Nakoľko Droba vypisoval e-maily, že sa zamestnanci župy nemusia báť o svoje miesta, tak ma napadá, že grobian Csáder pohŕdajúci železnicou a nadržiavajúci gaunerom zo Slovak Lines sa nemusí o svoj flek báť a bude pretlačený PDO na objednávku Sadovského s dochádzkovou vzdialenosťou 500 m. ? Dúfam, že aspoň v ŽSK, PSK a KSK si zvolili lepšie, keď už inde ľudia dokázali, že sa vôbec nepoučili, príp. sa im zacnelo za rozkrádaním a zadlžovaním za priehrštia.
fanatikmhd
a) ťahanie v súčasnej trase cez hlavnú
b) kopanie nových tunelov a zas ťahanie cez hlavnú a všetko skladať na jednej trati
c) nákladný tranzit odkloniť cez Galantu-Trnavu-(hrbatú)-Kúty? miest an dostavanie druhej koľaje plná riť, a jeden jediný tunel môže s kľudom ostať aj ako jednokoľajný - od TT je to len kúsok po najbližšiu zastávku kde druhá koľaj donedávna bola, a zo strany Kútov už výhybňa je. Rýchlostne to zas taký rozdiel nie je, sná´d len sklonové pomery obmedzujú čiastočne dopravu (Nuž, keď na koridore môže byť trenčiansky most, zvládne sa aj hrbatá).... A vuala. Mimo BA odvedená celá Pn/NEx doprava čo len tranzituje.... odľahčenie siete, hrbatá aj v dnešnom stave vezme viacej.....
P.S. - naschváľ reagujem na teba, nakoľko mávaš sem tam okrem pindania na všetkých a všetko normálne nápady a reakcie....sem tam....