržal krok so súkromnou konkurenciou, tak musí byť v nejakom momente zadotovaný."
Dôvod tohto tvrdenia je aký? Teda okrem neefektívnosti štátneho molocha?
Teoreticky áno, prakticky nie. ? Aby štátny dopravca udržal krok so súkromnou konkurenciou, tak musí byť v nejakom momente zadotovaný. Takže z takej konkurencie nemá prospech nikto, okrem pijavíc v pozadí.
luky133