Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dyspozytor #220628:
Nie kód dopravcu (Wagon Service Travel nie je dopravcom) ale VKM. A obchodný register o Wagon Slovakia Bratislava hovorí inak.
Reply on: S499.1023 #220627:
Wagon Service Travel má kód dopravcu WSBA. Wagon Slovakia Bratislava sa zlúčila s Wagon Slovakia Košice už dávno pod obchodné meno Wagon Slovakia Košice, a. s.
Reply on: 810zssk #220619:
Určite od WSBA? WSBA je pohorobok Tandemu a je s WGSKE prepojená až veľmi a myslím, že žiadne vozy nemá. Nemyslíš skôr WST (Wagon Service travel)? Lebo na nočných autovlakoch PH-KE, PH-PP, čo už je pomaly jediná služba, ktorú využívam, jazdia často na časti, patriacej ZSSK vozne WST.
Reply on: dyspozytor #220621:
BDŽ určite. Na marocké železnice nemajú ani omylom.
Reply on: 810zssk #220620:
Kto chce lanovku stavať, výhovorku si nájde..?
Reply on: trolejbus6207 #220623:
Prilis husty dazd ?
v dnešnej výprave chýba 8 kĺbových troloSORov, čo sa zasa deje❓
Reply on: 810zssk #220619:
Keď už chceme byť presný, tak ZSSK si prenajíma aj od ČD, konkrétne dva špajsvágeny WRRmee816. (nasadené v 600-vom obehu R). Ostatné platí, čo si písal. A ešte, neviem ako to majú s autovozňami - tie si tuším prenajímali od trnavského AXbenet-u...
Reply on: ufo #220618:
Veru, niektoré zatečené kočiare ZSSK majú namiesto bielej podobný jemný odtieň marockej žltej... ?
V každom prípade, ZSSK je v správnej skupine dopravcov = ZSSK, BDŽ, ONCFM...?
Reply on: JerryBA #220617:
"Rác tvrdí, že systém nadzemnej dráhy skôr nadväzuje na regionálnu dopravu a nemôžu investovať stámilióny eur do električky. (...) Jediné rozumné riešenie je vzduchom prepraviť ľudí zo železnice, prípade ich zastaviť v Petržalke pri obchvate a dopraviť ich do cieľovej destinácie"

O com preboha toci? Ako lanovka "nadvazuje na regionalnu dopravu"? Ake "zo zeleznice", z akej preboha? Ake zastavovanie ludi pri obchvate po tom co uz presli najvacsiu zapchu?

Strasna zbierka nezmyslov. Nech si stavaju co chcu, ale absolutne na zaklade tohto nezmyslu nemozu ziskat statut vyznamnej investicie, ani ziadne ine vyhody. Je to ich interny projekt, ktory doprave nijak nepomoze.
Reply on: dyspozytor #220615:
Ale treba dodat ze ZSSK ma nejake vozne prenajate od WSBA (co je ale ina spolocnost ako WGS), cize nie vsetky lozka su jej vlastne. Ale zaroven plati ze WGS nevlastni ziaden vozen.
Reply on: Mikimaus #220610:
Ešte lepší príklad je Maroko.?
http://www.railpictures.net/photo/564190/
Reply on: 3pa3ck3 #220612:
Nelipnem, len sa pýtam. Cestujem vlakom často a ešte som taký náter nevidel ?
Reply on: fanatikmhd #220614:
Mýliš sa, vozne sú ZSSK, WGS je len zazmluvnená spoločnosť pre poskytovanie služieb. Rovnako tak reštauračné vozne.
Reply on: 3pa3ck3 #220612:
ono v podstate ZSSK ani nemá vlastné lôžka....tam bude pes zakopaný. pokiaľ dobre viem, všetko toto je pod taktovkou WS...
Reply on: 810zssk #220603:
Samozrejme, že cestovné to nezobrazuje. ?
Reply on: Ike #220605:
Na dizajne lôžok a ležadiel by som až tak nelipol, keďže ZSSK okrem vlastných vozňov používa aj prenajaté od WSBA
Reply on: Mikimaus #220610:
alebo SAD Humenné ?
Reply on: Ike #220605:
nezamenitelna identita..co take BDZ a ich vozne ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.