Tie skla nad dverami - zda sa mi, ze boli vtedy mensie dvere... To nevadilo pri vystupovani? Ked vystupujem v 14Tr, tak niekedy sa vlasmi dotknem tych zahumusenych kefiek, tak vtedy to mohlo byt este horsie
Fotka http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg je super ... ešte so starým Kollárovým námestím. Domy na druhej strane už nestoja, ešte si pamätám ako v tom bloku domov bol jeden čas modelársky obchod
Prva Bratislavska 14Tr bola z roku 1982 (1981?). Prototyp z roku 1972 vyzeral presne tak isto a trolejbus predbehol svoju dobu. Kedze v 70. rokoch bola lacna nafta, tak sa ich vyroba odsunula, robili sa nadalej posledne 9Tr-ky. Avsak zaciatkom 80. rokov minuleho storocia sa oprasila 10-rocna konstrukcia a na jej zaklade sa postavala overovacia seria 14Tr-iek, do BA dosli 3. Tu je jeden z nich, ev. c. 61. http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg
Mne sa ten dizajn paci tiez, najma tie skla nad dverami, pohon bol skryty v podlahe. Ale tie rovne dvere sa mi nepacia. Tato overovacia seria mala aj trochu nizsiu podlahu ako seriove vozy, tusim o 3 cm (minimalny rozidel).
Tu je 14Tr-ka, ktora ma este uzke medziokenne priecky medzi dverami a oknom. Takychto vozov bolo iba par, na niektorych boli vymenene dvere aj okna, boli rozsirene medziokenne priecky: http://imhd.sk/ba/fotky/t6222a03.jpg
Tieto vozy mali aj velke okna na dverach: http://imhd.sk/ba/fotky/t6226a04.jpg
Ako som uz spomenul, na niektorych bolo vymenene za nove.
Lebo ten dizajn bol sice pekny, ale funkcny nebol. Napr. tie uzucke medziokenne priecky lubili neustale praskat, potom sa nahradili sirsimi. Ani tie nestacili, tak sa v okli dveri este viacej rozsirili. Dvere samotne sa mierne zuzili (10 cm) a zaoblili sa, aby licovali s bocnicou. Na celach bola pridana stredna spevnovacia priecka, od coho sa pri M-kach zasa upustilo. 14Trka bola v case svojho vzniku nadcasova.
No to je jedno. Myslím si, že každý sa môže pomýliť a cestujúci sa často mýli. Na to však existuje táto stránka aby keď nevedeli tak si môžu zistiť alebo spýtať sa. O.K. nehajme to tak.
Urcite myslela linku 208, kazdy sa obcas sekne Ja s nou obcas chodim do skoly, takze viem ze je to pravda. Bola zrusena 207 a na 208 bol zhorseny interval v spicke o 0,5 minuty Takze vysledkom je vacsia tlacenica.
Re #21931 maria: Na linke 208 premava 10 vozidiel. Klbovych trolejbusov mame spolu 37, vzdy je ich par odstavenych a este musi ostat rezerva na pripady, ze sa nieco cez den pokazi. Na linkach 201, 202 a 212 premava celkovo 30 vozidiel, takze nie su ziadne klbove vozidla navyse.
Čo keď sa mu šmykol prst a namiesto 208 napísal 218. To nie je možné? A ako som počul 208 je sardinkáreň a 217 môže byť 207, ktorá bola nedávno zrušená a nahradená 205.
si: No pakovina to z najväčšou pravdepodobnosťou je, avšak čo keď nie. Je to zákazník a zákazníkovi treba odpovedať vždy aj keby sa pýtal, kedy pôjde električka na linke "A" Proste náš zákazník, náš pán.
hmm ked si dobre precitas prispevok na ktory si reagoval, je tam pisane nieco o tom, ze ci by nebolo mozne vypravit na linku 218 dlhe vozy - linka 218 bola precislovana na 201 a uz dost dlho tam aj jazdia klbaky, okrem toho bol na tejto linke (rovnako ako aj na linke 202) zahusteny interval - celodenne sa premava s intervalom 8 az 9 min. (povodne bolo 10). Ja osobne ten prispevok povazujem za dobru pakovinu a divim sa ze si nan reagoval
Tak by sa vlastne mali posunúť začiatky vyučovania všade, kde je viac skôl pokope. Napr. v Rači pri Mäsokombináte (tam sú tušim tri školy), na Ivánskej ceste kvôli L61 etc.
Proste jední by začínali o 7:00 druhí o 7:30 a tretí o 8:00. Alebo o 7:30, 8:00, 8:30. To je jedno, len nech to je rozložené. Keďže zriadovateľom týchto škol je väčšinou BSK, mesto či mestská časť musia sa vedieť dohodnúť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Prva Bratislavska 14Tr bola z roku 1982 (1981?). Prototyp z roku 1972 vyzeral presne tak isto a trolejbus predbehol svoju dobu. Kedze v 70. rokoch bola lacna nafta, tak sa ich vyroba odsunula, robili sa nadalej posledne 9Tr-ky. Avsak zaciatkom 80. rokov minuleho storocia sa oprasila 10-rocna konstrukcia a na jej zaklade sa postavala overovacia seria 14Tr-iek, do BA dosli 3. Tu je jeden z nich, ev. c. 61.
http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg
Mne sa ten dizajn paci tiez, najma tie skla nad dverami, pohon bol skryty v podlahe. Ale tie rovne dvere sa mi nepacia. Tato overovacia seria mala aj trochu nizsiu podlahu ako seriove vozy, tusim o 3 cm (minimalny rozidel).
Tu je 14Tr-ka, ktora ma este uzke medziokenne priecky medzi dverami a oknom. Takychto vozov bolo iba par, na niektorych boli vymenene dvere aj okna, boli rozsirene medziokenne priecky:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6222a03.jpg
Tieto vozy mali aj velke okna na dverach:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6226a04.jpg
Ako som uz spomenul, na niektorych bolo vymenene za nove.
14Tr, ako ju bezne pozname:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_14tr&no=61
14Tr po osadeni digitalnych transparentov BUSE:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a04.jpg
Interier:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a03.jpg