Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Take treba poslat veducemu na mail...
TeBeCe: yo, ale v tom tvare ako som ja napisal to nefunguje...
Reply on: Miro #21185:
Keby som mal dverám ručne pomáhať, tak to nech mi tam rovno pristavia RTOčku, Karosu ŠD atď... 🙂 Aj to ale len v zajazdovom prevedeni, nakolko mestske uz aj tie normalne dvere mali.

Jednoducho zijeme v 21. storoci a pneumaticky pripadne elektricky ovladane dvere by mali byt samozrejmostou. Ono aj su, akurat v tom SORe sa tym dveram moc nechce. Pokial by boli na zajazdovom autobuse, ktory otvara dvere 5x za den, tak prosim. Do tvrdych podmienok MHD je to vsak dost blbe, nemyslis??? 😃
Reply on: dusoft #21178:

- Zrusit CSS? Si sa zjasil? Skus si stiahnut html z imhd a odstranit CSS a uvidis ake to bude humusne.
- Podporuju to vsetky prehliadace, pokial viem. Teda ak neratam textove ako lynx, links a pod..
d3k0/si: technicka - transport.imhd.sk uz neexistuje?
Reply on: tr3mp #21145:
Tak aspon jeden co uznal ze ta "nova" trasa 61 neni zrovna najlepsia 😉

Novu schemu idem omrknut a vyjadrim sa .. neskor 😃
V SORoch nie, vo Vrakosach hej 🙂
Reply on: Spectre #21182:
a nedá sa tým dverám pri otváraní trochu ručne pomôcť? Bolo by to také polomanuálne otváranie dverí ;-))
Reply on: galiyosha #21174:
No, napríklad v nemeckej lokomotíve radu 103 je stykačová výzbroj
AC, zatiaľ čo v S499.1023 je DC:-).
I.
Reply on: Papyr #21170:
Tak to mal predtuchy. Však TROBUS už definitívne skončil a teraz niekedy sa užý do Poľska posielalo z Ostravy prvé Trotlíno Europulse.
I.
Reply on: d3k0 #21181:
Nahodou, cim viac dveri tym lepsie. Problem je v tom, ze pri tych styroch a SOR - rychlosti je to tak za dve normalne 🙂
Reply on: fobust #21152:
A co myslis, preco tam dali tolko dveri, ked by nemali byt suchtave? 🙂
Reply on: dusoft #21178:
Od 4.11. bude novy design a v nom uz je urobeny ten scrollbar tmavy 🙂 Ale pliz nabuduce radsej posli mail, lebo keby si tu nemal prvy prispevok, asi by som si ho ani nevsimol 🙂

Aaaax, radsej uz dalej ani necitam, lebo niektore zdeprimovane prispevky ma deprimuju. (Nemyslim tvoje, dusoft) 🙂
Reply on: fobust #21166:
Vsak sa mi to hned nezdalo 😃
d3ko: pripomienka k scrollbaru - nemohli by ste zmenit farbu samotneho scrollbaru, lebo v IE u mna to je totozne s pozadim scrollbaru (mohlo by byt o dost tmavsie).

Alebo vobec zruste tie CSS (aj tak sa to inde ako v IE neukaze) 😉
Reply on: galiyosha #21174:
Stykacova vyzbroj bola na 9Tr do r.v. 1979. Potom sa montovali tyristorove vyzbroje, aj do vsetkych 14Tr. To je vsetko DC, teda ==. Teraz az sa zacina montovat AC.
Reply on: galiyosha #21174:
To zalezi na jakym trakcnim systemu jezdis :)) Pokud na stridavym a navodou nejlip 3fazovym , tak je to AC, pokud na stejnosmernym , tak DC. V prekladu Stykac=spinac pouze to prepina odpory nebo sunty.
Reply on: Miro #21173:

Je to specialny typ zastavky, uplatnujuci sa v pripade, ze nieje dostatok miesta pre klasicky ostrovnek. Napriklad na Safarikovom namesti alebo zastavka Vazovova na Radliskeho. Zaiste poznas "retardery", sluziace pre spomalenie osobnych automobilov v sidliskach. Zastavka viedenskeho typu je vlastne takytoi dlhy "retarder". Vyhodou je to, ze clovek nemusi pri nastupovani do elektricky prekonavat taky veliky "schod" zo zeme po nastupnu hranu, a vodici osobnych autobobilov su nuteny spomalit svoje auto pri prejazde zastavkou. Ide o to, ze elektricka ide v rovine, a cesta vedla nej sa v mieste zastavky zdvihne o par cm (norma tusim hovori 18 cm) tak, aby bol pohodlnejsi a bezpecnejsi nastup a vystup z/do elektricky.
Reply on: Papyr #21170:
Hm, stykacova vyzbroj je DC alebo AC alebo som uplne mimo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.