Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #221360:
Ci je pri takych kratkych odstupoch interval 4 min alebo 3,75 min (pri 7,5 min na linku) je z mojho pohladu uz jedno. Aj ked v realite sa moze stat, ze kvoli posunu na cele minuty by boli niektore spoje plnsie...
Reply on: S499.1023 #221359:
Fracúzsky? To sa akoze zabozruti este stale brania kolajniciam v meste (vid metro na pneumatikach)? ? ?
Reply on: Viko #221357:
Presne tak. L7 a L8 vidim uz coskoro s potrebou duplakov a L7 uz aj v poobednej spicke do Race nielen rano. Zahustenie intervalu si neviem predstavit, inak sa rozbije 8min interval resp 4min na radiale.
Reply on: Mikimaus #221358:
Samozrejme, že v Číne ako obvykle nič nevyvinuli ale okopírovali. Systém pod názvom Optiguide vyvinula firma Matra aje v prevádzke s autobusmi Renault (neskôr Irisbu) Civis. Občas to zostrelí nejaký stĺp, keď naprší/nasneží/zmažú sa čiary, tak to nejazdí ale inak fasa systém, taký francúzsky...
V Číne vyvinuli vlakobus. Stačia mu koľajnice namaľované na ceste

https://svet.sme.sk/c/20553248/v-cine-vyvinuli-vlakobus-stacia-mu-kolajnice-namalovane-na-ceste.html

nukupi BA 30 ks ? ? ? ? ?
Reply on: Petto #221356:
A s ohľadom na to, že treba navyšovať kapacitu do Rače (či už zhustením intervalu alebo nasadením 3xT6) to podľa mňa nebude vychádzať už vôbec.
Reply on: Mhr1 #221350:
Nemyslim si ze, stav bude dostatocny ak sa urobi Petrzalka 2. Hoc aj keby boli 1,3,6,8 v Petrzalke tak to bude velmi na hrane s vypravou a ci ma zmysel kacica v Petrzalke o tom dost pochybujem. Takisto ale pochybujem aj tom ze v spicke budu postacovat vyhradne 1,3 kedze budu rychlejsie v centre ako motkajuce sa busy Mostom SNP ci Apollom rano.
Reply on: Petto #221353:
A hrkoce to preto, že to poriadne nedrží... ?

Inak ale zažil som jedno ráno v MBCC, že kryt sponad zadného skla bol položený na zadnej trojsedačke, akurát neviem, či spadol za jazdy, alebo ho schválne dali dole. Takže čo nie je, ešte môže byť.
Reply on: MatejBA #221352:
ak sa nemylim karton je kvoli tomu aby to nehrkotalo alebo zapchali diery (tie vpredu)
Reply on: Gryzly65 #221351:
Tak na to, ze mnohe vozidla to maju uchytene kartonom, je zazrak, ze sa nic take este tu nestalo ?
Nie je to síce tunajšie, ale Sifle nemáme v o moc lepšom stave, než Bazmeg city... Obzvlášť ma pobavila veta "Tieto upevnenia pravidelne kontrolujú." To si snáď robia riť. ?
http://kosicednes.sk/udalosti/cestujucej-v-autobuse-rozbil-hlavu-poklop/
Reply on: Ámos #221349:
Neviem, čo máte niektorí s nákupom nových električiek. T.č. ich nepotrebujeme, veď ani T3.P nie sú dostatočne využívané. Súčasný stav bude dostatočný aj na predĺženie na koniec Petržalky a aj keby tam jazdili 4 linky (1,3,8 a špičková e-6 s kačicami). Okolo roku 2020 bude však potrebné už nahradiť najstaršie kačice a aj prvé T6 prípadne T3G, keďže nemajú GO. Takže nové električky áno, ale nie hneď teraz! Oveľa dôležitejšie sú rekonštrukcie tratí. Načo je nová električka, keď má pomalú jazdu 30 alebo dokonca 10 km/h! Nové električky budú potom dobré aj ako náhrada kačíc, len dúfam, že sa nakúpi niečo normálnej veľkosti 32 m a nie 22 m ako v KE (tam to ale pokladám za rozumné, radšej hustejší interval s menšími vozmi, než dlhá električka raz za 20 minút). Lebo v BA máme reálne len 2 linky, ktorým vyhovujú 20-22 m vozidlá: e-2 a e-6 (a možno odpoludnia e-7). Ak by do PE jazdila e-6, tak ani tam a zostala by len e-2, kde by mohli doslúžiť tie kačice s novými skriňami + 7135.
A neviete náhodou, či sa rekonštrukcia Špitálskej využije konečne aj na opravu výhybiek na X Krížna - Vazovova?
Reply on: Mike #221339:
no ved toto: Za 70mil€ sa mohli spravit vsetky tri radialy.
A radsej kupit saliny a rozsirit trate za zvysne.
Reply on: Mike #221347:
ano, tak to bolo aj min.rok
Reply on: Marek1978 #221346:
Čiže žiadna zmena v obsluhe zastávok, akurát jednosmerné predĺženie trasy-.-
Reply on: Viko #221343:
Panovi projektantovi by mal niekto vysvetlit, ze ak ak norma vyzaduje minimalnu sirku 1,7 metra, tak sirka 3,5 metra nie je v rozpore s normou.
Tuším imhd stúpilo Remingu na otlak... https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/doprava/spackana-elektricka-alebo-od-myslienky-ku-kolaudacii

A hlavne, dokáže mi niekto objasniť tento argument proti Koncepcii rozvoja? "...obsahuje viaceré technické špecifikácie, ktoré sú v rozpore s technickými normami (napríklad šírka navrhovaných nástupíšť, kde je podľa vyhlášky minimálna šírka 1,7 m, v koncepcii sa požaduje minimálne 3,5 m)." To keď legislatíva umožňuje diskomfort, tak mesto nemá právo na lepšiu úroveň? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.