Chronometráže a grafikony sú dnes objektívne úplne o ničom. To zaokrúhľovanie vyzerá v praxi tak, že sa v áčkovom čase striedajú obdobia nestíhania s nelogickými vyrovnávačkami, čo spôsobuje, že sa nedá odísť z každej zastávky načas bez zbytočného vetrania, ak sa dostane pri vyrovnávačkách do predstihu, prípadne dôsledným vyčkávaním do riadneho odchodu sa nestíhajú svetlá a nadväznosti, čo spôsobuje meškanie iných vozidiel a prenášanie meškaní na iné radiály, čím sa tie papierovo geniálne matematické preklady stávajú len zdrapom papiera. Plus samozrejme ďalšie faktory, napríklad ľudský faktor, niektorí jednoducho nevedia jazdiť bez meškania.
Potom sú linky, ako Tibor spomína, kde sú fiktívne a nereálne časy (linka 4) alebo sú linky, kde sa chronicky vetrá (linka 2, nemá zohľadnenú zapnutú preferenciu pod stanicou), takže sa teraz cez prázdniny bežne stane, že dvojka sa dostane pred štvorku a meškanie zbytočne narastá.
Nie veľa. Ide o to, že by sa nemuselo vôbec.
Najbombovejšia bomba je blumentál-am. nám. 3 minúty. Ani víkendové 2 biely kríž-mladá garda nie sú na zahodenie, no nepostoj radostne 50 sekúnd aby si mohol nestihnúť svetlá na pioniersku. O chlp, ale spoľahlivo
Grafikonisti či chronometristi (...metrážnici? ...metrážisti?) sú v pohode, zlo je vodič, ktorý čaká na hybešovej na nulu, spolu s cestujúcimi sleduje 56ku idúcu zhora z barónky, v najskoršej možnej (dovolenej) sekunde odíde na detviansku, aby tú istú 56ku videli odchádzať z čachtickej :))) O nič nejde, veď o polhoďku pôjde ďalšia, no nie?
PS pre 1203ku: viem, že tak to má byť lebo prepravne nezaujímavý rendez
Jurigovo-Molecova 2 minúty. Vybavíš Molecova, máš voľno, nejdeš, lebo predbiehanie grafikonu (vybranými) vodičmi je trestané. Nasleduje 1 minúta na Botanická. Túto minútu čakáš na voľno , z Botanickej nejde nemeškať...
Takýchto chuťoviek má každá linka (snáď s výnimkou 9, ale to isto čoskoro “opravia“) niekoľko. Som presvedčený, že o tom kompetentní vedia aj bez neviemkoľkotisícového sw. A?
Nič... Takže tak.
Ako pravidelny cestujuci a pozorovatel mozem tvrdit, ze 3 linky budu mat problem ? Sak uz teraz sa xkrat za den opakuje, ze jednu 30T dobehne dalsia a ta musi min 2min cakat na uvolnenie "obratiska" ?
Komu uskodi 6 do Petrzalky ? V tom spickovom rezime aj pomoze ,kedze rano tie elektricky nebyvaju prazdne z Petrzalky. Uz druha vec,ci sa "budu vediet tocit" na uvrati 3 linky pri 8min int. a ci bude dostatok 30T na 3 linky schopnych.
This website is not operated by DPB (operator of city buses), so we can't really help you with this. You should contact DPB directly at infocentrum@dpb.sk.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider
Potom sú linky, ako Tibor spomína, kde sú fiktívne a nereálne časy (linka 4) alebo sú linky, kde sa chronicky vetrá (linka 2, nemá zohľadnenú zapnutú preferenciu pod stanicou), takže sa teraz cez prázdniny bežne stane, že dvojka sa dostane pred štvorku a meškanie zbytočne narastá.