No da, ale ked si uz od 18 do 21 zacinas nieco budovat, tak v 21 to nezahodis aby si isiel robit superneatraktivnu robotu v DPB. Najma ak celemu tomu povolaniu hrozi zanik.
Od 20 do 30 rokov som pracoval v BEÚS-e. Potom som išiel na lepšie. Ak by ma nezobrali v dvadsiatich ako brigádnika na električky, už by som sa o to nezaujímal a možno by som dnes ani nebol šotouš.
Lenze s kazdym extra rokom sa zmensuje sanca, ze sa bude chciet ucit clovek za vodica (odznova zacinat karieru). Tiez som kedysi chcel byt vodicom autobusu. A v 21 rokoch by som aj o tom realne uvazoval. Lenze teraz v 25 sa na to mozem vybodnut. Za podobny plat, ako ma vodic, sedim v kancli s klimou a riesim problemy s pocitacmi. A urcite nepojdem teraz soferovat ludi, jazdit po Bratislave s tymi sialencami za volantmi a byt jednou nohou vo vazeni a druhou v hrobe
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Tak zrovna toto využitie ma nenapadlo, ale je fakt, že zrovna týmto ľuďom by sa tak zlepšilo dochádzanie z mnohých smerov, aj zo Senca, ak by šli Busom na Vajnorskú ?
Ono okrem časti Trávnikov a Nemocnice Ružinov nie je asi žiadna oblasť, ktorej by náhrada L50 touto linkou (predĺžená CD L6?) nepomohlo, takže už to len postaviť!
V ďalšej časti seriálu o šotoplánovaní naplánujme linkové vedenie električiek v oblasti Slovnaftu a P. Bisupíc ?
"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"
Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).
A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?
A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.