Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #220997:
Kľud chlapci! Je vidieť, že si tu už málo kto pamätá, v akom stave jazdili napríklad krasňanské Karosy na L37 cez Kramáre....

Ktorá Karosa vtedy netiekla a nedymila (mimo výfuk)... ??? ?
Reply on: S499.1023 #220994:
Tiež mám podobný názor ako Dispecer. Žiaden novší autobus než "Citybus" som tam s logom Renault nikde nestretol. Všetko, čo vyzeralo ako naše Citelisy (a malo aj na bočnici logo Citelis), malo logo Iribus, a všetko, čo vyzeralo ako naše Urbanway, už malo logo Iveco. Novšie Heuliezy boli očividne tiež v podstate rovnaké autobusy, s nejakými kozmetickými rozdelmi na karosérii.
Reply on: zlomok #221011:
Pod si radšej sadúť niekam 😃
Zlomok by mal byť odstránený.
Príspevok bol odstránený.
Príspevok bude odstránený.
Reply on: Rubber38 #221009:
V tomto grafikone máme zatiaľ iba interkontinentálny regionálny rýchlik (RR 17762), netreba už pridávať intergalaktický REX...
Reply on: Ike #221007:
Nuž ale ten posledný REx, ak by sa zmestil do nejakého taktu na jednotlivých úsekoch, by som bral, min. v turistickej sezóne ?
Reply on: N/A #221004:
O co, ze linka za pol miliona by mala vacsie vyuzitie zo Zahorskej (viac ludi) ako L97? ?
Reply on: 810zssk #221005:
Súhlas, no je potrebné byť ambiciózny a stanoviť túto povinnosť zhora všetkým objednávateľom verejnej dopravy na Slovensku, aby si nikto nič nezávidel.

Na tento účel by mohol vzniknúť aj špeciálny fond, ktorého prostriedky by sa prideľovali v rámci výziev v novom Dezintegrovanom nesystémovom operačnom programe (tzv. DNO).

Výzva by bola definovaná tak, aby spĺňala princíp NeNeNe, teda aby linky boli:
- najzbytočnejšie (prepravný výkon nesmie prekročiť 10 osobokilometrov za deň),
- najkomplikovanejšie (čím viac zastávok, tým viac adidas; musia byť bez prestupu; v železničnej doprave musia obsahovať aspoň jednu úvrať, a autobusovej aspoň jednu zastávku, ktorá je v jednom smere jazdy linky obsluhovaná na oboch nástupištiach zároveň),
- najpopulistickejšie (čím viac volených zástupcov sa môže pochváliť na FB, tým lepšie).

V zásobníku projektov sú už teraz nasledujúce linky:
- Bratislava ASMN - Nový Svet (BSK),
- Zázrivá - Žilina - Rajec - Čičmany (ŽSK),
- Praha - Ľuboreč - Horný Tisovník - Stará Huta (BBSK),
- Príkra - Bodružal - Makovce - Havaj - Radvaň nad Laborcom - Zubné - Hostovice - Parihuzovce (PSK),
- expresná linka Osturňa - Papradno (spolupráca PSK + TNSK),
- osobný vlak Neded - Šaľa - Šurany - Zvolen os. - Plešivec - Muráň (MDV),
- osobný vlak Štrba - Tatranská Lomnica (MDV),
- rýchlik Lednické Rovne - Vrbové (MDV),
- osobný vlak Komjatice - Kolárovo (MDV),
- REx Veľký Krtíš - Lučenec - Zvolen os. - Hronská Dúbrava - Horná Štubňa - Vrútky - Žilina - Kraľovany - Trstená (MDV).
Reply on: N/A #221000:
Tedomy nemaju len o nieco nizsiu poruchovost ako vrakosy, ktorych sa aj tak nezbavime ak dojdu nove klbaky.
Reply on: N/A #221004:
Koncept kocovnej testovacej linky sa mi paci. Nieco ako rotujuce predsednictvo v EU. Kazde tri mesiace bude mat zbytocnu linku ina MC.
Ak testovanie linky 97 zlyha, mozeme ju pretrasovat do Zahorskej a testovat tam. Vsak tiez to stoji pol miliona:

https://bratislava.sme.sk/c/20531316/zahorska-bystrica-za-linku-do-dubravky-platit-nechce-ziada-prehodnotit-postoj-mesta.html
Reply on: S499.1023 #220996:
Ten Citelis má dosť zreteľne nalepené označenie modelu na boku. To, že k tomu niekto priradil, že je to Agora nič neznamená.
Reply on: N/A #220997:
Toto je "len" porucha chladiaceho systému, to pri Karosách nie je vôbec zriedkavý jav... Avšak vraj jedna Karosa dosť slušne dymila (nie para, ale dym) koncom apríla pri botanickej záhrade, teoreticky by mohlo ísť o #2651 ktorá odvtedy nebola vonku, ale keďže som pri tom nebol, tak sa viac vyjadriť neviem.
Reply on: Petto #220999:
Prečo vlastne riešime čo je lepšie? ? keby Dementný Podnik Bratislavský nebol neschopný, tak tu nepremáva ani krátky Tedom, ani stará plynová karosa.
Reply on: Petto #220998:
Išiel, nastúpil som pri Kauflande, o zastávku skôr. A radšej tlačenka v Tedome a dôjdem až na dlháče, ako by sa stará karosa mala rozpadnúť cestou, prípadne začať horieť za jazdy.
Reply on: N/A #220997:
Vzdy lepsia stara vacsia karosa ako krpaty maly tedom. Ved na zoo som nastupil a bola dost plna aj tak co by tedom nepobral.
Reply on: N/A #220997:
Aj ty s nou isiel ?
Ja fakt neviem dokedy tu budú jazdiť tieto haraburdy. Divný smrad sa šíril po zadnej časti autobusu už od botanickej, ale na Tománkovej vystúpim a tam tečie voda a dymí sa... hovorím šoférovi a ten s kľudom "to je len voda, to dójdem"... 😕

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.