pokial vsak potrebuje cestovat dalej ako na racismyto (cca 2/3 cestujucich), tak sa do tej 5ky tlacit bude urcite, kedze 17tka ho dalej neodvezie a prestup na vazovke je teda fakt vyhra (+urcite percento z tych co im staci ist po racismyto pojdu z principu na to co pride prve, ved elektricky sa aj tak nepredbehnu)...
Z praxe ti viem povedať, že mnohí to zvládali, aj keď takáto situácia nastala za bežnej prevádzky. Takže určite to zvládnu aj keď sa takáto situácia bude opakovať deň čo deň pri každom spoji.
Samozrejme, ak raz niekto stojí pri označníku, tak nepobeží 35 metrov, ale ak si všimne prichádzať ďalšiu električku, tak si tlačenie rozmyslí.
Objavil som ďalšiu anomáliu, ráno Račianske mýto smer Rača: linka 3 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 5 - 7:09... Ach môj ty bože, ešte že po Račianskej nemusím ráno cestovať.
hmm to mohli aspon tu L17 strcit pred L5, takto to bude akurat dobra ukazka na to ako je zbytocna... (kedze minutu pred tym jej takmer vsetkych potencialnych cestujucich poberie L5, teda ak sa po tej oficialne 5 minutovej diere od predchadzajucej L3 vobec pomestia...)
Zopár postrehov k novým CP E (od 4.9.):
Odchody z Molecovej, smer KV, Dubr.: linka 4 a 9 - 15:02, linka 6 - 15:03, linka 5 -15:04 a takto sa to opakuje každých 8 min. Len dúfam že 4ka bude chodiť až po 6ke a 5ke.
Aj na Račianskej bude ráno veselo. Odchody s Komisárok: linka 5 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 3 - 7:10 (takto sa to opakuje každých 8 min.), o pár zastávok sa dobehnú a pôjdu všetky tri naraz a potom 8 min.nič.
Linka 9 má z KV do Ružinova jazdnú dobu 36 min.a čuduj sa svete v opačnom smere až 39 min.(!) Pritom posledný mesiac medzi zastávkami Slovanet a Saleziáni čo chodím tak skoro vždy prejdeme plynule bez zastavenia - aj v smere do mesta - takže tam by sa kľudne dala skrátiť jazdná doba o jednu min. U saleziánov sa takto musí vetrať a pred Trnavským mýtom sa potom nestihnú svetlá.
U linky 8 ostala na nám.Ľ.Štúra vyrovnávačka 5 min. Pritom poobede pôjde z Ružinova vláčik 9 - 17 - 8 a potom 4 min. do linky 9
Prosím nepíšte mi že sa to lepšie nedá spraviť, samozrejme že dá, ale to by sa museli minimálne spraviť nanovo aj grafikóny na linkách 2,5,8 - tam sú odchody bez zmeny.
To je aj tu keď je nejaký voz s vlnovkou, teda že odchod je podľa CP vtedy, ale reálne sa nevie, lebo vozu nefunguje vysielačka, resp. GPS - teda neposiela o sebe žiadne údaje.
Predpokladam ze tymto sposobom system pracuje vzdy ked zaznamena nejaku anomaliu (napr. dva vozy na tom istom poradi), co moze naznacovat nejaku mimoriadnost (vymena voza, ZV a podobne). Cize skor by som sa domnieval, ze to je feature, nez bug. Ale samozrejme je to len moj odhad.
"Our analysis suggests that fully privatizing all bus transit would generate cost savings of approximately $5.7 billion, or 30% of total U.S. bus transit operating expenses. The corresponding increased use of public transit from this cost reduction would lead to a gain in social welfare of $524 million, at minimum, and at least 26,000 additional transit jobs."
The efficiency of local government: The role of privatization and public sector unions http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S004727271730124X
Cize mame nahov.by elektronicky system, kedze nahodne vypadavanie a objavovanie sa liniek urcite nie je proMHD aktivita a skor cestujuceho naserie ako mu pomoze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
http://hopon.co