Reply on: Peon #219655:
RIC Bdteer ZSSK môže byť radený kľudne v súprave s "doppelstockwagen wiesel" OeBB, tam by nemal byť problém - aj samotné OeBB ich spájajú s normálnymi vozňami.K druhému odseku otázky: vo Viedenskej oblasti býva spravidla v súprave päť vozňov vrátane riadiaceho. Spája a rozpája sa to klasicky ako normálny vozeň - trakčné tam nie je nič. Rovnako ako vozne 951, 051 ZSSK od Škody (aj keď Škoda to tuším prezentuje ako netrakčnú jednotku, tak neviem)
Peon
O tom "vozeň s oddielom pre prepravu cestujúcich na vozíku" som písal, že vraj v R 2578 (Regionalzug = Os) by mal byť, ale keďže ten vlak neprišiel, tak som ho nevidel.
Nie na všetky spoje vnútroštátneho Regionalzug z Marcheggu do Viedne je nasadzovaná ÖBB 5047. Raz som tam cestoval vlakom zloženým z vozňov Bmpz-l [takže tých istých ako z Hlavnej stanice do Viedne)...
Teda tak to cestujúci musia riadne zúriť keď sa ráno ponáhľajú do Viedne a ÖBB spravia to čo si napísal. ? Stáva sa niekedy také niečo aj na vlakoch z Petržalky (myslím v úseku Bruck - Wien), že niekedy tam mimoriadne všade zastavujú?
Nerozumiem, ako na tej jednokoľajnej trati nemohli mať miesto? Veď tam jazdia iba medzištátne REx-y každú hodinu a vnútroštátne Regionalzug-y každú hodinu až dve. Či to nákladných vlakov tam jazdí dosť? Ja som nevidel. Máš tam skúsenosť aj s NAD keď trať uzavrú?
Bol na tom presmerovanom Rex-e umožnený výstup a nástup cestujúcich aj v Ganserndorfe? A stál tam vlastne?