Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #223023:
V regionalnej doprave v Rakusku v zasade plati, ze sprevadzane su len tie vlaky, ktore na zaklade predpisov sprevadzane byt musia z bezpecnostnych dovodov (pripadne este nejake dalsie kvoli turnusu). Autobus sprevadzany byt nemusi a preto sprevadzany nebude.
Reply on: Andy #223019:
Ftacnik je inteligentny clovek, ktory veci chape ked sa mu vysvetlia - a vysvetlit si ich aj nechava. Dovod preco jeho obdobie na magistrate dopadlo ako dopadlo je primarne ten akymi ludmi sa obklopil (vratane napr. Belfiho ft. Mrochta), co je zas dosledkom toho, kto ho tam vtedy pretlacil.

Otazne je:
a) Kto je za Ftacnikom tento krat? Opat Smer, alebo niekto iny?
b) Poucil sa Ftacnik a ma so sponzormi dohodnute trochu pricetnejsie zlozenie timu aby to politicky prezil (co je aj v ich zaujme)?

Realisticky to v oblasti dopravy vidim tak, ze za Ftacnika by si pravdepodobne SL/HBR dokazali pretlacit niektore veci ktore su ich zaujmom, ako napr. tahanie miliona spojov na ASMN. Na druhej strane by zas mohlo dojst k vyrieseniu tych veci, kde je dnes hlavnym problemom absencia odbornosti a zdraveho rozumu, ako napr. intervalove cestovne poriadky, dlhsia doba premavky, nadvaznosti a podobne. Tymto veciam dnes brania len Sadovskeho dogmy - realne nie je zaujmom HBR aby regionalna doprava bola nepouzitelna. Dovod preco takou je, je ze Fresov jediny "odbornik" na dopravu je Csader, ktory je ozvenou Sadovskeho 65-rocnych skusenosti s vyhananim cestujucich z verejnej dopravy.
Reply on: Peon #223024:
Budú čísla IDS BK, a platnosť lístka nikoho nezaujíma, kým sa vezieš tom autobue a nebudeš riešiť prestup. Keď je zápcha von z Bratislavy a v Senci chcú ľudia prestúpiť, tak si kupujú opätovne lístky na ďalší úsek, na ktorý si už v BA kúpili. Okrádačka je to, preto sa tie autobusy vyprázdnili.
Reply on: Peon #223025:
nerealne? ? ? to viem na 100percent
Reply on: Peon #223025:
V Prahe celkom bežne cestujem bielymi mestskými MAN Lion's City za tarifu PID. Len, bohužiaľ, ČSAD PolKost asi schudobnel a teraz nakypuje Krížne Cesty.
Čo myslíte, je reálne, že by tie mestské biele MAN Lions City zo Satur Transport prepravovali aj bežných cestujúcich za tarifu IDS BK? Má takúto zmluvnú dopravu pre zamestnancov aj Slovnaft? Ak sa nemýlim, tak nemá (oni majú, na rozdiel od Volkswagenu, vnútrozávodnú autobusovú dopravu).

Hneváte sa čo sa to tu pýtam? Toto nie je z mojej hlavy. ? Aj by som sem pridal jeden screenshot (na základe ktorého sa to pýtam), ale nemám na to povolenie. Info pre zainteresovaných: Áno, "23."
Zdá sa, že problém s diaľkovými autobusmi obmedzujúcimi vozidlá MHD pod Mostom SNP bude od najbližšieho pondelka o niečo menší: https://www.regiojet.sk/novinky-z-trate/autobusy/zmena-zastavky-05.html Mohol by to aj Flixbus spraviť, nie? Ej ale tam na nábreží zas býva problém s turistickými zájazdovými autobusmi a aj tú zastávku potrebujú vozidlá MHD (linky 29, 50, 70, 133).

Čo myslíte, budú infotabule na Náhradnej ASMN raz zobrazovať aj čísla liniek podľa IDS BK? A cestovné lístky kúpené u vodiča Slovak Lines na prvej zastávke budú mať časovú platnosť počítanú od okamihu odchodu autobusu podľa CP alebo naďalej tak ako teraz od okamihu predania lístka? Totiž načas prichádzajúci cestujúci kvôli skôr pristavenému autobusu takto môžu niekedy prísť aj o 5 minút časovej platnosti cestovného lístka.
Reply on: 810zssk #223010:
Hmm, ale niektoré (náhodné vybrané napr. poschodové lasice) vlaky na tej trase snáď sú sprevádzané rakúskym personálom, nie?
Reply on: qwix #223017:
Za mna urcite Uhler. Na druhom mieste by u mna potom bol Ftacnik. Len tito dvaja tusia o com tocia.
Reply on: Andy #223019:
Jeho prepojenie na SMER vybavilo 300mil.€ do dopravnych projektov v BA.
Reply on: Andy #223019:
Ono tých kandidátov s prepojením na smer je viac, akurát nie každý má s Ficom toľko spoločných fotiek a videí a takú spoločnú minulosť ako Fták. Ale už je rok 2017, aj smer sa transformoval a kandidátov podporuje sofistikovanejšie (viacerých). Sú k tomu aj nejaké blogy.
Reply on: qwix #223018:
Na programy kašlať, nikto sa nimi neriadi, volil by som podľa ľudí. Keď zanedbáme nezmysly typu Jakubec, z tých, čo môžu reálne vyhrať najviac pozitívneho z hľadiska dopravy môže priniesť a najmenej pokaziť asi Ftáčnik. Uhler je asi schopný ešte menej než on, Kusý je marketingový výtvor neznámych sponzorov, Droba nerozumie doprave a na mňa nepôsobí dôveryhodne a k Frešovi sa ani nebudem vyjadrovať. K Ftáčnikovi mám veľa výhrad, ale čo som počul, je ochotný o rozumných veciach aspoň diskutovať. Jeho slabou stránkou je prepojenie na Smer, ale aj to môže byť vzhľadom k momentálnej vláde aj výhodou.
Reply on: qwix #223017:
VUB = VUC, preklep.
Ked uz ste tu nacali tie volby do VUB - koho vlastne volit? Snazil som sa hladat nejake programy, ale je to bieda 😞
Reply on: zakaznik #223002:
Raz bude treba nahradiť Capacity, tak pomaly aby začali aspoň s prototypom ? A aj v Prahe tuším chcú nakúpiť veľkokapacitné autobusy.
Reply on: zakaznik #223002:
Nejak málo dverí ?
Reply on: llubik #223011:
A aké neplatné lístky ti predali?
Reply on: zakaznik #223002:
Fotokrám.
Reply on: llubik #223011:
Nie, ale zato sa mi stalo že mi pani nabila električenku na 3 mesiace za cenu jedného mesiaca.
Uz sa Vam stalo, ako mne, ze Vam predali v predajni dopravneho podniku neplatne cestovne listky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.