52/56 ratanie ludi - preto vacsie vozy bo disponuju ratackami + celkovo prebytok 12M vozidiel, kedze ostali Tedomy ktore mali byt nahradene cca 1:1 s NB12 a teraz pribudnu dalsie 12M elektroSORy ?
Inak čo sa stalo, že na 52 a 56 zrazu jazdia 12m? Idem poobede cez Východné a samé 12m SOR, Citelis a Crosswaye. Nie je tomu tak dávno, čo tam jazdili ako o dušu SOR 9,5 a 10,5 pri najlepšom a argumentovalo sa, že to tam stačí, že 10,5 je dĺžkovo to isté ako Karosa B732. Myslím si, že tie 12m SORky nové a Crosswaye by sa lepšie upotrebili niekde, kde je väčší pohyb cestujúcich, napr. na L50.
A inak dnes parádička v podaní vláčiku 95-97-97 v priebehu 2 min ? Ozaj by tú agóniu 97 nemuseli naťahovať. Už keď mi ľudia, čo chceli 97 povedali, že radšej prestúpia na Farského na električku než sa terigať 97kou úplne mimo a ešte tá si berie vzájome ľudí s 88kou, ktorá má dostatočnú kapacitnú rezervu.
To ale neznamená, že objednávateľ po petícií 2 000 ľudí, ktorí s tou linkou ani reálne necestujú dnes, ale skôr iba zhýčkaní dôchodci, že nastane zatmenie mysle! Zas triezvo poprosím ...
Ta nadrz je hrozna, rovnako aj zadok toho busu. Chybaju mi 4te dvere, ja to povazujem za velke plus.
Ale to zrejme kvoli tunajsim chlapcom, ? lebo aj ulicka je tusim sirsia.
Nerozumiem uplne, co sa ti nepaci na L97. Vsak to je to co si presadzoval: Milovany a rozhladeny vladca... pardon poslanci nariadili mestom vlastnenemu podniku ako ma jazdit. Presne ako si presadzoval vo svojich siahodlhych prispevkoch.
... zabudli sme na skrátenú L31 po Blumentál. Vraj neboli šoféri. Zrazu už sú, ale ani jedna linka kde sa trasa redukovala alebo interval natiahol sa nevrátila do pôvodného stavu. Tak sa tieto rozhodnutia na DPB a magistráte robia podľa nálady alebo osobnej (ne)priazne, či aký meter je na riešenia dopravy v tomto cvokhouse? A ohĺadom tých navýšení mi nedá nespomenúť volovinu č. 97 ...
A opat sa nam meria kapacita na 32tke. Celodenky su nove NB12, delenky NB18 najnovsie. Rano to vyzeralo zase v NB12 2990 jak v sardinkarni ☠ Na Hany Melickovej nadaval dakto ze sa nema ako dostat na Kramare a musi cakat na dalsi 20minut. (spoj o 8:29)
Tam tiež nie, tam to tvorí toľko potrebnú tangentu k električkám na Račianskej. Teda tam je plný zasa úsek Riazanská (teda Kukučínova) - Trnavská - (príp. Maxihella v prac. dni. ) Tá "ružinovská" časť 50 - medzi Dulákom a Maxihella býva najprázdnejšia. Plus teraz je stále aktuálne to zahustenie vlakov na tratiach 120 a 130 - všetky vložené by išli na ŽST N mesto, takže tam sa potom ten dopyt po 50tke určite zvýši.
Tak ono mozno by stacilo ako v pripade L32 posilnit kapacitu vacsim vozidlom. Ked jazdili 12m, tak to tiez bol komfort "na dve veci" a po posilneni na Solarisy sa cestuje dobre (aj v pripade navalu ludi na Molecovej smer na DD). Hlavne preto, lebo vozy by aj boli, ale vodicov asi vela nenajdeme na zahustenie intervalu
Nevies ako je to s 50 v oblasti okolo Polusu? Dalo by sa uvazovat o zahusteni 50ky v jej juznom useku a pripadne redukcii v severnom? Nieco na sposob 10-minutoveho intervalu v tom severnom a 5-minutoveho v juznom?
O tom tu síce nie je diskusia, ale už keď sme pri L50 už som pár krát zažil (a mám aj od iných referencie), že na Autobusovej stanici smer Aupark sa cez víkend všetci nezmestili.
A presne ako píšeš, aj ten smer Most SNP -autobusová stanica tam býva taká tlačenica, že sú ľudia po dvere (a to rovnako pracovné dni ako aj víkendy).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Ale to zrejme kvoli tunajsim chlapcom, ? lebo aj ulicka je tusim sirsia.