Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #220374:
a to menšie vozítko by v špičke jazdilo kde?
Reply on: david1 #220371:
Pridanie vlkm... Nedobrý nápad. Radšej riešiť rozbitie taktu a vlak o 19:52 posunúť o hodinu neskôr (ak to obeh súpravy a vlaková cesta dovoľuje). Avšak, z možno vhodnejšia voľba by bola posunúť prievidzsky osobák o pár minút skôr, čím bude v Šuranoch dosiahnuteľný R844. A máš obslúžené skoro o deviatej večer stanice ako Šaľa či Galanta (Vinohrady)... Odtiaľ však už jedine Abus spojenie či iný druh dopravy. Bohužiaľ, v tamojšej oblasti skutočne chodieva menej ľudí. Blbé pre ZSSK je to, že nemá vlakokilometre, a rovnako, že má najmenšiu elektrickú jednotku pre 600 ľudí... Tu by to chcelo menšie elektrovozítko, a menšiu sumu za dopravnú cestu.... Dlhodobo treba voziť ľudí do noci, no ide ich málo na jeden vlak... Zlá situácia na riešenie...
Reply on: david1 #220371:
Mimochodom, ked sa im nepaci 30-80 cestujucich, tak nech sa idu pozriet kolko ludi vozia na tej superdolezitej trati do Banskej Stiavnice...
Reply on: david1 #220371:
Zial toto presne vystihuje ich pristup k zakladnej dopravnej obsluznosti. "Ludia v noci necestuju", pricom noc pre nich zacina snad o 20:00 (ale nocou uz nie su tri hodiny rano, vid prvy vlak z Nalepkova). Absolutne nepochopenie nutnosti prevadzky aj slabsich vlakov ak ma byt verejna doprava pouzitelnou alternativou. Hodinovy takt povazovany za brutalny luxus z ktoreho maju vsetci padnut na zadok.

Zial kym sa toto nezmeni, tak problemy s IAD nevyriesime. Kto uz by pouzival taku zeleznicu...
Reply on: 810zssk #220369:
Vymenil som si viacero mailov s ZSSK , kde som požadoval posilnenie večernej prevádzky na trati 130 o aspoň jeden vlak lebo posledný ide z N. Zámkov o 19:22 ktorý príde o 20,52 na Hlavnú stanicu.
Kamoška z okolia Šale by mohla robiť v Zámkoch no nevie sa dostať z práce. Čiže aj keď nechce musí cestovať vyše 60km do BA odkial su spoje vedené do 23 hod.

X - výhovoriek typu o nízkom počte cestujúcich a o porovnaní zo súčasným posledným vlakom ,kde podla nich je 30-80 cestujúcich čo je samozrejme blbosť a že zabezpečujú iba spojenie do práce či škôl. V dalšom by podla nich bola polovica...
Podľa nich vlak s odchodom o 21:22 zo Zámkov by bol už "nočný"

To že im kopec ľudí cestuje bez lístka lebo vo väčšine zastávok sa lístky večer už nepredávajú im akosi uniká. Ráno ani nehovorím keď od Senca sprievodcu v tej plnke ani nestretneš.

Myslením sú stále v minulom režime.
Vôbec nereflektujú potrebu celodenného pravidelného spojenia ak chcú ,aby sa presedlalo vo väčšej miere z áut do hromadnej dopravy.

Reply on: 810zssk #220369:
To skôr niekto z MD nech napíše. Ale očakávam chaotický "pseudotakt" MD-ZSSK-ŽSR...
Reply on: ufo #220366:
Aky by mal byt cielovy takt? Uvazuju konecne aj o zahusteni vikendu na aspon 60 minut, ci len kladivka?
Reply on: ufo #220366:
Tak snáď to bude aj realita.
Reply on: ufo #220366:
To sa uživí aj bez stavania nultého obchvatu.
Reply on: Valec #220363:
Predpokladám, že nie, ale MD prišlo s nápadom objednať (kvôli výstavbe zeroobchvatu) naviac od decembra 2017 13 párov vlakov TT - BA hl.st. a 12 párov Senec - Petržalka, takže by sa aj zišli tie nástupné hrany pri koľajách do Petržlenky. (posilovanie Kvetoslavovu už padlo...)
Reply on: fanatikmhd #220336:
Práveže ked sme došli na Patronku len to tak frčalo žiadne stopy po zápche,nikde nič.
Reply on: Valec #220363:
Ešte aj z Komárna ? .
Reply on: Ike #220350:
A ten TIOP Ružinov sa už rieši aj pri inej koľaji, ako len do Komárna? ?
Reply on: ufo #220359:
V súčasnosti sa HDV už neprečíslovávajú (viď 223 001).
Reply on: fanatikmhd #220358:
Ak máš pocit, že si ma prešťal oznámením o zmene PPS, tak si to uži.
Aký rozdiel pre dopravcu a povolenia je vlak do PPS a vlak ďalej? Jediný rozdiel môže byť v rozsahu schválenia HDV.
Reply on: Emil #220334:
Ked vlak na slovenskom uzemi bude jazdit pod ZSSK, tak sa k tomu v GySEVe nemusa vobec nijako postavit...
Aký má vplyv napájacia sústava na motor 5047 ( ex ÖBB, neviem ako to NKH očísloval), ktorý má do Ligetfalu jazdiť?
Reply on: S499.1023 #220357:
hovor si koľko chceš, ako chceš. Výnimočne teraz ťa preštím 😉 V súčasnosti nie je PPS petržalka. K zmene grafikonu tomu bude inak 😉
A je v tom rozdiel. vlak po PPS a vlak ďalej rozdiel pre dopravcu a povolenia je.
Reply on: fanatikmhd #220352:
Blbosť. Či objednávam trasu po PPS alebo do vnútrozemia, nie je administratívne žiaden rozdiel. A PPS pre smer Maďarsko nie je Petržalka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.