Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: martinah #221681:
No ak to bol turecky zazrak, tak tam je vcelku bezne ze dvere za klbom maju vlastnu logiku a same sa rozhoduju ci sa otvoria, alebo nie. Bez ohladu na to ktore tlacidlo a kolko sa stlaca.
Som zvedavy, ci taketo vylepsenie budu mat aj kusy pre Vieden. A ci to tiez nebude roky nikomu vadit.
Reply on: S499.1023 #221680:
to bol mercedes, kontrolka stop sa rozsvietila, a co su tie modrecervene dopyty otvarania dveri, tak ten tiez pri stlaceni, ale tie neostavaju rozsvietene (?)
Reply on: martinah #221679:
A kontrolka na dopytovom tlačidle sa rozsvietila?
ako funguje otvaranie dveri po stlaceni dopytu? odomkyna ho sofer?

dnes som chcela vystupit na kolmej, stlacila som vcas dopyt stop a pri dverach este dalsi dopyt na otvaranie dveri, bus zastal, no dvere neotvoril, dalsi dvaja ludia mi pomahali stlacit ine dopyty, nefungovalo nic, sofer na volanie nereagoval, ked som sa ho pytala na dalsej zastavke (kde samozrejme nebol ziadny problem s otvorenim dveri), preco neotvoril, hovoril, ze nebol stlaceny dopyt
Reply on: 810zssk #221674:
Myslíš v Trenčíne-Opatovej ? ?
Reply on: BigMac #221673:
A prečo vlastne zamestnanci ŽSR pomáhajú ZSSK s "uklamávaním" meškania?
Reply on: Dispecer #221672:
Tak potom nieto divu, že sa to nezlepšuje.
Reply on: Peon #221670:
Mať tak tvoje starosti...
Reply on: Peon #221662:
A to este pockaj ked nakupis cez internet a tiez tam bude Bratislava, hoci ty si bol v Opatovej nad Vahom.
Reply on: Dispecer #221648:
To je modrogumné zaokrúhľovanie, kde platia iné ako matematické pravidlá:
Napríklad 32 minút sa prehlási za 28, aby sa nemuseli vracať príplatky, aj do PIS-u sa to tak napíše a je zaokrúhlené...
Potom sa zas dá nejaká tá minútka pridať meškajúcemu osobáku, hlavne keď sa pozabudne na údaje uvedené v služobnej pomôcke "Čakacie časy" , však načo si lámať hlavu s "robením perónu" v neperonizovanej alebo len čiastočne peronizovanej stanici... ?
Reply on: S499.1023 #221668:
Na čo... ? Ja som si sedel na nástupišti skôr, než vyhlásili, kde ho pristavia.
Reply on: Viko #221619:
Hlavne ja si aj myslim, ze trolejbus ani nie je kapacitne vhodny na takuto vytazenu relaciu...
Reply on: Dispecer #221663:
EČV zrovna nie, ale páčilo by sa mi keby bolo v internet bankingu napísané napr. "autobus Slovak Lines Express". ?
Reply on: Valec #221664:
Hmm ale tieto terminály používa iba Slovak Lines Express na linkách do Viedne. Slovak Lines, a.s. fyzické terminály na platobné karty v autobusoch nemá. Inak reálne spolu so Slovak Lines Služby a Slovak Lines Opravy je to ako keby jedna firma, nie? Predpokladám, že nemajú všetky vlastných riaditeľov.
Reply on: Dispecer #221661:
Či si bol vynadať operátorke v dopravnej kancelárii?
Reply on: Ike #221666:
zaroven to ukazuje, kam by malo smerovat zahustovanie zastavby.
Reply on: durcekpavol #221656:
To by sa pekne dalo využiť na Klaasenov model ?

Ale z hľadiska VOD to zobrazuje územia, ktoré sú ľahšie a rentabilnejšie obslúžiteľné VOD (červené) a územia, ktoré sú ťažšie obslúžiteľné (zelené). Dovolím si tvrdiť, že korelácia medzi obslúžiteľnosťou a atraktivitou sa blíži k 1. Alebo ešte inak: zelené oblasti majú bližšie k prívlastku autoslava. ?
Reply on: Mike #221659:
4 územia koľajovou dopravou obsluhované sú. 2 nie sú. 1 je čiastočne obsluhované, tak, akoby obsluhované ani nebolo.
Reply on: Peon #221662:
SL je materská firma SLE, takže možno je prevádzkovateľom terminálu a tržbu si medzi sebou preúčtujú.
Reply on: Peon #221662:
Ako miesto transakcie očakávaš čo? EČV autobusu? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.