Tak skus altruizmus. Zamestnaj sa dobrovolne na geriatrii ci onkologii a pomahaj. Umyvaj zadky, rozpravaj sa s ludmi co to maju za par a ver mi budes sa citit uzitocne. A aj lepsie.
Asistencia k samovražde je na Slovensku trestná. https://www.lewik.org/term/1173/ucast-na-samovrazde-trestny-zakon/ A nejaké psychologické poradenstvo (existujú aj bezplatné - osobné aj cez internet, asi aj telefonicky) si vieš určite vygoogliť [ak sa tomu nebrániš].
Teraz pozerám, že je tam vchodové návestidlo, ktoré je platné len pre jazdu vlaku, nie pre posun a posunové návestidlá chýbajú, takže nejaký rýchly a efektívny obrat lokomotívy tam možný nie je. Do Rače je to naozaj len kúsok ?
Nástupište tam nie je, pomýlil som si to s Močiarom. Pri Močiari je nástupište predpokladám určené služobným motorákom, pretože dostupnosť z Močiaru je dosť zlá (vedie tam vyjazdená nespevnená cesta). K Vinohradom vedie asfaltka.
Má tam službu zamestnanec ŽSR, stavia vlakovú cestu.
Vo štvrtom odseku si si veľmi pekne sám odpovedal. Nepoznám naspamäť traťové podmienky. Neviem, či je tam vôbec možný posun. Nie som (žiaľ) rušňovodič ?
Bez ohľadu na to či je tam Odbočka Vinohrady alebo Močiar [sú blízko seba, však?], tak ak je tam aj malé nástupište ako píšeš, tak to sa využíva v mimoriadnych situáciách pre cestujúcich? Predpokladám, že chodník kamkoľvek do zastavanej časti mesta (napr. na prestup na MHD) odtiaľ nevedie - a ak tak iba nejaký vyšliapaný v tráve?
Na dopravni Odbočka Močiar aj Odbočka Vinohrady máva službu zamestnanec ŽSR podobne ako na železničných stanici v dopravnej kancelárii?
Hmm, takže na tej dopravni by rušňovodič mohol bezpečne stáť, a teda prejsť z jednej strany vlaku na druhú a pokračovať v jazde v opačnom smere? Hmm, ale ak by sa tam stretli dva protiidúce vlaky Regiojet , tak v Rači na stanici majú križovanie jednoduchšie. Určite by bol zaujímavý obrat 10-vozňového rýchlika na takejto dopravni - je vôbec reálne, aby tam lokomotíva obehla vlak?
Inak som zvedavý na budúcnosť stanice Predmestie. Dúfam, že sa raz bude viac ako takmer nijako v súčasnosti keď už bola zrekonštruovaná...
Je to dopravňa s názvom Odbočka Vinohrady a ak sa nemýlim, je tam aj malé nástupište (ale to si možno mýlim s Odbočkou Močiar). Každopádne, ten prestup v Rači je pre rušňovodiča pohodlnejší a bezpečnejší a vzhľadom na vetvenie v Rači ten obrat predsa len menej znižuje kapacitu trate.
Regiojet smer Nové mesto (a späť) premáva zopár dní odklonom cez Raču a Predmestie. https://www.regiojet.sk/novinky-z-trate/vylukaKN Zaujalo ma, že napriek tomu, že v Rači na stanici stál iba z prevádzkových dôvodov, tak kým prešiel z jedného konca na druhý, tak jedna cestujúca normálne vystúpila z toho starého vysokopodlažného vlaku. ? Hneď na to prišiel aj Regiojet v opačnom smere.
Pozitívne vnímam, že Regiojet zastavuje aj na stanici Predmestie a ŽSR ho tam na infotabuliach normálne zobrazuje. ? Sú tam na nástupištiach aj označovače IDS BK? Nevidel som a neviem sa k tomu dogoogliť.
Hmm tá zachádzka až do Rače sa mi zdá dosť ďaleko časovo. Naftu, ktorú vlak navyše minie - to niekto Regiojetu preplatí? Keďže dnes už máme rôzne zabezpečovacie systémy, tak bolo by reálne keby motorák kúsok za ŽST Vinohrady na trati zastavil a tam by rušňovodič prešiel cez vlak, aby sa v opačnom smere dostal na Predmestie? V tej časti mesta je viacero koľají (z môjho pohľadu bludisko), tak možno by tú chvíľu ani nezavadzal iným vlakom, hlavne cez víkend...
Ftáčnik ako nezávisle-závislý kandidát budem mať okolo seba tých, ktorých mu už dnes nalinkovali a my vieme figu koho ... závisí hlavne ako sa HB Reavis a Slovak Lines dohodnú so Smerom.
Takých Sadovských máš v čele každej SADky. Neviem ako by to definoval psychológ tú poruchu osobnosti, keď je niekto chorý narcis a trpí chorobnou potrebou trvať na svojej pravde, príp. trpí panickým strachom z toho, že niekto iný by niečo lepšie ako je jeho systém uviedol do praxe. Iné SADky fungujú snáď inak ako Slovak Lines? Plne im vyhovuje stav, že CP sú ako noty na bubon a takt nevideli ako z rýchlika tie CP. Čím horší CP, tým viac žmýkajú samosprávu na službe, ktorá upadá a vyžaduje čoraz vyššiu dotáciu na 1km. Preto by ma zaujímalo, že kto má záujem na tunelovaní a zadlžovaní VÚCiek, ktoré si na financovanie poskytovaných služieb neraz berú nemalé úvery. ?
Vzhladom na to ze ide o presun vystupista, tak to prilis vela neriesi, problem su nastupista.
Co sa listkov IDS tyka, to co navrhujes by urcite bolo rozumne a preto sa to zrejme nezrealizuje ? Inak totozne by sa to mohlo aplikovat aj na DPB.
Btw, skusali ste niekto cestovat regionalnymi spojmi s eCL vydanym u DPB v zone 0 (t.j. ked v PP neni nahodena sluzba)? Zaujima ma ako to vyhodnotia zariadenia SL a ZSSK - ci je tam nejaky fallback, alebo sa na to zas vsetci vybodli a proste system listky vyhodnoti ako neplatne a cestujuci sa moze....
V regionalnej doprave v Rakusku v zasade plati, ze sprevadzane su len tie vlaky, ktore na zaklade predpisov sprevadzane byt musia z bezpecnostnych dovodov (pripadne este nejake dalsie kvoli turnusu). Autobus sprevadzany byt nemusi a preto sprevadzany nebude.
Ftacnik je inteligentny clovek, ktory veci chape ked sa mu vysvetlia - a vysvetlit si ich aj nechava. Dovod preco jeho obdobie na magistrate dopadlo ako dopadlo je primarne ten akymi ludmi sa obklopil (vratane napr. Belfiho ft. Mrochta), co je zas dosledkom toho, kto ho tam vtedy pretlacil.
Otazne je:
a) Kto je za Ftacnikom tento krat? Opat Smer, alebo niekto iny?
b) Poucil sa Ftacnik a ma so sponzormi dohodnute trochu pricetnejsie zlozenie timu aby to politicky prezil (co je aj v ich zaujme)?
Realisticky to v oblasti dopravy vidim tak, ze za Ftacnika by si pravdepodobne SL/HBR dokazali pretlacit niektore veci ktore su ich zaujmom, ako napr. tahanie miliona spojov na ASMN. Na druhej strane by zas mohlo dojst k vyrieseniu tych veci, kde je dnes hlavnym problemom absencia odbornosti a zdraveho rozumu, ako napr. intervalove cestovne poriadky, dlhsia doba premavky, nadvaznosti a podobne. Tymto veciam dnes brania len Sadovskeho dogmy - realne nie je zaujmom HBR aby regionalna doprava bola nepouzitelna. Dovod preco takou je, je ze Fresov jediny "odbornik" na dopravu je Csader, ktory je ozvenou Sadovskeho 65-rocnych skusenosti s vyhananim cestujucich z verejnej dopravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos