Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #220105:
Predpokladám, že toto je testovacia verzia, kde nahrali všetko možné. Minimálne Nové Mesto a Kvetoslavov nebude hlásiť naraz a tie úvodné žvásty hádam tiež nie. Ale hlásenie staníc mi príde OK.
Reply on: mbendzala #220097:
Čo je nevhodne nastavené?Sa uvedom a poriadne sa venuj vedeniu vozidla a sledovaniu premávky okolo seba ? ďalší pseudomudrlant,ktorý vytiahne auto akonáhle začne viac fúkať vietor ? robíš z toho vedu ako keby ti tá svetelná signalizácia išla odkusnúť z hlavy ? neviem ako vy prítomní diskutujúci,ale ja som v pohode prešiel keď mi išla naskočiť červená (áno pravidelný vodič to rospozná kedy sa "zasekne" blikavá oranžová a ide skočiť červená) a na celom predmetnom úseku to nie je nič nezvládnuteľné nakoľko v skorých ranných hodinách/v noci/cez víkendy nie je taká hustá premávka ? a keď už sa bavíme o fungovaní na západe,tam je názorný priklad ako sa má MHD preferovať či už preferenciu na svetelných križovatkách,ale aj BUS pruhmi,ktorých máme málo,aj keď sa sľubovalo ich zvýšenie,ale holt KDI si leští svoje ego všemožným podporovaním IAD na úkor MHD ?
Reply on: Ehm #220112:
Neboj, to sa Srovna ?
Reply on: Mikimaus #220103:
Je tam tvrdé "l" ako v ruštine ?
Reply on: Peon #220106:
V Rakusku som v pohode jazdil v Railjetoch s PCL od VOR (Wien - Wr. Neustadt, Wien - St. Pölten).
Reply on: Peon #220106:
MAV-START neuznava BKK doklady na území IDS Budapest v IC, EC, EN, rj vlakoch. To viem...
Reply on: MatejBA #220107:
Aj Sekule, ci Cifer su v Trnavskom kraji. Useknutie IDS BK jednu stanicu pred uzlom Kuty a Trnavou mi pride zvlastne a bolo by celkom fajn to uz dotiahnut (a nasledne zaintegrovat vsetky dotovane vlaky).
Reply on: Peon #220106:
No neviem ci to bude tak skoro v IDS BK, kedze Kuty su v Trnavskom kraji, zalezi primarne na nich, ako sa dohodnu s BSK 🙂
Nejako si nie som istý: Je alebo nie je zaintegrovaný EC 130 Varsovia ako jeden z mála EC (označený tiež ako Ex4) v IDS JMK?

Čo myslíte, keď raz bude IDS BK z Bratislavy až po Kúty, tak budú zaintegrované aj EC?

Vieme, že na Slovensku sa za cestovanie EC pripláca k cestovnému 1 €. V Česku nie je taký príplatok. Ako je to v Maďarsku a ako v Rakúsku?
Reply on: Ike #220104:
Vsak ked to zrychlia tak na 1,5-nasobok, tak by to mozno aj bolo pouzitelne ?
Reply on: Mikimaus #220103:
Čo sa Ti na tom nepáči?
to fakt bude oficialne hlasenie RJ?? ? ?

https://soundcloud.com/lukashajdu/rjsk-test
Reply on: Joyki #220101:
Máš pravdu, bez vyriešenia katastrofálneho stavu železničných vozidiel národného ale aj toho súkromného dopravcu sa to bude len zhoršovať a viac ľudí bude presadať do áut, lebo tam aj keď v kolóne, si každý sedí vo svojom teplúčku.
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230100
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230245
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230438
S 60 dnes rano: REX 1872 vypadol a nasledny Os do BA (prich. 6:59), ktory bezne jazdi napchaty, od Senca nepobral ludi. Akurat usek IDS. V Bieli sa museli natlacit, 3/4 Bernolakova zostala na stanici, Ivanka sa musela natlacit, ale nie celkom uspesne, Vajnory tazkosti pri vystupe a nastupe.
Takato je rezerva kapacity vo vlakoch, ... jediny spoj vypadne este na useku pred IDS a primestie uz nedokaze pobrat. Fakt gratulujem, riesme dalej 45prudove kolektory.
Reply on: mbendzala #220098:
ono to nie je ani o tvojej ostražitosti, ale o ostražitosti vodiča za Tebou. Mal som 4 nehody a z toho 3x do mňa narazilo auto zo zadu, pričom ja som išiel predpisovo. Pri poslednej skúsenosti na Račianskej som si pokazil karmu, lebo som odignoroval troch ľudí stojacich na priechode pri Ursínyho. Dôvod: myšičkujúci autobus Blaguss nalepený na môj zadok (vodičovi išla sťažnosť ? ).

Situácia zase asi nebude taká zlá. Jediné, čo by som možno zmenil je, že miesto režimu kmitavej žltej by som signalizáciu zhasol. Potom by sme naozaj zaviedli rakúsky režim, ktorý navyše pozná aj naša vyhláška. Nie kvôli vodičom, ale kvôli chodcom. Sám som sa prichytil pri tom, že hypnotizujem tú kmitavú žltú a potom nedávam pozor na chodcov, ktorí sú na priechode a majú prednosť (teda mali by mať, keby sme nemali hlúpe právne predpisy, ktoré im kážu robiť inštitút falošného vykročenia).
Reply on: mbendzala #220098:
Tu vôbec nemusíš skákať na brzdu. Je to hlavne o pozornosti. Pokutu dostaneš iba raz. potom si už budeš dávať pozor.
Je jedno kolkokrát za deň sa prechádza do iného režimu.

Aj podľa tohto videa je to prechádzanie režimov v pohode.

https://www.youtube.com/watch?v=ujiv1yzabRs

Reply on: david1 #220096:
ja som ostrazity bol...

a teraz je otazka, ze kolko % bratislavskych vodicov je... a
- dodrziava bezpecny odstup od predosleho vozidla, ked ide napriklad po hlavnej kde blika oranzova... a ocakava ze vozidlo pred nim nahle dupne na brzdu...
- ocakava taketo zapnutie semaforov a vie ako sa chovat... co je dokonca tazsie z vedlajsej, ako hlavnej...

KDI eviduje velmi prisne dopravne nehody, lebo maju podla toho hodnotenia...
pre vyssie uvedene nedostatky bratislavskych vodicov, kolko tam bude nehod??
a co myslite, ze KDI urobi???

vychovavat postreh vodicov tymto sposobom sa mi nezda vhodny...
dlha oranzova a pokuty za napriklad prejazd na oranzovu ked to uz vobec nebolo nutne by boli ovela lepsie...
Reply on: david1 #220096:
ja viem ze svetelna signalizacia sa niekedy zapina a vypina... vacsinou tak raz denne...
nikde v Bratislave ale nie v priemere aj 10x za hodinu ako tu... a este aj vo frekventovane casy...

ja som isiel ku krizovatke vyskusat ju, najprv pesi a az potom som sa odvazil autom, a vedel som co cakat, a aj som to radsej preventivne cakal, a preto som ju presiel spravne...

a konstatujem ze to je velmi tazke!! je to absolutne nevhodne nastavene!

rakuske zeleznicne priecestia maju oranzovu ktora NEBLIKA v case ked je volne priecestie, a svieti teda hodne dlho, minimalne take 3-4 sekundy pred tym ako naskoci cervena... toto povazujem za idealne riesenie... zial tu riadia dopravu tupela, co nie su schopne vystrcit nos ani 1 kilometer za hranice, a tak to aj dopadne... je naozaj az taky problem miesto rezervnej fazy vsetci cervena v trvani aj 5 sekund, predlzit trochu tu trvalu oranzovu, a blikajucu oranzovu zrusit??? lebo blikanie oranzovej je skorej na skodu ako na uzitok... aj ked istotne, formalne zakon splneny... vsetci budu spokojny, ze... budu tam narazy aut zasebou a pokuty za cervenu...

a dufam, ze ked tento pokus KDI vyhodnoti ako zrusit, tak budete stastny... a preferencia pre elektricky sa pochova na veky vekov...
Reply on: mbendzala #220093:
Ten prechod zo žltej blikavej do červenej funguje v tomto režime už X rokov skoro ráno a neskoro večer.
Ak ideš ku križovatke ktorá je v režime blikavej žltej tak máš byť ostražitý a čakať možnosť naskočenia červenej aby si to stihol ubrzdiť.
Tak ako dúfam čakáš pri vlakovom priecestí že sa môžu rozsvietiť blikavé červené a prispôsobuješ tomu rýchlosť pred ním.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.