Nespaja nahodou L31 studenstke body:
- Mlynska Dolina (Intraky/Univerzity)
- Lafranconi (Fakulta)
- Zochova (VSMU + prestupy na ine linky + prestup na 84/184 na EKUBA)
- Nam. 1 Maja (STU), Vazovova (STU/Intraky)
- Trnavske Myto (prestup na ine linky)
Uz teraz cez semester nestracia autobusy v niektorych usekoch, a to by si chcel posilnit L39 na ukor L31 a vozil od Trnavskeho Myta prazdny autobus?
Súhlasím že by sa hodilo mať cp ako opendata, alebo teoreticky aj online polohu vozidiel (lebo o to tu išlo..). Ale mám pocit že pointa kritiky článku bola niekde inde...
A dnes už je online mapa vozidiel mhd na dpb.sk. Je síce úplne nepoužiteľná a od želateľnej na míle vzdialená, ale verím že postupne, tak v horizonte dvoch-troch rokov, by sa mohla dostať na užívateľsky dostatočnú úroveň. Alebo ich predbehne imhd...
To by bolo super, ako ja minule som si kreslil mapky a riešil hlavné problémy a to duplicitné linyk ktorých už nie je veľa, ale skôr by sa riešila doprava tak akov Petržalke keď sa odstavia električka...
Toto by mohlo byť realizovateľné po reko Karloveskej radiály, pokiaľ vznikne možnosť posilových spojov po Molecovu. Tieto skrátené spoje by boli dedikované práve pre Dlhé Diely a Slávičie Údolie.
ako určite by stačilo po Lafranconi.. 39 je po Bajkalskú iba plná, po Súhvezdnú už ani moc nie.. ako áno, najviac ľudí ide 31 na Zochovu, Kollárovo, Blumentál, Račko a Trnko ale tak všade sa dá pohodlne dostať elinami.. Mne osobne by to bolo jedno, ja aj tak veľmi nevyužívam 31 po celej trase jediný probléím by už bol aj tak rános preplnenými električkami..
Lenže tu je otázny prínos - či by napríklad študenti STU nečakali cielene na priamy spoj L39, ktorá by tým pádom mala ešte väčšie problémy s kapacitou. Snahu usporiť autobusy chápem, ale nie všetky spojenia električka nahradí. Keď, tak naozaj len po Lafranconi, ťahať to až pod most by nemalo žiaden ďalší benefit (na nábreží samotnom nie sú študentské ciele, UK na Šafku je spod mosta stále ďaleko a stále vyžaduje prestup na elinu, takže by šlo o km navyše bez osohu).
ako ja uvažujem s tým že 1 linky s hustejším intervalom,... áno 30 ale iba ten úsek by bol problém v Lamači.. možno by sa dalo pouvažovať nad posilenním 23 z Lamača ako náhrada, ale je podľa mňa bobosť vieť takéto 2 linky.. ja yb som bol aj za to, aby 31 chodila z CSU len po Lafranconi, alebo niekde inde ako na Trnavské mýto.. nech sa na lafku prestupuje ale zase menej vozov by trebalo, resp možno pod Most SNP tú 31... potom by bol možný 5 minútový interval.. bez zvýšenia vpdičov a aj výpravy určite
No neviem ci by zrovna 1 linka 63 stacila Lamacanom do centra . Zrusenie 30tky by si zase len odskakala 37cka od Vrancovicky + v sedle a vikend nic moc interval 20minut s centrom resp Vrancovicova - Patronka - Most SNP
býval som jedno obdobie na Vrnaočivčovej a chodieval som za rannej ai poobednej špičky a nemal by som pocit že by 30 a 63 bralal balíky... až od Vrančovičovej to začalo pribúdať
Osobne by som prave L123 presmeroval z Lamaca do Zahorskej Bystrice a dal tam (aspon v spickach) 20 min interval Dost ludi z KV by ho pouzivalo, ale kedze to je teraz "ujde a cakam celu vecnost", tak radsej chodime cez Patronku
Ak sa neposilni 63,tak 30 urcite nerusit. Zrusenie 30 by chybalo v Lamaci. Skor sa pohrat s 123 ktora do Lamaca berue pocet ludi na prstoch 1 ruky kdezto smer Dubravka sa mi uz stalo raz ze nepobral ludi z Borov.
nebolo by vhodnejšie zrušiť 30 a mať len 37?... ako myslím že normálne nestála by ako doteraz aj PKO a Chatám.. myslím že keby sa spraví ejaký normálny prestup z lamača na 37 by to bolo lepšie .. a 37 dať ráno na 10 minptový najlepšie s ivecami.. potom by sa rozhodlo či aj klby alebo nie..
To mi bolo jasne vzdy, no kedze DPB je asi 1 z najvacsich vyciciavačov z mestskej kasy, tak by sa mali tomu venovat co najviac a ked je im ukradnuta, tak mozu ist sa venovat dacomu inemu. ☠
810zssk