Reply on: 810zssk #222401:
Chronometráže a grafikony sú dnes objektívne úplne o ničom. To zaokrúhľovanie vyzerá v praxi tak, že sa v áčkovom čase striedajú obdobia nestíhania s nelogickými vyrovnávačkami, čo spôsobuje, že sa nedá odísť z každej zastávky načas bez zbytočného vetrania, ak sa dostane pri vyrovnávačkách do predstihu, prípadne dôsledným vyčkávaním do riadneho odchodu sa nestíhajú svetlá a nadväznosti, čo spôsobuje meškanie iných vozidiel a prenášanie meškaní na iné radiály, čím sa tie papierovo geniálne matematické preklady stávajú len zdrapom papiera. Plus samozrejme ďalšie faktory, napríklad ľudský faktor, niektorí jednoducho nevedia jazdiť bez meškania.Potom sú linky, ako Tibor spomína, kde sú fiktívne a nereálne časy (linka 4) alebo sú linky, kde sa chronicky vetrá (linka 2, nemá zohľadnenú zapnutú preferenciu pod stanicou), takže sa teraz cez prázdniny bežne stane, že dvojka sa dostane pred štvorku a meškanie zbytočne narastá.
2xT3SUCS
Najbombovejšia bomba je blumentál-am. nám. 3 minúty. Ani víkendové 2 biely kríž-mladá garda nie sú na zahodenie, no nepostoj radostne 50 sekúnd aby si mohol nestihnúť svetlá na pioniersku. O chlp, ale spoľahlivo
Grafikonisti či chronometristi (...metrážnici? ...metrážisti?) sú v pohode, zlo je vodič, ktorý čaká na hybešovej na nulu, spolu s cestujúcimi sleduje 56ku idúcu zhora z barónky, v najskoršej možnej (dovolenej) sekunde odíde na detviansku, aby tú istú 56ku videli odchádzať z čachtickej :))) O nič nejde, veď o polhoďku pôjde ďalšia, no nie?
PS pre 1203ku: viem, že tak to má byť lebo prepravne nezaujímavý rendez