Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: piggee #221393:
"Preco mas pocit, ze plne spoje do hainburgu su charita?"

.... lebo DPB a.s. má robiť dopravu pre Bratislavu a nie slúžiť emigrantom .....
Reply on: mrkvakj #221387:
Skôr preto, že dotknuté úrady tu majú sídlo.
Reply on: Ámos #221398:
1. To je vina tretej strany, keď DPB pristúpi na jednostranne výhodné zmluvné podmienky? A hlavne, nebola zmluva na údržbu električiek predsa vypovedaná? ?

2. Fakt pokladáš súčasný stav za horší, než v minulosti, keď sa kupovali len zabehnuté vozy, lebo sa robilo teátro okolo toho, že teraz je na rade s homologizáciou iný DP?
Reply on: mrkvakj #221387:
Nemyslím. Predsalen sa robila v BA homologizácia napríklad aj 24 Tr Dopravného podniku mesta Prešov a v tom čase v BA Škodovka žiadne zázemie nemala.
Reply on: Sommelier #221394:
Mne je uplne jedno ci je to pre dva cudzie subjekty prakticke alebo nie. Hlavne pre ten jeden, co elektricku opravuje rok, lebo zmluva jej nekaze to urobit rychlejsie.

Ak uvidim zmluvu alebo fakturu uverim. Dovtedy sa namna nemozete hnevat (na zaklade skusenosti), ze som skepticky a negativisticky naladeny.
Reply on: S499.1023 #221396:
Pozdravujem doma.
Reply on: Ámos #221392:
Ty si ozajstný debil.
Reply on: Ámos #221391:
Myslel som, že si po tridsiatke dostal rozum. Nedostal si ho. Máš šťastie - CMP ťa nikdy nepostihne.
Reply on: Ámos #221391:
Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Reply on: Ámos #221391:
Preco mas pocit, ze plne spoje do hainburgu su charita? Keby to nebolo ziskove, tak sa tam nenacpe aj slovaklines.
Reply on: Gryzly65 #221389:
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Reply on: S499.1023 #221390:
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.

Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Reply on: Ámos #221386:
Prečo by s tým mal čokoľvek mať bratislavský daňový poplatník, ty Keynes?
Reply on: Ámos #221386:
Záujemcov o jazdu na tom je toľko, že sa ani všetci nedostanú, resp. nie každý bude môcť, takže o to jediné by som sa nebál.
Reply on: Ámos #221386:
Bez ohľadu na to, či homologizáciu zastrešuje Škoda alebo DPMŽ, určite na tom bratislavský daňový poplatník nepríde k ujme (prečo by DPB financoval cudziu homologizáciu???) a proces bude zmluvne dohodnutý tak, aby vyhovoval obom stranám.
Reply on: Davidoshmhd #221385:
Nebude dovod homologizacie tu skor to, ze tu ma skodovka zazemie? 🙂
Reply on: Davidoshmhd #221385:
Co s tym ma bratislavsky danovy poplatnik?
Kto to bude soferovat pri dnesnom nedostatku vodicov?
Reply on: Ámos #221384:
Homologizácia. Na veľkej trolejbusovej sieti predsalen prebehne rýchlejšie.
Reply on: Ibiza #221382:
Aky je dovod na testovanie v Bratislave?
Reply on: Mikimaus #221358:
V Číne vďaka štátnej podpore vzniká množstvo hovadín bez praktického využitia. Do dvoch rokov to bude stáť hrdzavé v burine. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.