Ja by som bol za "trochu posilniť špičku a viac víkend" (pridať ráno dva Os Galanta - HLST o 6:29 a 7:29, ktoré sa tam bez problémov zmestia s výhľadom na ďalšie dva Senec - BA niekam, dajme tomu DNV, ktoré sa tiež zmestia).
Železničiarska lobby je taká rozhodujúca, že momentálne premávajúci trojvozňový Os 4670 o 5:29 z Galanty na Nové Mesto zostal v GVD len pre zvýšenú frekvenciu železničiarov na Východné. Ael tie vyššie spomenuté pri zavádzaní REXov zrušili, popritom boli oveľa plnšie študentami a pracujúcimi. Proste ZSSK... ?
Pásmová obsluha na 130 by už pri takejto frekvencii cestujúcich nebola postačujúca.
Každopádne minimálne BID sa snaží o hodinový takt aj cez víkend všade v okolí Bratislavy.
Lenže na a z hlavnej stanice je katastrofálna doprava v špičke. Preto aj mraky ľudí vystupuje/nastupuje na Vinohradoch a ide ďalej električkami do mesta a L75 smer Ružinov.
Nejde určite len o mňa ..
Tebe vyhovovat moze, ale rozbija to linku. Je to menej prehladne, nie je to easy-to-use a zostava existujuci problem s pripojmi. Pri takte 30 minut z Hlavnej stanice mozes vsetky regionalne vlaky oznacit poznamkou "vlak necaka na ziadne pripoje" (lebo dalsi ide za chvilu) a potom uz na ne mozes dalej nadvazovat regionalne autobusy.
Pokiaľ to bude nad rámec súčasného rozsahu mne prevádzka na N. Mesto prípadne Petržalka naopak vyhovuje. Ideal ak vybudujú zastávky Ružinov a Petržalka pri estakáde.
Víkend aspoň do 19-tej by mal byť v hodinovom int. bez debaty.
Podla mna je to celkom normalna zapadoeuropska cena (nie tak davno u nas stal 4,50). Navyse jednodenny (nie 24-hodinovy) listok pre Vieden bude dostupny od 5,80 pri kupe v aplikacii, alebo cez web.
Na to posilnenie od marca som zvedavy. V prvom rade povazujem za hroznu strelu vedla rozbitie linky na dva smery a jednak posledne co som pocul (a dufam ze to nebude pravda) bolo, ze sa ma vyrazne posilnovat tyzden, ale vikend sa ma nechat ako je.
Senec a Bernolákovo sú na tom lepšie. Stoja tam Rexy.
Problém má Biel, Ivanka a Vajnory.
To vzniklo zavedením Rexov a zrušením OS. Predtým boli ráno v cca polhodine od Galanty po BA.
Nedá sa vyhovieť všetkým. Silná lobby zo Zámkov by chcela ideálne iba R z min. zastavovaním.
Rexy im predĺžili jazdu o 15 min.
Velké dediny ako Palárikovo, Jatov, Trnovec, Topolnica majú iba OS a 90 min.dieru v rannej špičke.
Vyriešiť to mali nové doplnkové OS Senec - N.Mesto, ktoré vraj budú...
Nie, na smiech je ten interval. Pre mensie mesta (akymi je aj Bratislava) je rozhodne lepsie riesenie mensia suprava castejsie, ako megasuprava raz za dve hodiny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki
Železničiarska lobby je taká rozhodujúca, že momentálne premávajúci trojvozňový Os 4670 o 5:29 z Galanty na Nové Mesto zostal v GVD len pre zvýšenú frekvenciu železničiarov na Východné. Ael tie vyššie spomenuté pri zavádzaní REXov zrušili, popritom boli oveľa plnšie študentami a pracujúcimi. Proste ZSSK... ?
Pásmová obsluha na 130 by už pri takejto frekvencii cestujúcich nebola postačujúca.
Každopádne minimálne BID sa snaží o hodinový takt aj cez víkend všade v okolí Bratislavy.