Aj Sekule, ci Cifer su v Trnavskom kraji. Useknutie IDS BK jednu stanicu pred uzlom Kuty a Trnavou mi pride zvlastne a bolo by celkom fajn to uz dotiahnut (a nasledne zaintegrovat vsetky dotovane vlaky).
S 60 dnes rano: REX 1872 vypadol a nasledny Os do BA (prich. 6:59), ktory bezne jazdi napchaty, od Senca nepobral ludi. Akurat usek IDS. V Bieli sa museli natlacit, 3/4 Bernolakova zostala na stanici, Ivanka sa musela natlacit, ale nie celkom uspesne, Vajnory tazkosti pri vystupe a nastupe.
Takato je rezerva kapacity vo vlakoch, ... jediny spoj vypadne este na useku pred IDS a primestie uz nedokaze pobrat. Fakt gratulujem, riesme dalej 45prudove kolektory.
ono to nie je ani o tvojej ostražitosti, ale o ostražitosti vodiča za Tebou. Mal som 4 nehody a z toho 3x do mňa narazilo auto zo zadu, pričom ja som išiel predpisovo. Pri poslednej skúsenosti na Račianskej som si pokazil karmu, lebo som odignoroval troch ľudí stojacich na priechode pri Ursínyho. Dôvod: myšičkujúci autobus Blaguss nalepený na môj zadok (vodičovi išla sťažnosť ? ).
Situácia zase asi nebude taká zlá. Jediné, čo by som možno zmenil je, že miesto režimu kmitavej žltej by som signalizáciu zhasol. Potom by sme naozaj zaviedli rakúsky režim, ktorý navyše pozná aj naša vyhláška. Nie kvôli vodičom, ale kvôli chodcom. Sám som sa prichytil pri tom, že hypnotizujem tú kmitavú žltú a potom nedávam pozor na chodcov, ktorí sú na priechode a majú prednosť (teda mali by mať, keby sme nemali hlúpe právne predpisy, ktoré im kážu robiť inštitút falošného vykročenia).
Tu vôbec nemusíš skákať na brzdu. Je to hlavne o pozornosti. Pokutu dostaneš iba raz. potom si už budeš dávať pozor.
Je jedno kolkokrát za deň sa prechádza do iného režimu.
Aj podľa tohto videa je to prechádzanie režimov v pohode.
a teraz je otazka, ze kolko % bratislavskych vodicov je... a
- dodrziava bezpecny odstup od predosleho vozidla, ked ide napriklad po hlavnej kde blika oranzova... a ocakava ze vozidlo pred nim nahle dupne na brzdu...
- ocakava taketo zapnutie semaforov a vie ako sa chovat... co je dokonca tazsie z vedlajsej, ako hlavnej...
KDI eviduje velmi prisne dopravne nehody, lebo maju podla toho hodnotenia...
pre vyssie uvedene nedostatky bratislavskych vodicov, kolko tam bude nehod??
a co myslite, ze KDI urobi???
vychovavat postreh vodicov tymto sposobom sa mi nezda vhodny...
dlha oranzova a pokuty za napriklad prejazd na oranzovu ked to uz vobec nebolo nutne by boli ovela lepsie...
ja viem ze svetelna signalizacia sa niekedy zapina a vypina... vacsinou tak raz denne...
nikde v Bratislave ale nie v priemere aj 10x za hodinu ako tu... a este aj vo frekventovane casy...
ja som isiel ku krizovatke vyskusat ju, najprv pesi a az potom som sa odvazil autom, a vedel som co cakat, a aj som to radsej preventivne cakal, a preto som ju presiel spravne...
a konstatujem ze to je velmi tazke!! je to absolutne nevhodne nastavene!
rakuske zeleznicne priecestia maju oranzovu ktora NEBLIKA v case ked je volne priecestie, a svieti teda hodne dlho, minimalne take 3-4 sekundy pred tym ako naskoci cervena... toto povazujem za idealne riesenie... zial tu riadia dopravu tupela, co nie su schopne vystrcit nos ani 1 kilometer za hranice, a tak to aj dopadne... je naozaj az taky problem miesto rezervnej fazy vsetci cervena v trvani aj 5 sekund, predlzit trochu tu trvalu oranzovu, a blikajucu oranzovu zrusit??? lebo blikanie oranzovej je skorej na skodu ako na uzitok... aj ked istotne, formalne zakon splneny... vsetci budu spokojny, ze... budu tam narazy aut zasebou a pokuty za cervenu...
a dufam, ze ked tento pokus KDI vyhodnoti ako zrusit, tak budete stastny... a preferencia pre elektricky sa pochova na veky vekov...
Ten prechod zo žltej blikavej do červenej funguje v tomto režime už X rokov skoro ráno a neskoro večer.
Ak ideš ku križovatke ktorá je v režime blikavej žltej tak máš byť ostražitý a čakať možnosť naskočenia červenej aby si to stihol ubrzdiť.
Tak ako dúfam čakáš pri vlakovom priecestí že sa môžu rozsvietiť blikavé červené a prispôsobuješ tomu rýchlosť pred ním.
vyhodnotenir KDI bude, ze stalo sa tam za 2 vikendy 10 nehod, vodici tam chodili na cervenu, dali 30 pokut... a navrat naspat:(( celezle...
nastavena je extra dlha faza vsetci cervena... to je take primitivne, prvoplanove, ano nikto sa nezrazi s elektrickou...
ale miesto extra dlhej vsetcicervena fazy, mohli radsej dat extra dlhu oranzovu... oranzova tiez znamena stoj... a to pripadne aj pokutovat...
ta oranzova by tam vobec nemala blikat...
keby z nicoho zasvietila oranzova - je to hned jasne!
ale prechod, zmenu z blikania na svietenie? to je ako cielena sabotaz...
vyskusal som nove krizovatky Zilinska a Mytna vo vikendovom rezime...
a je to jedna katastrofa... to navrhoval KDI cielene aby mohol ukazat ako preferencia nefunguje a sposobuje nehody??!!
bol som pri Mytnej asi 3 minuty, a behom nich:
- prudke brzdenie so zastavenim na priechode a druhe auto skoro donho naraz z Mytnej
- prejazd na cervenu z I Karvasa, a chytenie policiou, ktora na to ocividne striehla!! neuveritelne... pasca na prejazd na cervenu a urcite mnozstvo nehod, i ked nie s elektrickou, lebo rezeevne casy su obrovske, ale proste naraz do seba aut za sebou, ked prvy postrehne cervenu a druhy nie...
potom som si to vyskusal autom, a vedel som co cakat, a videl som elektricku! ale ta oranzova je proste prilis kratka!! to je nemyslitelne... z blikajucej na stalu oranzovu ako ma vodic zachytit? ked si vsimne ze nezhlasla, tak us je cervena!! oranzova ma byt extra dlha, aj zopar sekund... chapem ze nic sa nestane ked prejdem na cervenu - lebo tam dali rezervy... ale stane, lebo policia striehne! a potom vodici co nedodrziavaju odstup ano zial su...
a este toho co chytila policia, isiel z vedlajsej, daval prednost a vosiel na okraj krizovatky za blikajucej oranzovej, pocas davania prednosti sa zmenil signal na cervenu... a policia!!
pocas davania prednosti zaregistrovat ze sa zmenila oranzova blikajuca na cervenu?? keby som o tom nevedel, tak nie je sanca... ja som vedel, videl elektricku, tak som preventivne zastal, lebo som predvidal co nastane...
keby bola trvala oranzova aspon 3 sekundy tak nic nepoviem...
ale ona je dlha asi ako 1 cyklus blikania, takze ked si uvedomim ze neblika, tak uz je cervena... a to dava pascu policii a sposobuje nezvyklo prudke brzdenia...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Ak ideš ku križovatke ktorá je v režime blikavej žltej tak máš byť ostražitý a čakať možnosť naskočenia červenej aby si to stihol ubrzdiť.
Tak ako dúfam čakáš pri vlakovom priecestí že sa môžu rozsvietiť blikavé červené a prispôsobuješ tomu rýchlosť pred ním.