Vďaka ? podľa toho čo som tu sledoval,tak aj keby sa Solaris prihlásil na 12/18M zrejme by v konkurencii SORu nemal šancu vďaka kritériám aké sa určili,zrejme preto to ani neskúsili ? Ak sa Solaris prihlásil aspoň na 10M vozy,tak možno budú ďalšie malé Urbina no a na minibusy som sakra zvedavý čo z toho vzíde ☺
Podla UVO klbaky vyhral SOR NB18, sola SOR NB12 no kedze sa Solaris neprihlasoval tak ceny za ks su o nieco vyssie ako v r. 2014 tendroch a dohodnuta suma 24melonov nebude mozno postacujuca na vsetkych 90 vozidiel. 10M a mikrobusy este nie su vysledky
Veď preto som napísal, že to nie je čiernobiele. Samozrejme ziskom z komerčných liniek si môže dopravca vykrývať stratu (otázne je, prečo by to robil - tie náklady na linky vo verejnom záujme sú objektívne). Najlepšie je oddeliť to úplne. A samozrejme by to nemalo byť opačne, že šotoaktivity vydávané za komerčnú dopravu by mali byť kryté z verejných zdrojov. Ale vravím, nejde tu iba o financie, ale aj o ľudské zdroje.
Opäť sa raz namiesto príčiny rieši dôsledok. A pritom práve to vypravenie komerčnej linky môže v konečnom dôsledku znamenať schopnosť dofinancovať tie, ktoré nedostatočne financuje mesto.
Trochu prilejem oleja do čiernobielej diskusie, ale myslím si, že gejza má pravdu čo sa týka prvej časti príspevku. Čo sa týka emigrantov, nepoznám ho, ale o ruseni schengenu nič nepísal ? a emigrant môže byť aj človek z pohľadu ruzinova, ktorý sa presťahuje z ruzinova do petržalky.?
Určité má dpb zabezpečovať zakladnu dopravnú obsluznost. Ak chýbajú vodiči, tak linka do Hainburgu urcite nevynecha, dpb obetuje radšej verejný spoj ako komerčný. Je to rovnako nesprávne, ako keby zssk nemala rusnovodicov, ale radšej by vypravila ic v subehu s leo express ako lokalku do rajca.
Komerčná doprava by z pohľadu dpb mohla byť ok, keby vzťahy fungovali, ako majú, že mesto organizuje mhd a dpb dodá ľudské zdroje a infraštruktúru. Ale nie v situácii, keď je mesto bankomatom.
Kašlite na to chlapi ? to,že má niekto taký alebo onaký názor je jeho problém ? zrážka s blbcom je horšia ako zrážka s vlakom,takže kašlite na vzájomné urážky ?
Ámos a spol. nevidím dôvod prečo by tu nemohli prebiehať homologizačné skúšky na nový model trolejbusu.Kde ste boli keď sa tu homologizovala 30Tr pre Banskú Bystricu? ? nechcem byť zlý,ale aj keď 30/31Tr nie je bohviečo buďte radi,že to tu je ? je to nízkopodlažné,klimatizované a ešte stále takmer nové (aj keď niektoré viac stoja ako jazdia),ale za posledné desaťročia je to to čo spĺňa normy 21.storočia nie jak vybúchané,hrdzavé 14/15Tr-ky,ktoré v hlavnom meste členského štátu EU už dávno nemali jazdiť.To,že asi nevydržia toľko koľko 14/15Tr je iná vec,ale taká je dnešná doba.Všetko sa dnes vyrába tak,aby to vydržalo minimum,aby spotrebitelia znovu kúpili nový výrobok ?
Obrátim list teraz ? zaujíma ma ako dopadol tender na BUSy,či sú už známi víťazi ?
Červenofašista Gejza Šlapka bez problémov. Ono stačí, že použil výraz emigrant, ktorý má v našom kultúrno-historickom prostredí negatívnu konotáciu. Pritom ho akurát serie, že on je neúspešný a nemôže byť v Hainburgu. Skôr ma prekvapuje kozmopolita Ámos svojimi myšlienkami.
Iným spôsobom na národovedeckom základe ? Čo je lepšie pre ľudí je vedľajšie a nepodstatné. Čo nám chýba k spokojnosti je ten plot s ostnatým drôtom a prúdom, ktorý medzičasom zmizol, však ?
Fakt v roku 2017, po skoro 10 rokoch v Schengene niekto este dokaze tvrdit, ze hranice vnutri EU su nieco viac nez myslene ciary kam siaha teritorium toho-ktoreho statneho aparatu?
Viko
Aky iny sposob navrhujes?