zmena cestovného poriadku 208
Ďakujem DPmB za "úpravu" cestovného poriadku 208 od 7. 8. , teda o posun raňajších odchodov z Ružovej doliny do mesta o hodinu neskôr. Doteraz chodili prvá 208 o 4,56, teraz až 5,57. Aj 209 chodí až pred 6,00. Asi budem chodiť do roboty cez Košice ....
Okrem toho, že je to protizákonné, čo tomu bráni, resp. prečo je zákon takto vymyslený? Veď železničiarske "dopravné značky" sú snáď zhodné po celom Slovensku, nie?
Ako viete, že daný autobus má batožinový priestor v zmysle "kufor"? Nikde sa neuvádza o aký autobus išlo, ani to, aký rozmerný kočík išlo (resp. či by vôbec sa do batožinového priestoru, nech už sa tým myslí čokoľvek, vošiel)...
Ajajaj, ČD na Facebooku napísali k úseku "Hodonín - Holíč": "problém je seznání trati strojvedoucích, kdo v dnešní době má poznání tratí Hodonín - Holíč - Kúty a je zároveň po ruce?" To je také ťažké ísť po nejakej trati 1. krát?
Pamätám si (videl som fotky na internete) spred niekoľkých mesiacov až rokov, že kvôli mimoriadnosti na území Rakúska išli EC v úseku "Břeclav - Wien" odklonom cez Slovensko (bratislavskú Devínsku Novú Ves), a to aj napriek tomu, že odtiaľ je trať na Viedeň neelektrifikovaná...
Hmm a je zjazdná trať "Sudoměřice - Skalica"? Viem, že minimálne úsek "Skalica - Holíč" je neeletrifikovaný a to by už bola veľmi veľká obchádzka...
Taký EC131 prichádzajúci z Ostravy by na obchádzkovej trase "Hodonín - Holíč - Kúty" ani nestratil veľa času...
Na webe ČD ma zaujalo: "Vlak EC 173 bude z tratě vrácen do stanice Lanžhot, kde proběhne prohlídka lokomotivy poškozené po střetu se stromem." Tak ten do Bratislavy a Budapešti už nebude pokračovať?
Ďalšia možnosť, hoci trochu komplikovanejšia, je obísť to cez Rakúsko. Počas nejakej mimoriadnosti pred pár rokmi tak nejaký vlak išiel. Len tam je problém, že úsek Ganserndorf - DNV je neelektrifikovaný.
Pamätám si pred niekoľkými rokmi vopred plánovanú výluku keď som išiel z Bratislavy EC do Brna. Za stanicou Kúty išiel vlak odklonom cez Gbely a Holíč do Hodonína. Tam mimoriadne stál, lebo vozne obehla lokomotíva (či ako sa to hovorí), a teda zvyšok trasy na Břeclav, Brno atď. pokračoval v opačnom radení vozňov - takže z pohľadu cestujúceho pokračoval akoby v protismere.
NAD za osobáky dnes podvečer zabezpečila ČD alebo ZSSK? Je to autobus slovenského alebo českého dopravcu?
A zaujíma ma ako to vyzerá v praxi keď cestujúci z EC nemajú NAD a tí z Os majú. PRÍKLAD: Z Břeclavi do Lanžhotu ide na linke S53, predpokladám, že náhradná súprava (asi ten motoráčik čo tam jazdí väčšinou), lebo slovenský poschoďák do Břeclavi neprišiel. Do motoráčiku nastúpi veľa ľudí, dovezú sa do Lanžhotu a tam sa nezmestia do autobusu smer Kúty?
A tie EC čo píšu, že pôjdu spojené, to ich dve lokomotívy naraz potiahnu? A to koľko vagónov bude mať jedna súprava? 20? V takom prípade sa na niektoré stanice ani nepomestia...
K tej časti oznamu že v Regio busoch to funguje, príbeh z 8.8 . PCL zakúpený cez internet u DPB 30.7 a 8.8 pri prvom požití PCL v regoio buse sa zápis neuskutočnil a predalo to lístok za plnú cenu bez započítania úseku s platným PCL ( Na konte v IDSBK bol lístok zapísaný a v systéme DPB tiež) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon