Objavil som ďalšiu anomáliu, ráno Račianske mýto smer Rača: linka 3 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 5 - 7:09... Ach môj ty bože, ešte že po Račianskej nemusím ráno cestovať.
hmm to mohli aspon tu L17 strcit pred L5, takto to bude akurat dobra ukazka na to ako je zbytocna... (kedze minutu pred tym jej takmer vsetkych potencialnych cestujucich poberie L5, teda ak sa po tej oficialne 5 minutovej diere od predchadzajucej L3 vobec pomestia...)
Zopár postrehov k novým CP E (od 4.9.):
Odchody z Molecovej, smer KV, Dubr.: linka 4 a 9 - 15:02, linka 6 - 15:03, linka 5 -15:04 a takto sa to opakuje každých 8 min. Len dúfam že 4ka bude chodiť až po 6ke a 5ke.
Aj na Račianskej bude ráno veselo. Odchody s Komisárok: linka 5 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 3 - 7:10 (takto sa to opakuje každých 8 min.), o pár zastávok sa dobehnú a pôjdu všetky tri naraz a potom 8 min.nič.
Linka 9 má z KV do Ružinova jazdnú dobu 36 min.a čuduj sa svete v opačnom smere až 39 min.(!) Pritom posledný mesiac medzi zastávkami Slovanet a Saleziáni čo chodím tak skoro vždy prejdeme plynule bez zastavenia - aj v smere do mesta - takže tam by sa kľudne dala skrátiť jazdná doba o jednu min. U saleziánov sa takto musí vetrať a pred Trnavským mýtom sa potom nestihnú svetlá.
U linky 8 ostala na nám.Ľ.Štúra vyrovnávačka 5 min. Pritom poobede pôjde z Ružinova vláčik 9 - 17 - 8 a potom 4 min. do linky 9
Prosím nepíšte mi že sa to lepšie nedá spraviť, samozrejme že dá, ale to by sa museli minimálne spraviť nanovo aj grafikóny na linkách 2,5,8 - tam sú odchody bez zmeny.
To je aj tu keď je nejaký voz s vlnovkou, teda že odchod je podľa CP vtedy, ale reálne sa nevie, lebo vozu nefunguje vysielačka, resp. GPS - teda neposiela o sebe žiadne údaje.
Predpokladam ze tymto sposobom system pracuje vzdy ked zaznamena nejaku anomaliu (napr. dva vozy na tom istom poradi), co moze naznacovat nejaku mimoriadnost (vymena voza, ZV a podobne). Cize skor by som sa domnieval, ze to je feature, nez bug. Ale samozrejme je to len moj odhad.
"Our analysis suggests that fully privatizing all bus transit would generate cost savings of approximately $5.7 billion, or 30% of total U.S. bus transit operating expenses. The corresponding increased use of public transit from this cost reduction would lead to a gain in social welfare of $524 million, at minimum, and at least 26,000 additional transit jobs."
The efficiency of local government: The role of privatization and public sector unions http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S004727271730124X
Cize mame nahov.by elektronicky system, kedze nahodne vypadavanie a objavovanie sa liniek urcite nie je proMHD aktivita a skor cestujuceho naserie ako mu pomoze.
To sa deje kazdy den ked dany voz prvy krat v Petrzalke zmeni kabinu a prihlasi sa mu sluzba aj v druhom PP. To iste sa stane hocikde ked na konecnej napriklad restartujes voz, zacne ho znovu pisat az po potvrdeni odchodu z konecnej.
Maybe it will can help us
25/08 flew with my husband from Sofia, Bulgaria to Moscow, Russia with a transfer in Bratislava. From the airport take the bus number 61 at 13:28 to the main station (Hlavna stanica) and the bus forgot the fotocamera Canon 1100D.
It's not insulting that the camera was lost, but it's a pity that the photo from our trip can not be restored.
А person can leave a camera to himself, but send me a SD-card with a photos 127349 Russia, Moscow, Muranovskaya 19-97 for Isaeva Aleksandra Evgen'evna.
Možno to pomoze nam
25/08 letel so svojím manželom zo Sofie, Bulharska do Moskvy, Rusko s prestupom v Bratislave. Z letiska odbočte autobusom č. 61 v 13:28 na Hlavná stanica a autobus zabudol fotokameru Canon 1100D.
Nie je to urážlivé, že fotoaparát bol stratený, ale je škoda, že fotografie z našej cesty nemôže byť obnovená.
Сlovek môže opustiť fotoaparát pre seba, ale pošlite mi SD kartu s fotografiami 127349 Russia, Moscow, Muranovskaya 19-97 for Isaeva Aleksandra Evgen'evna.
kecho
Elektronicka tabula bez L1 s odchodom 5:14, zast. Farskeho, 28. 8. 2017.
Elektronicka tabula bez L3 s odchodom 5:21, zast. Farskeho, 28. 8. 2017.