Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #219615:
Akože nie? Električkári o 10 rokov budú predsa jazdiť s autobusmi! Aj Š.L. bude jazdiť pekne... Rozkaz, je rozkaz, a je viac ako zákon!
Reply on: 810zssk #219614:
To vy už tady, maminko, nebudete.
Reply on: Ike #219610:
No da, ale ked si uz od 18 do 21 zacinas nieco budovat, tak v 21 to nezahodis aby si isiel robit superneatraktivnu robotu v DPB. Najma ak celemu tomu povolaniu hrozi zanik.
Reply on: Spacer1 #219611:
Od 20 do 30 rokov som pracoval v BEÚS-e. Potom som išiel na lepšie. Ak by ma nezobrali v dvadsiatich ako brigádnika na električky, už by som sa o to nezaujímal a možno by som dnes ani nebol šotouš.
Reply on: Spacer1 #219611:
Lenze s kazdym extra rokom sa zmensuje sanca, ze sa bude chciet ucit clovek za vodica (odznova zacinat karieru). Tiez som kedysi chcel byt vodicom autobusu. A v 21 rokoch by som aj o tom realne uvazoval. Lenze teraz v 25 sa na to mozem vybodnut. Za podobny plat, ako ma vodic, sedim v kancli s klimou a riesim problemy s pocitacmi. A urcite nepojdem teraz soferovat ludi, jazdit po Bratislave s tymi sialencami za volantmi a byt jednou nohou vo vazeni a druhou v hrobe 🙂
Reply on: Ike #219610:
Ja vidím rozdiel len v tom, že 21 ročný ti v prvej práci dlho nevydrží. Do toho veku som pracoval každý polrok inde. ?
Reply on: 810zssk #219609:
To by som netvrdil. 24 rokov je dosť veľa a dá sa byť niekde inde. 21 je primeraný vek.
Reply on: S499.1023 #219604:
Preto som pisal o uchyteni ludi rovno po skole. Ale medzi 21 a 24 velky rozdiel nevidim, tie veky su z hladiska kariery vacsinou pomerne podobne.
Reply on: BigMac #219606:
Chcel si hádam povedať vo Veľkej Sobote ?
Reply on: Mhr1 #219605:
Snívajte s nami.
Reply on: S499.1023 #219603:
Nie. Až v Trnave.
Reply on: Error 0x007 #219569:
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Reply on: 810zssk #219591:
Môže to byť niečo zásadné, pretože čím mladší človek a väčší nováčik na trhu práce, tým skôr sa uspokojí s nízkou mzdou.
Reply on: Valec #219600:
A zastavujú DankoJety aj na Gesztenyeliget állomás?
Reply on: Valec #219600:
Tak zrovna toto využitie ma nenapadlo, ale je fakt, že zrovna týmto ľuďom by sa tak zlepšilo dochádzanie z mnohých smerov, aj zo Senca, ak by šli Busom na Vajnorskú ?

Ono okrem časti Trávnikov a Nemocnice Ružinov nie je asi žiadna oblasť, ktorej by náhrada L50 touto linkou (predĺžená CD L6?) nepomohlo, takže už to len postaviť!

V ďalšej časti seriálu o šotoplánovaní naplánujme linkové vedenie električiek v oblasti Slovnaftu a P. Bisupíc ?
Reply on: Andy #219589:
Myslím, že nie je vhodné rozoberať konkrétne prípady tu na fóre. ?
Reply on: Rubber38 #219597:
"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"

Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Reply on: zlomok #219598:
ERRATA: písal kopa, nie aj.
Reply on: S499.1023 #219596:
Písal aj. Tak preto by ma to zaujímalo. Či som tam je neriešim.
Reply on: Error 0x007 #219595:
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).

A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?

A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.