1. To je vina tretej strany, keď DPB pristúpi na jednostranne výhodné zmluvné podmienky? A hlavne, nebola zmluva na údržbu električiek predsa vypovedaná? ?
2. Fakt pokladáš súčasný stav za horší, než v minulosti, keď sa kupovali len zabehnuté vozy, lebo sa robilo teátro okolo toho, že teraz je na rade s homologizáciou iný DP?
Mne je uplne jedno ci je to pre dva cudzie subjekty prakticke alebo nie. Hlavne pre ten jeden, co elektricku opravuje rok, lebo zmluva jej nekaze to urobit rychlejsie.
Ak uvidim zmluvu alebo fakturu uverim. Dovtedy sa namna nemozete hnevat (na zaklade skusenosti), ze som skepticky a negativisticky naladeny.
Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.
Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Bez ohľadu na to, či homologizáciu zastrešuje Škoda alebo DPMŽ, určite na tom bratislavský daňový poplatník nepríde k ujme (prečo by DPB financoval cudziu homologizáciu???) a proces bude zmluvne dohodnutý tak, aby vyhovoval obom stranám.
Sommelier