Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #220366:
Aky by mal byt cielovy takt? Uvazuju konecne aj o zahusteni vikendu na aspon 60 minut, ci len kladivka?
Reply on: ufo #220366:
Tak snáď to bude aj realita.
Reply on: ufo #220366:
To sa uživí aj bez stavania nultého obchvatu.
Reply on: Valec #220363:
Predpokladám, že nie, ale MD prišlo s nápadom objednať (kvôli výstavbe zeroobchvatu) naviac od decembra 2017 13 párov vlakov TT - BA hl.st. a 12 párov Senec - Petržalka, takže by sa aj zišli tie nástupné hrany pri koľajách do Petržlenky. (posilovanie Kvetoslavovu už padlo...)
Reply on: fanatikmhd #220336:
Práveže ked sme došli na Patronku len to tak frčalo žiadne stopy po zápche,nikde nič.
Reply on: Valec #220363:
Ešte aj z Komárna ? .
Reply on: Ike #220350:
A ten TIOP Ružinov sa už rieši aj pri inej koľaji, ako len do Komárna? ?
Reply on: ufo #220359:
V súčasnosti sa HDV už neprečíslovávajú (viď 223 001).
Reply on: fanatikmhd #220358:
Ak máš pocit, že si ma prešťal oznámením o zmene PPS, tak si to uži.
Aký rozdiel pre dopravcu a povolenia je vlak do PPS a vlak ďalej? Jediný rozdiel môže byť v rozsahu schválenia HDV.
Reply on: Emil #220334:
Ked vlak na slovenskom uzemi bude jazdit pod ZSSK, tak sa k tomu v GySEVe nemusa vobec nijako postavit...
Aký má vplyv napájacia sústava na motor 5047 ( ex ÖBB, neviem ako to NKH očísloval), ktorý má do Ligetfalu jazdiť?
Reply on: S499.1023 #220357:
hovor si koľko chceš, ako chceš. Výnimočne teraz ťa preštím 😉 V súčasnosti nie je PPS petržalka. K zmene grafikonu tomu bude inak 😉
A je v tom rozdiel. vlak po PPS a vlak ďalej rozdiel pre dopravcu a povolenia je.
Reply on: fanatikmhd #220352:
Blbosť. Či objednávam trasu po PPS alebo do vnútrozemia, nie je administratívne žiaden rozdiel. A PPS pre smer Maďarsko nie je Petržalka.
Reply on: S499.1023 #220347:
opakovanie je matkou múdrosti .... a čo má súčasný spoločné s tým čo linkujem ? ... napríklad názov ?
Reply on: Gryzly65 #220339:
Stromsystem: 15 kV 16,7 Hz ~
25 kV, 50 Hz ~

kde tam teda vidíš problém?
Reply on: Emil #220351:
Narážal som na NUTNOSŤ chodiť k druhému. Nie na logiku. GySeva môže hodiť kam chce. Ráno ide lasička z druhého, to jest pravda, ale cez deň, kedy chce chodiť GySev sa jazdí len do šturcu v petržalke. Takže celý prvý perón má k dispozícii. Záloha je aj tak pomaly na pláne na zrušenie skrz využívanie viacsystémových strojov. Úprimne, rakúsko som doviezol za posledné obdobie cca 40x, a pod rakúsky systém asi 4x.... OBB z toho bralo cez 15 vlakov...
Navyše prevádzka len jedného perónu je jednoduchšia. 5ta koľaj (perónová) sa užíva na mašiny ZSCS čakajúce na vlak na SVK, 7ma koľaj je väčšinou odstavený METRANS (z oboch sttrán), 9ta koľaj (perónová) je príchodzie vlaky smer rakúsko zo slovenska. a prvý perón koľaj 8 (dúfam že správne čislo 😃 ) je prázdne....max tak na konci stojí záloha....
Reply on: S499.1023 #220349:
vyrovnávka bude v zmysle KEVov, GySev Mávu, a Máv voči ZSSK.
PPS sa posúva. Je pravda, že to musí na území štátu prevziať spoločnosť s oprávnením, avšak, jazda po PPS je jednoduchšia administratívne než jazda do územia štátu.
Reply on: fanatikmhd #220337:
Logika. Prvy peron je plny Viedenakov, kde tan chces pchat este GYSEV? Okrem toho k druhemu nemusi posielat viacsystemove jednotky....
Btw, v pracovne dni rano chodi jeden Viedenak (5.40) aj z druheho ?
Reply on: kecho #220330:
Zmysel by to veľmi nemalo. 91/191 je intervalom a jazdnou dobou veľmi konkurenčná. Iné by bolo ak by to odtiahli aspoň na nové mesto. S TIOPom trnávka, prípadne so zastávkou einsteinova by to mohlo byť slušne využitie dvojkolajnej trate na mestské dopravné nároky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.