Neviem ci to uz prebehlo, videl som montovat viac ks digitalnych zobrazpvacich panelov na zastavkach . . .predpokladam ze budu zobrazovat prichody a odchody spojov. Ale . . . budu zobrazovat podla cestovneho poriadku alebo podla realnej situacie , teda konkretnej zastavky a konkretnej polohy spoja? Ak nie, tak su to s prepacenim, presrate peniaze . . .
Imo sa trochu mýliš, keďže nám sa napr. o superkapacitorových busoch v premávke alebo o továrni na veľkovýrobu tratí pre maglevy ešte pekne dlho bude iba snívať.
Vďaka ? podľa toho čo som tu sledoval,tak aj keby sa Solaris prihlásil na 12/18M zrejme by v konkurencii SORu nemal šancu vďaka kritériám aké sa určili,zrejme preto to ani neskúsili ? Ak sa Solaris prihlásil aspoň na 10M vozy,tak možno budú ďalšie malé Urbina no a na minibusy som sakra zvedavý čo z toho vzíde ☺
Podla UVO klbaky vyhral SOR NB18, sola SOR NB12 no kedze sa Solaris neprihlasoval tak ceny za ks su o nieco vyssie ako v r. 2014 tendroch a dohodnuta suma 24melonov nebude mozno postacujuca na vsetkych 90 vozidiel. 10M a mikrobusy este nie su vysledky
Veď preto som napísal, že to nie je čiernobiele. Samozrejme ziskom z komerčných liniek si môže dopravca vykrývať stratu (otázne je, prečo by to robil - tie náklady na linky vo verejnom záujme sú objektívne). Najlepšie je oddeliť to úplne. A samozrejme by to nemalo byť opačne, že šotoaktivity vydávané za komerčnú dopravu by mali byť kryté z verejných zdrojov. Ale vravím, nejde tu iba o financie, ale aj o ľudské zdroje.
Opäť sa raz namiesto príčiny rieši dôsledok. A pritom práve to vypravenie komerčnej linky môže v konečnom dôsledku znamenať schopnosť dofinancovať tie, ktoré nedostatočne financuje mesto.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Preco? Lebo Amos povedal?