Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #222620:
A este rychly priklad, ktory som nasiel: https://youtu.be/cwG07uZotVQ?t=4m40s
Reply on: Marca205 #222618:
No zrovna trolejbusy maju minimalne 5 sekund zvukove a svetelne znamenie o zatvarani dveri a 3 sekundy ich zatvaraju. Urcite ta starsia pani nedobehla na poslednu chvilu? Lebo v tom pripade sa uz vodic mohol pozerat do spatneho zrkadla aby odisiel zo zastavky a nemusel ju vobec vidiet.
Reply on: S499.1023 #222617:
Posunom trochu bližšie k ministerstvu nezamestnanosti by sa napríklad mohlo narovnať zakrivenie pri križovatke s Mariánskou ulicou, takže celkovo netuším, o akom kľučkovaní si točil. ?
Dobrý deň, chcela by som upozorniť na šoféra trolejbusu, ktorý dnes, t. j. 8.9. šiel po Záhradníckej ul. smerom k Zimnému štadiónu, pravdepodobne č. 205 (išla som o 14.50 iba jednu zastávku od ŠNOP, takže som číslo neregistrovala), ale všimla som si číslo na trolejbuse - 6024.
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Reply on: Ike #222616:
Samozrejme, že mala ale určite nie v posune osi o 30 cm. Hlavný potenciál leží aj tak v oblasti oboch križovatiek na konci rekonštruovaného úseku.
Reply on: S499.1023 #222615:
Nesúvisí to s touto kauzou, ale súhlasím so zakaznikom, že tá trať mala ďaleko väčší potenciál, ako výmena koľajníc, jedna zastávka viedenského typu a konzervácia súčasných neduhov.
Reply on: zakaznik #222614:
A čomu by to ako malo pomôcť, tých 30 cm?
Reply on: S499.1023 #222613:
Napríklad takých 0,3 m nie je na trati veľa, ale v zastávke je to takmer +20 m^2
Reply on: zakaznik #222612:
Takže trať by podľa teba mala kľučkovať podľa fluktuujúcej šírky ulice?
Reply on: Ámos #222610:
V prvom rade je to odfláknutý projekt ako vždy. Idú tam dať zastávku, ale teleso trate sa neposunie ani o centimeter. Napriek tomu, že pred ministerstvom nezamestnanosti je množstvo miesta.
Na mieste dotknutých obyvateľov by som postupoval rovnako.

Reply on: Ámos #222610:
Mozno by bolo jednoduchsie podat trestne oznamenie, kedze je tu podozrenie zo zneuzitia pravomoci v pripade isteho listnaca. Cim dlhsie bude stavba pozastavena, tym dlhsie budu chodit policajti ku dvom levom nastvany do roboty. A ked sa to takto niekolko mesiacov bude dotykat priamo nich, tak clovek nikdy nevie, mozno aj motyka vystreli. ?
Reply on: zakaznik #222609:
Uviedlo to ministerstvo dopravy, ktoré v tejto veci rozhodlo ako dovolací orgán. BSK ma iny pravny nazor.
Celkom by ma zaujmal nazor nezavisleho pravnika. Ci je to praca Listnaca alebo chyba BSK.
Rekonštrukcia električkovej trate na Špitálskej ulici v Bratislave nie je povolená v súlade so zákonom. V procese sú viaceré vážne pochybenia a je nutné výstavbu zastaviť.
https://dennikn.sk/minuta/873501/?ref=mwat
Reply on: JerryBA #222604:
Aj všetky 525-ky by mohli štartovať, alebo 630, alebo 727.
Reply on: JerryBA #222604:
Na ****viny by ich bolo...
Reply on: Ike #222589:
Konkretne ten vyrok myslim znel ze zeleznica na Slovensku sa prevadzkuje vsade, ale nikde poriadne. A v tom je obrovsky kus pravdy.
Reply on: Joyki #222603:
Okrem zrušených OS na to čo ostalo dávajú zúfalo malú kapacitu.
Tri vagóny to čo je??
Toľko chodí po hrbatej z Kútov do Trnavy alebo z Levíc do Zámkov, kde je aj to veľa.

Z dedín za Zámkami prídeš do BA o 6,59 s 4608 preto taká plnka a potom až 8:30 OS/Rex 4640/1878

Na to ide už po 26 min. další OS 4612 s príchodom o 08:57 už v takte do večera...

Reply on: david1 #222602:
Os 4670 má tri vozne (to je súprava na 4659 s odch. 22:07), a vezie tak 80 - 100 ľudí. Potom ide 4608, ktorý je vyslovene školácky vlak... odkedy zrušili Os s prích. do BA o 7:17, všetko vybavuje 4608 (prích. 6:59), a ďalší Os 4650 vezie už skôr pracujúci ľud (s prích. 7:51), ktorý je tiež zúfalo plný. Nasledujúci Os 4612 s prích. 8:57 opäť má len tri vozne (Bdtmee), a opäť sú vozne plné stojacimi.

Jednoznačne chýba školácky vlak (jedine v taktovej časovej polohe Os z GA o 6:29 s prích. do BA okolo 7:22 s tým, že by bol predbehnutý rýchlikom v Bernolákove), ten by zobral aspoň žiakov na Račiansku a Nové Mesto. Pretože 4608 je plný aj pracujúcimi, nielen študentmi.
Reply on: Joyki #222598:
Veď to nafoť alebo natoč. Ja som nepravidelný cestujúci... , ktorý vždy sedí lebo ide zďaleka...
Ako je na tom vlak 4670 o 6:02 čo ide 17 min. po Novozámockom no strašne skoro? Už o 6,18 je na N.Meste.
Možno aj zmenou polohy tohoto OS by sa to vedelo trochu vylepšiť.
Pokiaľ to nie je ten večerný obratový z dvoma vagónmi. ?

Tie CP sú stavané ešte zo socializmu , keď sa chodilo väčšinou na šiestu a siedmu do roboty... viď prvý OS s príchodom o 4:55 zo Zámkov..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.