Takže na západnom Balkáne ? .
Ďakujem, moje ideály sú úplne iné. Práve pracujem na nákupe starého, žravého, neekologického, lenivého, hranatého, krabicovitého auta. Samozrejme uzavretého zo všetkých strán ? .
Mimochodom si ma inšpiroval a vygooglil som si pár recenzií 307CC. Všetky sa zmiewňujú o tom, že má najlepšie zladené vypruženie z celého radu 307 a že rozhodne nie je prehnane tvrdý. Tak máš asi inak nastavené kritériá.
Tak tu asi miešaš niekoľko vecí dokopy: Na zlé cesty je potrebný tvrdý podvozok. Pri mäkkom vypružení kolesá nestíhajú sledovať vozovku. No a s tuhosťou karosérie nemá tvrdosť vypruženia nič. Takže asi to je kabriolet "Balkan Edition" ? .
Strasne je to tvrde. Aj minimalne nerovnosti o ktorych na Rapide neviem, francuz bucha trieska, dusu vytriasa. Nie je stavany na vychodoeuropske cesty ?
Myslim si, ze to bude mat nieco aj spolocne s tuhostou karoserie. Predsalen sa to viac kruti, kedze to nema regulernu strechu. Myslim, ze tuhy podvozok zabezpecuje, aby sa to nakrútilo este viac...
A? Co ze je to hrbolate teraz? Okrem toho, ze je to vyrazne lepsie ako prve dni a projektant popisal ako sa to presne ma spravat. A tiez vysvetlil, preco je dolezity tento sposob opravy. Lebo tu neustale opravovanu dieru v pravom pruhu pri pylone, robenu standrardnou technologiou si pamatame vsetci. Asflat bol krasne rovny prve tri mesiace po oprave. Bohuzial len tie tri mesiace.
Smer Petrzalka uz takmer vobec necitit a to mam kabros s tuhym podvozkom jak svina. Pravdu ma len v tych dilataciach. Tam to mohli napasovat lepsie.
"Zaujímavý je príbeh ženy, ktorej pri vykladaní bábätka z taxíka niekto uchmatol vrecko plné veľmi použitých plienok. Šokovaný musel byť aj vreckár, ktorý ukradol jednému mužovi vzorku spermií na ceste do nemocnice. Veľmi nemilo prekvapený bol určite zlodej, ktorý v autobuse ukradol tašku s mŕtvym psom, keď ho sused nešťastného majiteľa niesol na pitvu k veterinárovi. " ?
Ámos