Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #222345:
Ahaa, po druhom prečítaní som to pochopil: Je to Spoločný podnik platobných služieb. ?
Reply on: Peon #222343:
-> www.google.sk
V minibuse 1902 je vyvesený plagát informujúci o možnosti kúpy PCL na všetkých 111 poštách v Bratislavskom kraji. Že mne to nenapadlo odfotiť! ? ? ?

Je tam link na www.spps.sk/sluzbycestujucim V čase písania tohto príspevku to v rámci webu SPPS zobrazuje chybové hlásenie "Stránka nebola nájdená (chyba 404)" takže predpokladám, že túto službu zatiaľ reálne neposkytujú.

Neviem sa dopátrať čo tá skratka SPPS znamená... ?
Reply on: Ámos #222340:
Takže na západnom Balkáne ? .
Ďakujem, moje ideály sú úplne iné. Práve pracujem na nákupe starého, žravého, neekologického, lenivého, hranatého, krabicovitého auta. Samozrejme uzavretého zo všetkých strán ? .
Reply on: Ámos #222337:
Mimochodom si ma inšpiroval a vygooglil som si pár recenzií 307CC. Všetky sa zmiewňujú o tom, že má najlepšie zladené vypruženie z celého radu 307 a že rozhodne nie je prehnane tvrdý. Tak máš asi inak nastavené kritériá.
Reply on: S499.1023 #222339:
Kupovany v slnecnom I-Taliansku. ? ked budes niekedy v Autoslave, mozes sa previest.
Reply on: Ámos #222337:
Tak tu asi miešaš niekoľko vecí dokopy: Na zlé cesty je potrebný tvrdý podvozok. Pri mäkkom vypružení kolesá nestíhajú sledovať vozovku. No a s tuhosťou karosérie nemá tvrdosť vypruženia nič. Takže asi to je kabriolet "Balkan Edition" ? .
Reply on: Ike #222336:
Aj.
Reply on: S499.1023 #222335:
Strasne je to tvrde. Aj minimalne nerovnosti o ktorych na Rapide neviem, francuz bucha trieska, dusu vytriasa. Nie je stavany na vychodoeuropske cesty ?
Myslim si, ze to bude mat nieco aj spolocne s tuhostou karoserie. Predsalen sa to viac kruti, kedze to nema regulernu strechu. Myslim, ze tuhy podvozok zabezpecuje, aby sa to nakrútilo este viac...
Reply on: S499.1023 #222335:
Nezáleží to od profilu pneumatík? Čím väčší disk tým citlivejsie auto.
Reply on: Ámos #222334:
A 307 CC má "podvozok tuhý jak sviňa" ? ?
Reply on: S499.1023 #222333:
mam, vzdy som mal pazouta a to 307 CC ?
a este firemny trhac asfaltu, trojvalcovy diesel Rapid.
Reply on: Ámos #222331:
Ty už nemáš Pažouta?
Reply on: Ibiza #222330:
Už sa to tu minule riešilo, asfalt je po vyliatí touto technológiou trochu hrbolatý a postupne sa vyrovná.
Reply on: Ibiza #222330:
A? Co ze je to hrbolate teraz? Okrem toho, ze je to vyrazne lepsie ako prve dni a projektant popisal ako sa to presne ma spravat. A tiez vysvetlil, preco je dolezity tento sposob opravy. Lebo tu neustale opravovanu dieru v pravom pruhu pri pylone, robenu standrardnou technologiou si pamatame vsetci. Asflat bol krasne rovny prve tri mesiace po oprave. Bohuzial len tie tri mesiace.

Smer Petrzalka uz takmer vobec necitit a to mam kabros s tuhym podvozkom jak svina. Pravdu ma len v tych dilataciach. Tam to mohli napasovat lepsie.

Reply on: Ámos #222329:
Tak ja neviem - na to nemusíš byť Drahovský, aby si sa previezol po tom a sám pocítíš, že to je dosť hrbolaté.
Reply on: Ibiza #222326:
Drahovsky je v doprave asi taka autorita, ako kapitan Danko v štylistike.
Reply on: Valec #222327:
Možno keby si po ňom TY prešiel, bol by rovnejší! ?
Reply on: Ibiza #222326:
No ak to potvrdil aj Drahovský, tak to musí byť pravda.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.