Keď už chceme byť presný, tak ZSSK si prenajíma aj od ČD, konkrétne dva špajsvágeny WRRmee816. (nasadené v 600-vom obehu R). Ostatné platí, čo si písal. A ešte, neviem ako to majú s autovozňami - tie si tuším prenajímali od trnavského AXbenet-u...
Veru, niektoré zatečené kočiare ZSSK majú namiesto bielej podobný jemný odtieň marockej žltej... ?
V každom prípade, ZSSK je v správnej skupine dopravcov = ZSSK, BDŽ, ONCFM...?
"Rác tvrdí, že systém nadzemnej dráhy skôr nadväzuje na regionálnu dopravu a nemôžu investovať stámilióny eur do električky. (...) Jediné rozumné riešenie je vzduchom prepraviť ľudí zo železnice, prípade ich zastaviť v Petržalke pri obchvate a dopraviť ich do cieľovej destinácie"
O com preboha toci? Ako lanovka "nadvazuje na regionalnu dopravu"? Ake "zo zeleznice", z akej preboha? Ake zastavovanie ludi pri obchvate po tom co uz presli najvacsiu zapchu?
Strasna zbierka nezmyslov. Nech si stavaju co chcu, ale absolutne na zaklade tohto nezmyslu nemozu ziskat statut vyznamnej investicie, ani ziadne ine vyhody. Je to ich interny projekt, ktory doprave nijak nepomoze.
Ale treba dodat ze ZSSK ma nejake vozne prenajate od WSBA (co je ale ina spolocnost ako WGS), cize nie vsetky lozka su jej vlastne. Ale zaroven plati ze WGS nevlastni ziaden vozen.
Ike