Momentálne inak zúri pekný konkurenčný boj medzi ZSSK a RJ: Bratislava-Brno stojí u ZSSK 5 € a u RJ 4,10 / 4,20 €. Smutné že lístok do Púchova preplneným rýchlikom stojí pomaly 2x toľko ?
"Nebylo by to však klasické metro, které by město vybudovalo jako novou část své městské hromadné dopravy. Jedná se o takzvaný severojižní diametr, jenž propojí nejen okraje města, ale i Tišnov a Slavkov, mezi nimiž by vlaky jezdily v půlhodinovém taktu."
Takéto dačo nesmieš pridávať. Teraz si budú ľuďia myslieť že aj Bratislava ho potrebuje.....detail, že u nich električková doprava už nemá ďaľšie kapacity (postaviť sa na Brne hl.n. a čakať na električku je zábava, za 5minút aj 3x rovnaká linka, a prakticky nepretržite je nejaký voz na zastávke) narozdiel u nás čo s 8min intervalom aj tak nemáme vyfullované vozy.... A narozdiel od Brna máme skoro uzavretý železničný okruh okolo centra mesta.... Ale myslím že to ostane aj v Brne na najbližších 10 rokov stále vlhkým snom jedincov....
A teraz tam mas firmy, rodinne domy, cintorin - takze by sa ti tam uzivil lepsi interval v niektorych casoch A smutnej je, ze tie extra spoje by boli viac pouzivane ako L97 ?
Klasická zástavba rodinných domov v Ba v 21. storočí bez kanalizácie. A pýtal si sa ho, či tam niekedy bol. Ja to tam poznám, bývam neďaleko. Tak len toľko
Zaujímavé, že pred niekoľkými rokmi tam MHD vôbec nepremávala (v dávnejšej minulosti napr. v 90-tych a 80-tych rokoch to bolo ako?). Ak si dobre pamätám, tak potom cez "cintorínske sviatky" tam premávala zopár rokov mimoriadna linka X82 a neskôr tam bolo predĺžených zopár spojov linky 80. Je tam aj niekoľko rodinných domov vraj z pôvodnej Petržalky, ale na zastávku "Údernícka Kúpalisko" to nie je zas až tak strašne ďaleko od cintorína pešo. http://www.tvba.sk/home/dlhe-cakanie-v-dazdi-ludia-ziadaju-viac-autobusov-na-cintorin-v-petrzalke/
Ono L2 chodí prázdnejšia lebo z tratí 120 a 130 tam momentálne skoro nič nejde. Zo 131 sa plní hlavne L50 v oboch smeroch a 196.
Pretlak je teraz na Vinohradoch.
Presne tak. Plnia to regiobusy čo je aj cieľ a vzniklo tam kopec ubytovní pre týždenkárov. Taká L10 v špičke po centrum sa tam bude musieť časom pridať. Ono aj doprava je výrazne iná ako pred troma rokmi.
L4 sa pred Polusom plni najma ludmi z regiobusov (a pripadne 53/56) na Zlatych pieskoch. Vytazenost teda byva nerovnomerna, podla toho kolko ludi prave vypluli tieto linky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1