Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #222257:
Medzi Štúrovom a Szobom bolo tých zastávok, ktoré "momentálne" neboli dlhodobo obsluhované žiadnym vlakom, viac. Dokonca tam ŽSR dopravňu Kamenica nad Hronom zrušili, lebo ju, pre neochotu ZSSK, v rámci podpory maďarskej menšiny obsluhovali MÁV.
Reply on: Troll #222249:
Bráni tomu to, že na žleelznici sa vyskytujú rôzne lokálne zvláštnosti, ktoré treba poznať. Ale v prípade mimoriadnosti sa to zvládnuť dá, máme inštitút tzv. pilota, máme inštitút jazdy podľa rozhľadu. Keď sa niekde postaví nová trať, tak ju tiež nejaký rušňovodič musí prejsť ako prvý bez poznania.
Reply on: Peon #222254:
Peon, ja sa úprimne priznám, že som nevylúštil z Tvojho príspevku, na čo sa vlastne pýtaš ? Ale zrejme sa pýtaš na to, ako sa riešila vnútroštátna doprava. No osobákmi. Jediným problémom bolo spojenie väčších miest ako Nové Zámky a Štúrovo s BA. Zvyšok sa aj tak rieši osobákmi. A medzi Štúrovom a Szobom je jediná zastávka - Chľaba, ktorá momentálne nie je dlhodobo obsluhovaná žiadnym vlakom.
Reply on: Troll #222248:
Uveď, do akého konkrétneho autobusu by sa ten kočík nezmestil.
Reply on: Melange #222246:
A ty ženu s dvojičkami máš? Oni títo metrosexuálni utajovaní chromíkovskí homosexuáli sa tiež veľmi nemnožia.
Reply on: Ike #222252:
Pozeral som aj mimoriadnosti ZSSK na Twitteri a nerozumiem: To od včerajšieho neskorého poobedia do noci nešlo nič z Bratislavy do Maďarska? Keďže v úseku "Štúrovo - Szob" už roky jazdia iba EC, tak bez vypravenej náhradnej súpravy sa tam napriek zjazdnosti trate nedalo ako dostať... Poslala by ZSSK náhradnú súpravu z Bratislavy (za uviaznuté EC z Česka) až do Szobu? Keď bol v minulosti neprejazdný úsek pri Nagymarosi, tak poschoďák ZSSK išiel namiesto EC tuším iba v úseku "Bratislava -Štúrovo". EC išli z Bratislavy do Budapešti odklonom cez Rajku, Gyor a Komárom...
Reply on: tabina7 #222250:
A 212 z Prievozskej (od 4:52), alebo 207 od Saleziánov (od 4:41) nevyhovuje? Na oba smery sa dá doviesť L201, ak by to pešo bolo až tak ďaleko.
Reply on: Troll #222249:
To nie sú značky, ale návesti. A síce sú zhodné po celom Slovensku, vlak nie je 2t osobný automobil. Rušnovodič musí byť oboznámený s tabuľkou traťových pomerov, aby vedel, kde očakávať ktorú návesť, resp. návestidlo, prípadne aké neštandardné prvky (napr. hlavné návestidlo na ľavej strane trate) sa na trati môžu vyskytnúť.

Ja mám tiež VP na sk. B a myslím si, že viesť autobus by nemuselo byť ťažké.
Reply on: Troll #222248:
Keby nemal, tak to uvedu ako dovod. Lenze lajna jasne napisali, ze v nom neprepravuju.
zmena cestovného poriadku 208
Ďakujem DPmB za "úpravu" cestovného poriadku 208 od 7. 8. , teda o posun raňajších odchodov z Ružovej doliny do mesta o hodinu neskôr. Doteraz chodili prvá 208 o 4,56, teraz až 5,57. Aj 209 chodí až pred 6,00. Asi budem chodiť do roboty cez Košice ....
Reply on: Ike #222244:
Okrem toho, že je to protizákonné, čo tomu bráni, resp. prečo je zákon takto vymyslený? Veď železničiarske "dopravné značky" sú snáď zhodné po celom Slovensku, nie?
Reply on: kecho #222247:
Ako viete, že daný autobus má batožinový priestor v zmysle "kufor"? Nikde sa neuvádza o aký autobus išlo, ani to, aký rozmerný kočík išlo (resp. či by vôbec sa do batožinového priestoru, nech už sa tým myslí čokoľvek, vošiel)...
Reply on: 810zssk #222236:
Co potom v tom batozinovom priestore maju a preco ho vobec maju? Pre migrantov, ked ich Hyza uz neprevaza?
Reply on: 810zssk #222236:
Keď budeš mať ženu s dvojičkami, pochopíš. Jáj, či vlastne ja som zabudol...
Reply on: Ike #222244:
Čo je samozrejme takto nedodržateľné.
Reply on: Peon #222243:
Bolo by to protizakonne. Dráhové vozidlo smie viesť osoba preukázateľne znala traťových pomerov § 39 ods. 1 písm. a 351/2010
Reply on: Peon #222238:
Ajajaj, ČD na Facebooku napísali k úseku "Hodonín - Holíč": "problém je seznání trati strojvedoucích, kdo v dnešní době má poznání tratí Hodonín - Holíč - Kúty a je zároveň po ruce?" To je také ťažké ísť po nejakej trati 1. krát?
Reply on: TomJ #222239:
Tak to by sa teoreticky dalo ísť aj dlhšou obchádzkou "Břeclav - Wien - Petržalka - BANM", lebo tam ej, myslím, celá trasa elektrifikovaná. ?
Reply on: TomJ #222239:
Pamätám si (videl som fotky na internete) spred niekoľkých mesiacov až rokov, že kvôli mimoriadnosti na území Rakúska išli EC v úseku "Břeclav - Wien" odklonom cez Slovensko (bratislavskú Devínsku Novú Ves), a to aj napriek tomu, že odtiaľ je trať na Viedeň neelektrifikovaná...

Hmm a je zjazdná trať "Sudoměřice - Skalica"? Viem, že minimálne úsek "Skalica - Holíč" je neeletrifikovaný a to by už bola veľmi veľká obchádzka...
Reply on: Peon #222238:
Taký EC131 prichádzajúci z Ostravy by na obchádzkovej trase "Hodonín - Holíč - Kúty" ani nestratil veľa času...

Na webe ČD ma zaujalo: "Vlak EC 173 bude z tratě vrácen do stanice Lanžhot, kde proběhne prohlídka lokomotivy poškozené po střetu se stromem." Tak ten do Bratislavy a Budapešti už nebude pokračovať?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.