Nesúvisí to s touto kauzou, ale súhlasím so zakaznikom, že tá trať mala ďaleko väčší potenciál, ako výmena koľajníc, jedna zastávka viedenského typu a konzervácia súčasných neduhov.
V prvom rade je to odfláknutý projekt ako vždy. Idú tam dať zastávku, ale teleso trate sa neposunie ani o centimeter. Napriek tomu, že pred ministerstvom nezamestnanosti je množstvo miesta.
Na mieste dotknutých obyvateľov by som postupoval rovnako.
Mozno by bolo jednoduchsie podat trestne oznamenie, kedze je tu podozrenie zo zneuzitia pravomoci v pripade isteho listnaca. Cim dlhsie bude stavba pozastavena, tym dlhsie budu chodit policajti ku dvom levom nastvany do roboty. A ked sa to takto niekolko mesiacov bude dotykat priamo nich, tak clovek nikdy nevie, mozno aj motyka vystreli. ?
Uviedlo to ministerstvo dopravy, ktoré v tejto veci rozhodlo ako dovolací orgán. BSK ma iny pravny nazor.
Celkom by ma zaujmal nazor nezavisleho pravnika. Ci je to praca Listnaca alebo chyba BSK.
Rekonštrukcia električkovej trate na Špitálskej ulici v Bratislave nie je povolená v súlade so zákonom. V procese sú viaceré vážne pochybenia a je nutné výstavbu zastaviť. https://dennikn.sk/minuta/873501/?ref=mwat
Okrem zrušených OS na to čo ostalo dávajú zúfalo malú kapacitu.
Tri vagóny to čo je??
Toľko chodí po hrbatej z Kútov do Trnavy alebo z Levíc do Zámkov, kde je aj to veľa.
Z dedín za Zámkami prídeš do BA o 6,59 s 4608 preto taká plnka a potom až 8:30 OS/Rex 4640/1878
Na to ide už po 26 min. další OS 4612 s príchodom o 08:57 už v takte do večera...
Os 4670 má tri vozne (to je súprava na 4659 s odch. 22:07), a vezie tak 80 - 100 ľudí. Potom ide 4608, ktorý je vyslovene školácky vlak... odkedy zrušili Os s prích. do BA o 7:17, všetko vybavuje 4608 (prích. 6:59), a ďalší Os 4650 vezie už skôr pracujúci ľud (s prích. 7:51), ktorý je tiež zúfalo plný. Nasledujúci Os 4612 s prích. 8:57 opäť má len tri vozne (Bdtmee), a opäť sú vozne plné stojacimi.
Jednoznačne chýba školácky vlak (jedine v taktovej časovej polohe Os z GA o 6:29 s prích. do BA okolo 7:22 s tým, že by bol predbehnutý rýchlikom v Bernolákove), ten by zobral aspoň žiakov na Račiansku a Nové Mesto. Pretože 4608 je plný aj pracujúcimi, nielen študentmi.
Veď to nafoť alebo natoč. Ja som nepravidelný cestujúci... , ktorý vždy sedí lebo ide zďaleka...
Ako je na tom vlak 4670 o 6:02 čo ide 17 min. po Novozámockom no strašne skoro? Už o 6,18 je na N.Meste.
Možno aj zmenou polohy tohoto OS by sa to vedelo trochu vylepšiť.
Pokiaľ to nie je ten večerný obratový z dvoma vagónmi. ?
Tie CP sú stavané ešte zo socializmu , keď sa chodilo väčšinou na šiestu a siedmu do roboty... viď prvý OS s príchodom o 4:55 zo Zámkov..
Tak ešte vždy môžeme skončiť ako železnice v pobaltských štátoch, kde osobná doprava predstavuje iba prímestskú dopravu v aglomerácií hlavného mesta (prípadne druhého najväčšieho mesta v krajine) a diaľková doprava je spojenie hlavného mesta a pár najväčších miest v krajine, ale iba v nevyhnutnom rozsahu, t. j. pár krát za deň, alebo ešte "lepšie" piatok večer tam a nedeľu večer naspäť. (teda po tratiach, kde je nejaká zmysluplná nákladná doprava).
Samozrejme bez toho ekonomického nezmyslu že bezplatná doprava pre dôchodcov a študentov.
Ale tu nikto nemá záujem aby ľudia reálne chodili vlakmi, to sú len také rozprávky pre vybrané publikum. Čím viac áut natankuje, tým viac spotrebných daní štát vyberie.
MinDop by najradšej prevádzkovalo trať BA-ZA-KE a Štúrovo-Kúty pre medzinárodnú dopravu, možno by strpeli 2 km vlakov do Viedne, čo už. Zvyšok Slovenska tam vôbec, ale opakujem vôbec nikoho nezaujíma. A ten dokument PDF čo koluje po rôznych fórach poslednú dobu odporúčam prečítať aj keď je dlhý celý, je to nádherne, reálne a nezaujato zosumarizovaný vývoj železnice na Slovensku. ?
No a zacnu rozsirovat D1 a kopat Triblavinu aj velku krizovatku D1 x D4 pred Vajnormi.
Dnes Os 4608 uz ledva pobral vsetkych, a mozno ani nepobral vsetkych zo stanic. Os 4650 z Vajnor odchadzal so stojacimi cestujucimi hore, v strede aj dole.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023