Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #219569:
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Reply on: 810zssk #219591:
Môže to byť niečo zásadné, pretože čím mladší človek a väčší nováčik na trhu práce, tým skôr sa uspokojí s nízkou mzdou.
Reply on: Valec #219600:
A zastavujú DankoJety aj na Gesztenyeliget állomás?
Reply on: Valec #219600:
Tak zrovna toto využitie ma nenapadlo, ale je fakt, že zrovna týmto ľuďom by sa tak zlepšilo dochádzanie z mnohých smerov, aj zo Senca, ak by šli Busom na Vajnorskú ?

Ono okrem časti Trávnikov a Nemocnice Ružinov nie je asi žiadna oblasť, ktorej by náhrada L50 touto linkou (predĺžená CD L6?) nepomohlo, takže už to len postaviť!

V ďalšej časti seriálu o šotoplánovaní naplánujme linkové vedenie električiek v oblasti Slovnaftu a P. Bisupíc ?
Reply on: Andy #219589:
Myslím, že nie je vhodné rozoberať konkrétne prípady tu na fóre. ?
Reply on: Rubber38 #219597:
"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"

Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Reply on: zlomok #219598:
ERRATA: písal kopa, nie aj.
Reply on: S499.1023 #219596:
Písal aj. Tak preto by ma to zaujímalo. Či som tam je neriešim.
Reply on: Error 0x007 #219595:
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).

A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?

A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku
Reply on: zlomok #219592:
No, neviem, či nemyslel (aj) Teba.
Reply on: Viko #219570:
Ja mam v hlave taku predstavu, ze by mohla byt linka (Raca -) Vinohrady - ZST NM - Tomasikova - nejak cez Prievoz - Mlynske Nivy - nejak okolo AS - Dostojevskeho - Olejkarska - Pribinova - nabrezie - Karlova Ves. To by ale v useku Karlova Ves - Mlynske Nivy bol viacnasobny dopyt ako v tangentialnom useku...
Reply on: MatejBA #219588:
Náhodou by si sa čudoval ako často sa objavujú a čo všetko ovplyvňujú...
Reply on: MatejBA #219588:
Tak to si udrel klinec po hlavičke. Rozhodne to KDHcké duo Zachar/Ďurkovský nechýbajú. Už som aj zabudol že vôbec existovali.
Reply on: Andy #219589:
Napríklad?
Reply on: S499.1023 #219586:
Tak. Ja mam obavu, ze pristup dopravcov ktori hladaju problem vsade mozne len nie u seba a podmienok ktore ponukaju, nie je uplne zodpovedajucu realite.

Za nedostatok vodicov nemoze ani legislativa, ani zli zli mladi ludia a nie, dokonca ani tie hnusne firmy co vodicom ponukaju viac penazi ako dopravne podniky. Na trhu prace maju skratka ti potencialni zamestnanci podstatne lepsie ponuky a kym dopravcovia (a predovsetkym objednavatelia, kedze je to aj o peniazoch) nepridu s niecim konkurencieschopnym, tak to skratka bude tak ako dnes.

Znizenie veku na 21 moze priniest zopar novych ludi, ale nepredpokladam ze to bude nieco zasadne.
Reply on: Spacer1 #219585:
Musím ti protirečiť, pretože náklad nevyskakuje, nevyvreskuje, nie je vulgárny, nespráva sa neslušne. Náklad neporušuje prepravný poriadok. Náklad nechodí na červenú, neporušuje dopravné predpisy - viď IAD. Náklad ti nenadáva keď meškáš či stojíš v zápche. Náklad ti nenadáva keď dupneš na brzdu aby si zabránil nehode či nárazu. Náklad sa ti nevyhráža. A to ešte pri vození nákladu zarobíš o dosť viac ako na tunajšej MHD.
Reply on: Spacer1 #219574:
Kopa ľudí čo poznám bola psychicky vyrovnanejšia v 21, než teraz. ?
Beham si tak po fotogalerii Dlhych Dielov a vidim obrazok, ktory asi nikomu nechyba (resp. ti ludia) ? https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/17967/Otvorenie-trolejbusovej-trate-na-Dlhych-dieloch

Ale aspon bola vtedy sranda ?
Z poslednej zápisnice z Operatívnej komisie pre určovanie dopravných značiek a dopravných zariadení:

Bod 35 Lamačská cesta:
vytvorenie koridoru pre T-BUS, BUS pri vychádzaní zo zastávky Patrónka smer Kramáre z dôvodu zlepšenia radenia + vyznačenie piktogramov T-BUSU + dopravné gombíky +úprava V9a

?
Reply on: Spacer1 #219581:
S ohľadom na platové pomery v súčasnosti sa vodič, ktorý začne jazdiť s nákladmi, vykašle na nejaký prechod na autobusy s väčšou zodpovednosťou a za menej peňazí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement