Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ike: Rozdrobit priority tak, ze podstatne viac pozornosti pojde k IAD ako k VHD nevesti nic dobre. Snad len blby pocit. Uvidime.
Tak župa sa nám (našťastie) nerefreshne. Len aby sa nám tá PAD nerozdrobila.
Reply on: Viko #223321:
Ja mám pocit, že som Ti odpovedal. Ktorý príspevok máš na mysli?
Reply on: Rary #223319:
Ja by som ti odporúčal, aby si sa poobzeral po nejakom inom pracovnom mieste. ?
Reply on: S499.1023 #223318:
Ak sa môžem skromne spýtať, mňa si len prehliadol či tiež ma z nejakého dôvodu ignoruješ?
Reply on: Rary #223319:
Ano a vacsina aj trva.
Dobrý večer môže trvať
smena vodičovi trolejbusu viac ako 8 hodín?
Reply on: fanatikmhd #223313:
Chrobák Truhlík ako ty má akurát tak čo hodnotiť kvalitu cudzích myšlienok. Záujem o diskusiu s tebou = 0, keďže po hrbatej ťa zjavne ešte s dospelým nákladným vlakom neposlali. Vuala!
Reply on: JerryBA #223316:
Dost by ma zaujimalo preco si ma Stare Mesto "spolufinancovat" zakladnu dopravnu obsluznost, ked to je kompetencia mesta. Existencia MHD v pesej dostupnosti obyvanej oblasti, navyse v kopci nie je ziaden nadstandard.

Na druhej strane, sny o tom ako ludia presadnu do MHD vdaka minibusu ktory bude jazdit v intervale 47 minut, s 30 minutovom dierou dva krat za den (ako minibusove linky DPB zial vacsinou vyzeraju) tiez s realitou vela spolocneho nemaju.
Reply on: Peon #223312:
Kratšie neznamená vždy rýchlejšie?
Chcem sa spýtať: bude aj tento rok premávať vianočná električka? Ak áno vieme už aj, ktorá električka to bude? Ďakujem Vám za odpoveď.
Reply on: S499.1023 #223278:
Môžem sa ťa opýtať v rámci riešenia tej mapky - prieťah 110/120 kedy bude jednoduchší?
a) ťahanie v súčasnej trase cez hlavnú
b) kopanie nových tunelov a zas ťahanie cez hlavnú a všetko skladať na jednej trati
c) nákladný tranzit odkloniť cez Galantu-Trnavu-(hrbatú)-Kúty? miest an dostavanie druhej koľaje plná riť, a jeden jediný tunel môže s kľudom ostať aj ako jednokoľajný - od TT je to len kúsok po najbližšiu zastávku kde druhá koľaj donedávna bola, a zo strany Kútov už výhybňa je. Rýchlostne to zas taký rozdiel nie je, sná´d len sklonové pomery obmedzujú čiastočne dopravu (Nuž, keď na koridore môže byť trenčiansky most, zvládne sa aj hrbatá).... A vuala. Mimo BA odvedená celá Pn/NEx doprava čo len tranzituje.... odľahčenie siete, hrbatá aj v dnešnom stave vezme viacej.....

P.S. - naschváľ reagujem na teba, nakoľko mávaš sem tam okrem pindania na všetkých a všetko normálne nápady a reakcie....sem tam....
Reply on: david1 #223308:
Pokiaľ viem, po ceste B9 cez Regelsbrunn a ďalšie obce je to na kilometre bližšie ako po diaľnici. Zdržovať skôr môžu zastávky v Hainburgu. A myslím, že na diaľnici je vyššia pravdepodobnosť zdržania (mimoriadnej udalosti) ako na tej širokej starej hlavnej ceste cez dediny.

Pre objektívnosť dodávam, že od Fischamendu ide do Viedne (a späť) aj Slovak Lines po diaľnici.
Reply on: 810zssk #223306:
Wau, a Slovak Lines sa na webe nepochválil, že kúpili nové autobusy (aj keď sú vo farbách FlixBusu)...
Reply on: ivanbuto #223309:
Škoda že aj v budúcom roku. Dík za info.
Reply on: david1 #223301:
O týchto problémoch vie magistrát aj DPB. V budúcom roku bude upravená logika riadenia tak, aby to pomohlo ak linke 94.
Reply on: 810zssk #223307:
SL sa motá po dedinách s ním nerád chodím.
Reply on: david1 #223305:
Ono tych priletov na Vieden z ktorych by sa nestihal posledny Lajns je dost malo. Ale hej, Flixbus ma najlepsi cestovny poriadok, preto ich aj preferujem.
Reply on: Peon #223290:
Nie, nejazdia tam vozidla co predtym jazdili Vieden (podla mna ani nesplnaju standardy FlixBusu). Jazdia tam nejake nove vozy vo FlixBus natere.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.