Akákolľvek JEDINÁ spojnica je zraniteľná. Co skokan uprostred mosta? Čo lom koľajnice?
A vizuálne rušenie mosta Apollo? Čím je tak významná táto typizovaná lávka?
No lenže to už sme v rovine bratislavskej kebyológie. Realita by v Ba bola taká, že 15 M by zaplatili a nepostavilo by sa nič, ani tá trať cez EU fondy.
A mozno sa trat dala postavit aj cez EU fondy a JT by aj tak zaplatili poplatok a ten by sa potom vyuzil napriklad na predlzenie Tomasicky k Racianskej.
Ak by naozaj postavili to všetko, čo sľubujú, teda myslím most a električkové trate, kľudne by som tých 15 miliónov oželel, ak to teda v prípade toho statusu nemusia zaplatiť.
Spoliehat sa len na 1 most sa neda ? V com je Stary most zranitelny ? Ked je segregovana elek.doprava od aut ? Podla mna by akykolvek dalsi robustny most pre elektricku vizualne rusil Apollo most a jeho dominanciu v zone. Ta pesia lavka uplne bude postacovat hoc aj ta lavka nemusi byt a obnovil by sa nejaky propeler , ktory by patril aj pod MHD linky.
J&T sa chysta darovat 74mil€. Treba byt obozretny, niekde bude zadrhel.
Asi v tom, ze schvalenim vyznamnej investicie, budu moct vyvlastnovat sukromne aj mestske pozemky, cim sa strati kontrola nad tym, co tam vlastne bude stat.
Google ti určite ponúkne viacero zdrojov s viac či menej aktuálnymi DCP, prehľad v ich neustálych zmenách domén ale nemám, takže poradiť dačo konkrétne neviem.
Všeobecne, staré trolejbusy idú v 99,9% len ako prejazdy na nočáky.
A k názvosloviu, pokiaľ viem, v BA máme služby, ktoré jazdia na daných poradiach/kurzoch.
Ma178rek