Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #220347:
opakovanie je matkou múdrosti .... a čo má súčasný spoločné s tým čo linkujem ? ... napríklad názov ?
Reply on: Gryzly65 #220339:
Stromsystem: 15 kV 16,7 Hz ~
25 kV, 50 Hz ~

kde tam teda vidíš problém?
Reply on: Emil #220351:
Narážal som na NUTNOSŤ chodiť k druhému. Nie na logiku. GySeva môže hodiť kam chce. Ráno ide lasička z druhého, to jest pravda, ale cez deň, kedy chce chodiť GySev sa jazdí len do šturcu v petržalke. Takže celý prvý perón má k dispozícii. Záloha je aj tak pomaly na pláne na zrušenie skrz využívanie viacsystémových strojov. Úprimne, rakúsko som doviezol za posledné obdobie cca 40x, a pod rakúsky systém asi 4x.... OBB z toho bralo cez 15 vlakov...
Navyše prevádzka len jedného perónu je jednoduchšia. 5ta koľaj (perónová) sa užíva na mašiny ZSCS čakajúce na vlak na SVK, 7ma koľaj je väčšinou odstavený METRANS (z oboch sttrán), 9ta koľaj (perónová) je príchodzie vlaky smer rakúsko zo slovenska. a prvý perón koľaj 8 (dúfam že správne čislo 😃 ) je prázdne....max tak na konci stojí záloha....
Reply on: S499.1023 #220349:
vyrovnávka bude v zmysle KEVov, GySev Mávu, a Máv voči ZSSK.
PPS sa posúva. Je pravda, že to musí na území štátu prevziať spoločnosť s oprávnením, avšak, jazda po PPS je jednoduchšia administratívne než jazda do územia štátu.
Reply on: fanatikmhd #220337:
Logika. Prvy peron je plny Viedenakov, kde tan chces pchat este GYSEV? Okrem toho k druhemu nemusi posielat viacsystemove jednotky....
Btw, v pracovne dni rano chodi jeden Viedenak (5.40) aj z druheho ?
Reply on: kecho #220330:
Zmysel by to veľmi nemalo. 91/191 je intervalom a jazdnou dobou veľmi konkurenčná. Iné by bolo ak by to odtiahli aspoň na nové mesto. S TIOPom trnávka, prípadne so zastávkou einsteinova by to mohlo byť slušne využitie dvojkolajnej trate na mestské dopravné nároky
Reply on: fanatikmhd #220338:
Okrem KEV-ov existuje aj možnosť vyrovnávať výkony normálne peniazmi (samozrejme sa musíme oprostiť od molochoidného myslenia "národných" dopravcov.
Reply on: fanatikmhd #220346:
Čo s tým má pohraničná prechodová stanica (ktorou sú Rusovce? Aj do Rusoviec musí mať trasu zo štátnej hranice dopravca, ktorý má na toto oprávnenie, trasa sa láme na štátnej hranici, nie v PPS.
Reply on: gejza #220342:
Prestaň to točiť dokola. Čo má súčasný Siemens spoločného s tým, čo linkuješ? To aj mlátiš nemeckých turistov na ulici? A čo to má spoločného s predmetom diskusie? Siemens semafory nepochybne vie.
Reply on: S499.1023 #220341:
Nie, PPS rieši túto problematiku dostatočne. Preto vravím, že ak mu toto nevyjde, čo nevyjde (to vieme dopredu) tak sa zmení táto papierová formalitka. Ty asi jediný tu môžeš tušiť o čo ide.
Gryzly65: Čo to má s tým spoločné? GySev má predsa jazdiť s BR 4744. Takže? Stále nechápem ten problém.
Kým sa dnes riešilo 2 vlaky ráno a 3 vlaky popoludní medzi Petržalkou a Rajkou, ktoré spasia celý svet, tak zatiaľ sa cestovalo v rámci Senca z logistického centra do centra 55 minút.

Vidno, aké priority sú tu dané... skapínam z nich fakt ?
Reply on: fanatikmhd #220338:
Takže iba cez pracovné dni pôjdu vlaky z Petržalky do Rajky, resp. Hegyeshalomu?
Reply on: 810zssk #220331:
To ale znamená, že do Rajky prestanú z Gyoru jazdiť Talenty MAV-START Zrt? A celkovo teda bude zvýšený počet spojov do Rajky prípadne budú v iných časoch ako sú v súčasnosti, a teda táto zmena bude mať výrazný dopad aj na vnútroštátnych cestujúcich v Maďarsku? Predpokladám, že dvojhodinový interval počas celého dňa spred niekoľkých rokov na úseku "Rajka - Hegyeshalom" sa však nevráti.

Totiž GySEV v súčasnosti nejazdí z Rajky do Gyoru. Niektoré vlaky idú iba po Hegyeshalom a niektoré pokračujú jednokoľajkou do mesta Csorna. Takže cestujúci z Rajky do Mosonmagyaróváru a Gyoru musia z vlakov GySEV prestupovať v Hegyeshalome na vlak MAV-START Zrt (či už vnútroštátny alebo medzištátny prichádzajúci z Bruck an der Leitha).
Reply on: S499.1023 #220340:
problém bude možno v tom, že pre ich súčasného dodávateľa neboli semafory vždy core businessom

http://holocaustonline.org/siemens/


dajme mu ešte pár rokov, snáď sa to naučia ....


Reply on: fanatikmhd #220338:
GySEV (nie GySev) by hlavne musel požiadať o bezpečnostné osvedčenie časť B na Slovensku, čo nie je až taká banalita, takže sa dá na 99,99% predpokladať, že na SK sa bude jazdiť na licenciu niektorého existujúceho SK dopravcu.
Reply on: janstar #220326:
A budú dva kilometre áut od Lamača a od Pražskej, ty Viedeň. Dispečing samozrejme je.
Reply on: fanatikmhd #220337:
Napájacia sústava?
Reply on: Viko #220328:
K info:
GySev má teraz do určitého času možnosť zriadiť licenciu. Ak ju nezriadi, čo ju nezriadi, príde k jednej administratívnej zmene v značení, to je všetko.
KEVy sa budú vyrovnávať GySev-Máv, Máv-ZSSK.
o IDS zatiaľ nepadla žiadna žiadosť, klasický Os cudzieho dopravcu.
Inak ide len o 10 vlakov (5 párov). Dva ráno, tri poobede (Časy môžem na požiadanie upresniť)
Reply on: Emil #220333:
Prečo by mal GySev behať len k druhému perónu? Aby sa zas používal? či?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.